Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Grey's Anatomy!!!

Gestart door corientjuh, 15 november 2006, 19:50:07

Vorige topic - Volgende topic

corientjuh

Wie is er net zo verslaafd als ik? (of kijkt het gewoon graag?)
Moet Meredith de dierenarts accepteren, of het nog een keer met Shepperd proberen? Wat is je favo personage? Wie juist niet?

Een heleboel vragen, met uiteindelijk gewoon de vraag wat jij van GA vind. :P

Wurn

Oh ik dacht......deze topic had vast Sanne geopend. Sanne is er fan van.

Ik ken het niet, en ik weet niet wanneer het is ;)
Howl with me fellow wolves. Howl!

corientjuh

Dinsdag, half 9 tot half 10, net 5  ::)

Nina

ik heb het een paar keer gekeken maar ik vind er egenlijk niet zo veel aan. Dat komt groten deels omdat ik het ook niet snap en ik rond die tijd toch altijd iets anders aan het doen ben.
Nina.

Sanne

Citaat van: Wurn op 15 november 2006, 21:32:21
Oh ik dacht......deze topic had vast Sanne geopend. Sanne is er fan van.

Ik ken het niet, en ik weet niet wanneer het is ;)

Ik vergeet altijd topics te openen...

Het komt om half negen op dinsdag.

Ik vind het echt ontzettend leuk, en heb al wat mensen mede-fan gemaakt. Ik kijk echt uit naar dinsdag. Dan komt ik uit badminton, snel douchen en in je pyjama voor de tv zitten met een glas drinken. GEWELDIG!!!

Nina

Aha, maar waar gaat het in pricipe over? Een dierenarts? Een praktijk? Ik weet het niet... Wil iemad er wat meer over vertellen? Het verhaal...
Nina.

Sanne

het gaat over Meredith Grey, een chirurg in opleoding. Haar moeder was de beroemste vrouwelijke chirurg, dus meredith heeft nogal een grote drang zichzelf te bewijzen. Aan het begin wordt ze verliefd op een chirurg, maar later blijkt dat hij is getrouwd. Daar moet ze eerst overheen komen, maar later blijkt dat die chirurg weg wa gegaan bij zijn vrouw omdat ze vreemd ging. Uiteindelijk kiest hij voor zijn huwelijk terwijl hij nog steeds van Meredith houdt. Zo gaat het ongeveer.

Het is echt ontzettend leuk. Kijk het anders een keer, het is niet erg moeilijk te begrijpen.

corientjuh

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EINDE SEIZOEN!!! :'( 
En voor wie gaat Meredith nou kiezen? Ik vind Shepperd, maar ze kiest vast voor die dierenarts... En Izzie is eruit! Nogmaals: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!   :o

Sanne

Ik zag het ook. Het komt volgende week niet. Ik weet voor wie ze gaat kiezen. En ik weet ook wat er met Izzie en de erst gebeurd. en ik wist allang van Denny. Seizonen drie is trouwens al opgenomen.

corientjuh

Wil het niet weten! Ik zie het wel als het weer op tv komt  ^-^

Sanne

Daarom zeg ik het ook niet.  ;)

corientjuh

8 JANUARI
NIEUWE SERIE!!!!
:D

Wurn

Citaat van: corientjuh op  2 januari 2007, 19:17:12
8 JANUARI
NIEUWE SERIE!!!!
:D

zo....dat is duidelijk. Kon het nog groter :P
Howl with me fellow wolves. Howl!

corientjuh

Nee, dan kreeg je zo'n schuifbalkje onderin beeld  ::)

Sanne

Weet je zeker dat het het nieuwe seizoen is? Ik dacht dat het herhalingen waren.