Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Reactietopic

Gestart door Golovior Regisir, 3 september 2008, 15:52:36

Vorige topic - Volgende topic

enzlinboy

Haha, ik denk dat je het voorwerk ofzo bedoeld, maar dat klik ik altijd weg.
Ik vind TIO trouwens ook niet zo'n succes, want steeds als ik de pagina eventjes wegklik (op het minnetje) dan is me hele tekst ineens verdwenen.
Maarja, het is beter dan op papier, want daar krijg je zo'n lamme hand van...  :P

Hephaistion

haha inderdaad
bij ons liep 'ie echt continu vast :P
kon je weer helemaal opnieuw beginnen
Er was ook niemand zo slim om zijn tekst eerst in word te zetten en dan pas in TIO :P

Dixie

Reacties alsjullieblieft :D

Linqy

Ik snap er de ballen van en toch wil ik verder lezen XD

Awesome dus ;)

Dixie

Whaha :D
Yay, dankje :P

Het is ook het idee dat het nergens over gaat ^-^

Jnusch

I likes very mutz :D

Erwipro

Het is echt heel raar maar toch wel lachwekkend ofzo :P Ik ben wel benieuwd naar het vervolg. Maar ik denk niet dat ik echt personages ga volgen ofzo want ik kan ze nu al niet uit elkaar houden XD

Jnusch

Ik snapte er eerst echt niks van, maar die Carly en Jesper, zijn dat een soort ... mja, bewakers/personeel ofzo? (als ik dat mag vragen met het oog op randomheid :P) Want die Carly kon iemand vastketenen ofzo :o

Dixie

Dat is nog mysterieus maar hou het er voor nu maar op dat het begeleiders zijn ^-^
En dit is nog de eerste versie dus ik ga proberen de personages later wat duidelijker uit te werken :P  In ieder geval:

Team Undercover Gebouw Z
Kris (teamleider) ziet overal complottheorieën in,
Jasmijn is een nerdy kakwijf en is hopeloos verliefd op Kris,
Cody is een luie alternatieve filmgek,
Gerondine is de ik-persoon

En Bifi hoort niet bij het team want ze is overal bang voor, en ze stinkt naar bifi-worstjes :P

Jnusch

Wel snel doorgaan he :o

Dixie

Jowelle

Erwipro

Mara begint weer :o
Ik had Amaranta nog niet eens uit :-X

Edit: Oh. Het lijkt verdacht veel op een één-post-verhaal :P

Mara

Neuh, dit was een frutseltje dat ik heb geschreven toen ik eigenlijk midden op de dag moest slapen in Hongarije  ::)
Dus ik denk niet dat ik er verder mee ga. Maar ik heb het toch maar even opgeschreven  :P
En ik vind wel dat je Amaranta moet uitlezen hoor  :o

Erwipro

Ja ik ook. Ik heb het al eeuwen uitgeprint op mn bureau liggen maar ik kom er nooit aan toe ofzo >< Ik heb het altijd druk als ik het zie XD