Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Op zoek

Gestart door Bassie_ui, 22 oktober 2013, 23:52:54

Vorige topic - Volgende topic

Bassie_ui

Een hele tijd geleden, als klein kereltje van een jaar of 8 heb ik ooit eens met mijn oom en neef een film gezien. Deze film zou ik graag nog eens willen zien, maar ik weet niet meer de titel van de film of wie er in speelde. Ik kan me nog wel een scene herinneren. Misschien dat jullie me hierbij kunnen helpen.

De scene:
2 mannen (vermoedelijk vrienden van elkaar ofzo) zitten in een oude verlaten biscoop. Het gebouw is omsingeld door politie omdat de 2 mannen iets gedaan hadden. Vervolgens rent een van de 2 mannen met getrokken pistool de bioscoop uit en schiet zoveel mogelijk agenten neer. Terwijl hij aan het schieten is, open de agenten ook het vuur en de man wordt als vanzelfsprekend doorzeefd. Vervolgens zie je de man weer in de bioscoop en blijkt dit een gedachtegang geweest te zijn van de man. Daarna doet de man wat hij in gedachte had en rent de bioscoop uit met getrokken pistool en begint in het wilde weg te schieten, maar in zijn pistool zitten losse flodders en de agenten vuren niet terug en kijken elkaar alleen maar raar aan.

Als iemand mij kan vertellen van welke film dit is, ben ik diegene zeer dankbaar!

Bassie_ui

Ow en het is volgens mij een film uit eind 80 of begin 90

Geebster

T zegt mij helemaal niks Bas, sorry :(

Devyathe

Ik heb geen flauw idee, maar ik heb een hulplijn voor je ingeschakeld.
Vriend van mij is een wandelende moviedatabase, wellicht dat die het weet.

Nobody

OO. Dit is echt een handige topic.

Ik ben ook op zoek naar een film namelijk. Het is een horror film, en het gaat over een ge-adopteerd meisje met donker haar.
De moeder (niet de biologische) heeft dat meisje door dat zij niet goed is, en probeerd haar man te waarschuwen. Maar haar man gelooft haar niet en denkt dat ze gek is.
En iedereen die een Christelijke kruis ondersteboven ziet, gaat dood XD

De moeder heeft ook de biologische moeder opgezocht van dat kind. Kan me veel van dit stuk niet herinneren.

De niet-biologische moeder is zwanger en dat meisje heeft een demonisch kind in haar buik gestopt ofzo.

En einde van de film ging de moeder (niet de biologische dus) ook echt dood. De vader weet er nog steeds niks over dit en loopt met dat demonische dochter en de pasgeboren baby weg van haar graf.

Maar deze film mis zooo oud he ik was nog best jong toen ik dit zag. Ik zou deze film nog es willen kijken en volgens mij was er ook nog een 2de deel van?
404 Error - body not found

Dixie

Deze film klinkt als Orphan, maar die is van 2009....

Nobody

Mja die was ook wel lache :P Maar die bedoelde ik inderdaad niet..
404 Error - body not found

Devyathe

klinkt behoorlijk creepy :D

Rylanzor

Citaat van: Devyathe op 26 oktober 2013, 13:27:27
Ik heb geen flauw idee, maar ik heb een hulplijn voor je ingeschakeld.
Vriend van mij is een wandelende moviedatabase, wellicht dat die het weet.

Ik heb zon iemand gevraagd, zijn reactie: ik heb echt geen idee...

Devyathe

zelfde reactie hier :P