Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Hulp gezocht :P

Gestart door Gait, 9 januari 2013, 12:07:49

Vorige topic - Volgende topic

Gait

Goed, ik ben samen met een vriendin van me een RPG forum aan het maken (nou ja.. meer een forum voor personages aanmaken die je ooit kan gebruiken xD)
Alleen ik heb een paar problemen met de lay-out waar ik niet uit kom.
Is er iemand die me kan helpen en goed is met computers?

En ik zoek iemand die icoontjes kan maken voor mijn lay-out die er mooi bij staan? Ik ben daar niet goed in dus nou ja

Wie wil mij en Dino helpen?

Groetjes!

PS: het is een gratisforum geval van Boards.net

Maedhros

dus eigenlijk meer als een soort database met personages die je in verhalen kan gebruiken (of in WvW-spellen hier), of heb ik dat verkeerd voor?
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Gait

Ja zoiets, als je bijvoorbeeld een idee hebt voor een personage, maar niet weet waar je die kan gebruiken kan je hem wel aanmaken, en misschien dat er dan een keer een verhaal voor komt waar je hem in kan doen :P Iedereen krijgt gewoon zijn eigen board waar die zijn/haar eprsonages kan aanmaken, en mensen kunnen er dan ook op reageren :)

Alleen het lettertype van het boardbeschrijving, en registratiedingen en bij profiel en andere dingen is zo ontzettend klein dat ik dat groter wil, avatar moet groter maar ik krijg dat allemaal niet voor elkaar. Vandaar dat ik hulp zoek :)