Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[Film] Twilight

Gestart door Maiken, 15 december 2008, 14:49:48

Vorige topic - Volgende topic

Dixie

Oh, sáái. Hoe moet ik die film dan ooit zien voor april 0.o

Jnusch

Citaat van: Linqy op  6 maart 2009, 16:04:10
Ik heb alle drie de boeken gelezen, zowel in het Engels als in het Nederlands, zo vaak dat de kaften er bij twee zelfs afvallen. De film heb ik 4 keer in de bios gezien, en thuis ontelbare malen.
Ik ben een complete, algehele, totale twilight fan, in elke zin van het woord. tot op het niveau van de hysterisch gillende, kwijlende, dramatisch kijkende tieners die massaal over deze film zijn gevallen!

Geweldig!

Heb trouwens ook de soundtrack, helemaal geweldig, zoals de hele film!

Tuttuttut.

Is niemand het er dan trouwens met mij over eens dat Robert lang niet zo geweldig is als Edward zou moeten zijn? :P

Linqy

Uhm, jaaaa, want op breaking dawn ben ik nog steeds aan t wachten en midnight sun wordt al misschien niet uitgegeven dussss de drie waar ik aan kon komen heb ik gelezen! Eclipse trouwens ook alleen pas in het engels, die heb ik uit amerika laten komen en de nederlandse komt hier pas in april uit :P

Jnusch

Hoezo kon je niet aan Breaking dawn komen dan? :o
Maar goed, Midnight sun spreekt voor zich indd. En je moet ze sowieso in het Engels lezen. Veel beter :D

Linqy

Ik kon er wel aan komen, maar duurt nog een week voordat ik 'm krijg
Stomme pakketservices, ben al drie weken aan t wachten

Jnusch

Oh, gaar zeg :S

Ik moet de film echt even een keer gaan kijken ofzo :P

Rain

Echt?? Gaat die laatste misschien niet vertaald worden? :( Dat zou jammer zijn.. Ze zijn nu toch al begonnen met vertalen!

Ik vind de film leuk, ik ben benieuwd naar New Moon! :D Ik hoop dat ie ook zo leuk zal zijn.

Die boeken ga ik trouwens nog wel een keer in het Engels lezen, ik wil die laatste lezen! Wil het einde weten! Haha! :D

forecaster

ik heb de afgelope zomer al in vrije tijd "opgeofferd", zodat ik de 4 boeken kon lezen

ik heb er geen spijt van!!
alle vier in het engels, en een plot om op verliefd te worden

......

maar nu ben ik gefrustreerd, omdat ik net pas hoorde van midnight sun..
en iets daarna hoorde dat hij niet meer wordt uitgebracht......
zelfs de site van s. meyer ligt eruit.......

Jnusch

Site eruit? Ik kan er gewoon op :P

Linqy

Mja, de site doet t wel.

De draft van midnight sun is bekend geworden, dus wil ze niet meer verder schrijven, heel begrijpelijk.

Het dee dat ze had staat echter wel op de site, dus das wel cool =D

Jnusch

De hele ruwe versie staat er toch gewoon op? :P

Linqy

Volgens mij is ze maar tot op de helft gekomen, en wil ze de rest niet afschrijven, die 264 paginas die ze al had heeft ze nu idd online staan, maar das echt maar de helft van t eerste boek zegmaar.

Ze zegt ook dat ze niet weet of ze t uberhaupt wel ooit af wil schrijven nog want ze vindt het echt heel erg dat het zo is gegaan

Jnusch

Oh, ok. Ach. Ik kan me best voorstellen dat ze het over een paar jaar toch nog afmaakt

Meister

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Linqy

*kuch* boel eenzame nachten *kuch*