Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

TIP: internet voor telefoon vanaf laptop. (actueel)

Gestart door CriusXD, 28 april 2014, 15:49:34

Vorige topic - Volgende topic

CriusXD

Veel mensen hebben er wel eens last van, slecht tot geen bereik van wifi, maar je laptop heeft wel wifi.
Daar is nu een oplossing voor, maar vooral het is op eigen risico.

Ga naar http://download.cnet.com/mHotspot/3000-18508_4-75452123.html.
Druk op Grote Groene Knop linksboven.
en volg alle instructies.

PAS OP: Bij installeren, bieden ze extra services aan, klik voor die services op niet accepteren of iets dergelijks.

Je kan nu wifi vanuit je laptop geven en daardoor internetten op je mobiel.

Ralmuski

Dit kan andersom trouwens ook. Je kan van je telefoon een wifi hotspot maken. Deed een vriend van me toen ik in NL was en geen internet op mijn telefoon had. Dan met mijn wifi via zijn telefoon whatsappen tijdens de lunch. Dat was best handig. :)

Maedhros

Waarom.wil je met je smartphone internetten als je een laptop bijhebt?
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Meister

Nou bijvoorbeeld met apps zoals whatsapp die je niet op je computer hebt of als iemand anders op de laptop zit en jij ook wil internetten!

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Roandraak

Citaat van: Meister op 29 april 2014, 17:38:51
Nou bijvoorbeeld met apps zoals whatsapp die je niet op je computer hebt of als iemand anders op de laptop zit en jij ook wil internetten!
Bluestacks is een goede android emulator (laatste keer dat ik hem gebruikte). Een kleine omweg maar whatsapp valt er op te krijgen

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

redeast

Citaat van: roandraak op  8 juni 2014, 01:10:30
Bluestacks is een goede android emulator (laatste keer dat ik hem gebruikte). Een kleine omweg maar whatsapp valt er op te krijgen
De nieuwe versie is (vind ik) wel minder dan de oude. Voor whatsapp heb je wel een bestaand mobiel nummer nodig (voor verificatie) en je kunt met een mobiel nummer niet op twee apparaten tegelijkertijd whatsapp hebben.