Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welke rol zou jij willen spelen?

Gestart door Nina, 7 december 2006, 07:48:19

Vorige topic - Volgende topic

Nina

De vraag staat al in de titel van het topic, welke rol is voor jou geschikt en welke z je gewoon willen spelen omdat je die zo leuk lijkt? Wil je in pirates of the carribean of nou juist weer in my best friend's wedding?
Nina.

Wurn

Nou...dan zal ik wel eens Jack Sparrow zijn uit PotC(Pirates of the Caribbean), omdat hij zo grappig loopt en omdat het gewoon een ge-wel-dig-e rol is.

Ps. dat loopje moet je eens nadoen :P
Howl with me fellow wolves. Howl!

Ravenwing

Arwen uit LoTR.... Zij is heel erg mooi en sierlijk en ze heeft ook een mooi karakter. En ze trouwt uiteindelijk ook met een leuke vent!

Sanne

Je bedoelt Viggo Mortensen??? Die vind Lian leuk. Hij heeft zelfs een bijnaam. Welke weet ik even niet meer, maar ik geloof Roze Koek.

Ik zou wel graag in Van Helsing willen spelen. Ik vind die vampieren altijd zooo cool.

Wian

Vincent Vega uit Pulp Fiction
Tony Montana uit Scarface
Temmink uit Temmink
Mr. Black uit Resevoir Dogs
John Rambo uit Rambo (allemaal!)
Indy uit de Indian Jones cyclus
Han Solo uit Starwars
Eomar uit LOTR

Danseresje

Ik zou wel een prinsesje willen zijn in een Disney film   :D
Zoiets als Belle, uit Belle en het Beest en dan mogen dansen in een hele mooie jurk...

Meister

wajow da lijkt me dan weer helemaal niets he, om een tekenfilm figuurtje te spelen....
maar wat me wel cool lijkt om batman te spelen !!!

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ravenwing

Eigenlijk alles met een beetje spanning en romantiek lijkt me wel leuk. ik zou ook graag wel speciale krachten hebben. Ik zou het bijvoorbeeld ook helemaal niet erg vinden om het zusje van Warren te spelen uit X-Men, the last stand....

Emus

Wat mij geweldig lijk is een personage als Ché te spelen uit Evita. Ik kan niet zingen, dus houdt het op, maar om als 1 personage zoveel verschillende rollen neer te zetten lijkt me wel een grote uitdaging.

Ik doe aan amateurtoneel, en sinds ik in 1 stuk Voorzitter, God, Soldaat, Rouwdrager, Aangespoeld kind en Inspecteur heb gespeeld, ben ik helmaal fan van verschillende rollen in 1 stuk/film :)

shrekje

ik zou graag sjakie willen spelen in sjakie en de chocolade fabriek :) :D

Edit Golovior: En waarom zou je dat graag willen spelen??

shrekje

omdat het mijn lievelings dvd is :)

Amycha

ik zou graag Anna Valerious uit Van Helsing, een al wat oudere film willen spelen...
Vechten, angst en liefde in een verhaal. Dat lijkt me leuk!!!

Sanne

Jij ook al? Ik ook. Het is echt een van mijn favoriete films.

Amycha

lol mijn niet zo maar zij speelt wel een superleuke rol en anders wil ik Nacy Drew spelen uit een film die binnekort in europa gaat uitkomen :P

Joshua