Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Film] Jouw film top-10

Gestart door Prophet, 30 oktober 2008, 09:48:35

Vorige topic - Volgende topic

Meister

Top 10 kan ik me niet bedenken maar wel 4 die ik zeker heel relaxed vind:

Sleepy Hollow (heel oud maar toch geniaal)
The Departed
The Prestige (meest geniale film ooit)
Transformers (zwaar jeugd sentiment)

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Prophet

Dead Poets society, Good Will Hunting, Dancing with wolves zijn inderdaad ook gave films!
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Minerva

Niet echt een top 10 ook, dat is echt te moeilijk, maar een lijstje met de films die ik het beste en ontspannendste vind:

- The Lord of the Rings (trilogy)
- Harry Potter (all of them :P)
- The Matrix
- James Bond (ook altijd heel leuk, "The man with the golden gun" is mijn favoriet van de films die ik er tot nu toe van heb gezien)
- Star Wars
- Disneyfilms (vooral The Lion King, Aladdin, ... en natuurlijk een speciaal plaatsje voor Pirates of the Caribbean!)
- The Golden Compass
- Monty Python-films
- Mamma mia! (er zijn niet veel komedies die zoveel sfeer uitademen)
- Alles wat ik nog vergeet :P

Mja, ik ben precies een beetje meer voor de gigantisch populaire producties dan voor de zogenaamde "alternatieve" film  :P

Jnusch

The Golden Compass was stom :S. Niet zo erg als Eragon, en het zag er wel mooi uit, maar het boek is echt zo veel beter.

Meister

ik wou het net zegge golden compass echt waardeloos :P (boeken heb ik nie gelezen)

Maedhros

excuse me, the golden compass is a very cool movie
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Jnusch

Ja, kijk. Daar heb je het al hè.

Meister

Nou ik ging die film kijken met een vriendin ennuh dr hond en zijzelf lagen tegen me aan te slapen en t scheelde nie veel of ik lag ook te slapen. Beetje te zoet suf bleh :P

Jnusch

Beetje een te lelijk, stom kind. Gare mensen die niet per se waardeloos maar zeker niet goed speelden. Lelijke mensen. Afwijking van het boek. BLEGH.

Maedhros

bij mij zou ik de top-10 niet weten eigenlijk, ik weet welke films ik goed vind, maar zomaar de 10 beste? Geen idee eigenlijk: al zit Monthy Python and the Holy Grail er al zeker bij. En The Da Vinci Code. En ook LOTR en Narnia en the Rock

bij the Golden Compass, ze hebben alleen 2 gebeurtenissen van plaats verwisselt, voor de rest niets zover ik heb gemerkt hoor

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Jnusch

Nja, maar dat waren wel belangrijke dingen hoor.

Maedhros

Svalbard en de onderzoeksbasis van de Lokkers, zo erg was dat toch niet

Merel.

Hm, ik vind Erwipro's lijstje best wel goed eigenlijk :P
Mijne (niet op volgorde, want dat is onmogelijk):
- LotR (die staat wel op alltime nummer 1)
- PotC
- Matrix
- 3 ninja's (jeugdsentiment, deze film heb ik waarschijnlijk het vaakst gezien van alle films die ik ooit gezien heb. En dan dus echt HEEL VAAK.)
- Amelie
Eigenlijk is het nu al moeilijk te bepalen of iets nog in mijn top10 hoort of net erbuiten :P Ik wil een top30 ofzo.
Maar vooruit:
- Neverending Story (volgens mij is er ook een remake van, maar de oude versie dus)
- As it is in heaven
- Yellow Submarine
- Finding Neverland
- Shrek

Maar een top10 is best moeilijk. Het wisselt nogal. Morgen zeg ik waarschijnlijk weer iets anders :P En er zijn nog heel veel films die ik nog wil zien.

Floris

Citaat van: Maedhros op 31 oktober 2008, 22:57:57
al zit Monthy Python and the Holy Grail

Omg jaaa, how could I forget?! :D Die is echt TE geweldig XD

Lianne