Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Goeden Tijden Slechte Tijden

Gestart door Robin Kuipers, 15 november 2006, 20:22:40

Vorige topic - Volgende topic

Robin Kuipers

Ik kijk vanaf mijn 5e jaar alle afleveringen en als ik niet kan kijken, neem ik het op. Hier te bespreken wat je ervan vind, wie je de leuke, en de minder leuke personages vind en natuurlijk al die mysteries die erin voorkomen. Zoals wie heeft (geprobeert) Ludo te vermoorden en hoe loopt het af tussen Dennis en Anita.
Kortom: Geef hier je mening over GTST

corientjuh

Ik heb het een tijdje gevolgd, maar ben ermee gestopt. Vond het niet zo leuk meer, ik computer liever.

Robin Kuipers

Dat doe ik al de hele dag, behalve tussen 8 en half 9.

Nina

Mag je hier ook een slechte mening geven? Nou ja ik doe het toch: Ik vind het een raar progamma en niks wat daar in gebeurd kan in het echt. Iedereen die dood die blijkt te leven en anders om. Ook gebeurd er elke aflevering wel iets nieuws maar inieder geval iets groots, dat kan toch nooit? En dat proppn ze allemaal in een half uurtje...
Nina.

Wurn

Citaat van: Nina op 16 november 2006, 18:26:30
Mag je hier ook een slechte mening geven? Nou ja ik doe het toch: Ik vind het een raar progamma en niks wat daar in gebeurd kan in het echt. Iedereen die dood die blijkt te leven en anders om. Ook gebeurd er elke aflevering wel iets nieuws maar inieder geval iets groots, dat kan toch nooit? En dat proppn ze allemaal in een half uurtje...
Nina.

vind ik ook. Dan ga ik veel liever even op wvw :P
Howl with me fellow wolves. Howl!

Robin Kuipers

Nina

Citaat van: Robin Kuipers op 16 november 2006, 22:11:26
Doe ik de hele dag al

Buiten dat doe je toch wel iets andes... Hoop ik voor jou. Ik zou ook wel uren achter WvW kunnen maar helaas heb ik ook twee leuke ouders die het zonde van je tijd vinden.
Nina.

Robin Kuipers

Die van mij zijn altijd weg, dus die weten het niet.  ;D

Feniks

Vreselijke serie, maar heerlijk om naar te kijken. :) Je hoeft tijdens het kijken naar GTST écht niet na te denken, maar het is toch ontspannend. En mocht je dan een aflevering missen *fluit* dan is het verhaal gewoon nog te volgen.

Wat zijn de favoriete Meerdijkinwoners hier?

Robin Kuipers

De bad guys, dus Ludo, Nick en Jack.

Nina

Op school hebben ze het altijd over hoe knap ludo is! Weet iemand trouwens hoe hij er uit ziet?
Nina.

Robin Kuipers

Ik kijk iedere dag ernaar, dus ik weet wel hoe hij eruit ziet. Kijk anders hier maar naar.

http://www.bnr.nl/blobs/anp/37007.jpg

Feniks

Natuurlijk weet ik hoe Ludo eruit ziet. ;) Wat een afgang trouwens dat hij toch blijkt te leven! Nina, weet je trouwens zeker dat ze Nick niet bedoelen? De acteur die Ludo speelt is inmiddels al over de 40 hoor. (A) Overigens, hier kun je ook een erg goede foto van Eric Vogel vinden.

Je naam trouwens is erg toepasselijk bij dit onderwerp: de dochter van Ludo in de serie heet ook Nina. :P

Robin Kuipers

Of ze bedoeld Jack.

http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/jack.xml

Hier kan je foto's van hem zien, en trouwens ook van alle andere GTST personages.

Wurn

Ik vind 't persoonlijk wat minder. Zeker omdat ik ook niet in het verhaal kom. Waar gaat het over? Volgens mij lopen er 10 dingen door elkaar heen :o
Howl with me fellow wolves. Howl!