Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[TV] Weet ik veel?

Gestart door EMIBH, 13 april 2013, 21:28:14

Vorige topic - Volgende topic

EMIBH

Weet ik veel? Is een (relatief) nieuw programma van RTL dat je feitenkennis test, een quiz zoals vroeger maar met een twist: zelf meespelen via een app (een tweede scherm maar dan vloeiender). De vragen lopen uiten van 'de volgorde van de LotR-trilogie' tot 'presidentiële uitspraken'. Erg leuk om thuis op de bank mee te kunnen doen met pap en mam. :P (Moet ik natuurlijk wel hoger scoren dan die twee...)

Wie speelt nog meer mee?

CoOkii

Die app werkt voor geen meter en die van gisteren was veel te moeilijk.
Awesomeness.

LittleWeird

Gisteren niet gedaan, afgelopen keren wel. App liep wel gewoon goed toen en ik kom meestal rond de 8 uit :)

Germelia

Zo moeilijk vond ik het gister niet hoor :P

Maar ik heb de app niet geinstalleerd dus daar heb ik geen mening over :)

EMIBH

Zo moeilijk was het uiteindelijk niet gisteren, sommige dingen moest ik gokken, maar ik interesseer me ook niet echt in diamanten schedels...
De app loopt bij mij bijna gelijk met het programma, op één vraag na, daar had Linda het antwoord al gegeven voordat ik het kon indrukken. :P Beetje valsgespeeld dus, maar anders had ik die vast goed gegokt. ;D

Score: 7,6 (vond ik gezien de gemiddeldes van de studenten best netjes)

Heartless

Die app is inderdaad waardeloos. :P Vooral je profiel aanmaken. 100x drukken voordat je een geslacht kan selecteren bijvoorbeeld en vaak klik je op provincie en dan komt het schermpje om je leeftijd te selecteren omhoog. Wat een gedoe. XD

En ook is het irritant dat je niet meer kan aanpassen aangezien die app je gedruk soms anders interpreteert.  :P

Maar ik vind het idee wel heel leuk, uitvoering van de app wat minder.

Mexicanobroeder

Citaat van: CoOkii op 14 april 2013, 09:37:47
Die app werkt voor geen meter en die van gisteren was veel te moeilijk.

Dit is de waarheid. Ik reken altijd uit het hoofd. Topscore is 86.

Zaterdag wel onwijs veel seksvragen. Die wist ik dan natuurlijk weer wél :')

CoOkii

Aanstaande zaterdag ga ik lekker met pen en papier mee doen 8)
Awesomeness.

Erwipro

Ik heb die app ook 2x geprobeerd. De eerste keer dat het op tv was, werkte het gewoon niet. De tweede keer wel soortvan, maar vragen van het type in de beginpost werkten niet. Ik neem aan dat ze het wel aan het verbeteren zijn :P