Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[PC] WoW

Gestart door Jannes, 12 november 2013, 12:02:52

Vorige topic - Volgende topic

Jannes

Wie heeft er zin mee WoW te spelen?!

We hebben zelfs al een Guild!

Order of the Stick
Bestaand uit:
Dash
Epidi
Linqy
Jannes
(vriend) van Jannes

We spelen op Dragonblight
Alliance

We zijn allemaal 2/3 weken aan het spelen.

Ik heb er één ding van geleerd: Ik leer het nooit!

Rylanzor

Het is toch een betaald spel?

Jannes

Ik heb er één ding van geleerd: Ik leer het nooit!

Linqy

Yeah, je betaalt momenteel 7.50 om de basisversie van het spel te kunnen spelen.

Je kunt gratis het spel downloaden en spelen tot level 20. Vind je het dan leuk kun je voor 7.50 upgraden (en doorlevelen naar 80, +gebruik maken van de meeste features etc.).
Valt heel erg mee op zich  O0

Roggie

Wut, is het geen abonnement meer? :o
Joe.

Linqy

Niet voor zover ik weet o.0

Dixie

Oh, dat is wel nice, zeg :D Enige nadeel is dat ik bij dit soort spellen echt supertraag leer XD Ik dacht eigenlijk ook dat het een abonnement was O.o

Linqy

Derp XD

Ik zie dus nu inderdaad net dat het wel nog steeds een subscription game is XD
Je betaalt 7.50 voor de basic version + free month  :-X

-domme ikke-

PiperWyatt

Ik wil eventueel wel meedoen :D Ik heb het al héél lang niet meer gespeeld (heb alle uitbreidingen VOOR cataclysm.)

Ik zal wss wel erg achter liggen qua level enzo.
Ik heb ook problemen gehad dat ik een keer gehacked was enzo dus dan zou ik (nogmaals) mijn paswoord moeten laten veranderen enzo aangezien ik geen idee heb wat dat was xD (Ik denk dat op mijn vaste pc het spel nog staat en ik heb nog ergens een kaartje liggen voor een maand, maar dat zou ik dan ook moeten gaan zoeken xD) Indien interesse is dat ik mee mag doen, ik het kaartje vind en mijn account terugkrijg wil ik wel meedoen dus xD

Dus mijn vraag:
Waar hebben jullie nood aan? (Ik heb een lvl 70 hunter gehad maar daar was ik niet zo heel goed in, en ik heb ook een rogue en druid naar lvl 25 getraind ongeveer en een priester van lvl 30 gehad, maar dit is al wel enkele jaren geleden xD)
Welk ras spelen jullie?
Welk level zijn jullie ondertussen?

EDIT: Ik heb de spellen+ mijn ongebruikt kaartje gevonden. Alleen doet de site/internet ineens ontiegelijk vreemd (als ik wil inloggen vind hij de pagina niet grr) maar ik ga erachteraan. Een nieuw account maken vind ik zonde van Egan, mijn main hunter van toen. De dag dat ik 18 werd bereikt ik toen het hoogste lvl (70 geloof ik dat dat toen was)

EDIT 2: Jaaa het is gelukt! Ik heb me in kunnen loggen :D (en Egan was lvl 80 btw :D ) Nu nog ff gewend raken aan de site en gaan kijken waar ik eventueel dat kaartje moet gaan activeren xD (Maar ik wacht ff tot ik iets van jullie hoor :p )

Rylanzor

Ik snap dus echt niks van wat je net zei  :o

Ik kan totaal geen gameplay vinden, dus het spel kopen is voorlopig uitgesloten

PiperWyatt

Wat snap je niet? Ik heb een kaartje gekocht gehad (lang geleden) om mijn speeltijd te verlengen met een maand geloof ik. Maar dat had ik nog niet gebruikt dus ik kan als het goed is mijn oude account heropenen.

Ik ben echt aan het twijfelen welke class ik neem :/

Rylanzor

Je betaald voor speeltijd? Niet voor onbeperkt?

PiperWyatt

klopt. Ook de reden dat ik misschien als mijn tijd nu afgelopen is ga wachten met aanschaf van een nieuwe tot ik werk heb.

PiperWyatt

Zo, ik heb een Worgen aangemaakt (heb ik nog nooit mee gespeeld :O) en als main een night elf druid (Redspark want zowel Bluefire als Redfire en Bluespark waren niet beschikbaar :( )

Edit: wat gaat dat levellen in eens snel! Of ligt dat aan mij? (zit al op level 19). Ik weet nog, jaren terug, dat ik in de zomervakantie met mijn nichtje de eerste 10 dagen ofzo gratis deed (ik dacht dat het iets langer was maar maakt niet uit) en dan zaten we er letterlijk elke seconde op en raakten we maar net aan level 20, met 1 dag ofzo op overschot. xD

Rain

levelen gaat inderdaad sneller. Ik was gisteravond even op een hunter aan het spelen. Binnen anderhalf uur ofzo was ik van level 29 naar level 31 gegaan. XD Totaal niet verwacht.. Vroeger speelde je trouwens ook de regio's gewoon uit, alle quests gedaan? Dan ging je naar de volgende. Nu is dat wat anders. Dat maakt trouwens leatherworking en alchemy wel wat lastiger, omdat je zo snel een gebied uit bent weer. XD Ik heb nu echt een zwaar tekort aan light leather