Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Reactietopic

Gestart door Golovior Regisir, 3 september 2008, 15:52:36

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Citaat van: jnusch op  6 augustus 2009, 23:58:03
@Mus, het is wel een beetje vaag, (ofzo? hoe zeg je dat) :P Maar wel cool ;)
Helemaal +1 :P

Shaddow

Ik heb het verhaal van Matthew gepost. Misschien vinden sommige het van jullie overdreven, wel, sorry dan. Het verhaal gaat gewoon nog verder na 54b, en de reden dat ik het hier post zijn een aantal dingen.

1. ik hoop dat meer mensen het lezen. Als je iets schrijft wat je mooi vind, is het toch mooi als mensen het lezen.
2. Ik hoop dat ik er zo mee door ga.
3. ik hoop dat het zo beter leest.

Verder heb ik ook een poll toegevoegd, of de info van 54b (waar het personage voor gemaakt is en wat een belangrijke rol speelt in het verhaal (alsin, het hele plot gaat verder op 54b), tot op zeker hoogte. Het gaat hierna wel weer splitsen hoor, dan heeft het waarschijnlijk niet meer veel met 54b te maken, denk ik.

De posts waar die je, volgens mij, zou moeten lezen zijn overigens die van mij, Bastian en een paar van AvA. Degene die echt een rol spelen staan vooral pas later in het topic. Ik moet nu werken, als jullie willen wil ik ze nog wel eens opzoeken en links hier posten.

Shaddow

Het verhaal van Spel 54 staat erbij. De meeste posts zijn nu gewoon gekopieerd.

Bastian

Ga verder schrijven, ik wil meer.

Shaddow

xD

Mweh. *kijkt naar mp3 speler* *kijkt naar mensen naast hem die spelletjes aant spelen zijn*

Misschien :P

Btw, ik heb dit toetsenbord verrandert, nu zijn alle toetsen anders gerangschikt D:

Daeron

Heeft iemand een mening over mijn verhaal  ???, zijn er uberhout al mensen die hem hebben uitgelezen?  ^-^

Hephaistion

ik heb het eerste hoofdstuk gelezen en voor een twaalfjarige schrijf je echt goed.
Het is alleen nogal lang :P

Daeron

Dankje :)

Mijn juffrouw uit groep 7 vertelde ooit dat ze een leerling heeft gehad die een boek heeft geschreven van 200 pagina's waarvan het ook echt is uitgegeven.

Bastian

Shad, ga eens schrijven doen.

Shaddow

volgende week 2 pta's en, wow, ik moet er nog 2 inleven waarvoor ik te laat voor ben, nog 2 herkansen (zo hey, heb ik wat met 2 ofzo? :P) en och krijg nou wat, ik heb ook 2 dagen om te leren voor die 2 toetsen.

Oh en ik moet ook nog een ander verhaal afhebben voor 5 december.

En nog vanalles en nog wat :|

Maw, ik heb nog genoeg te doen. Teveel te doen, zalk zeggen.

Het begint met nu gaan zwemmen ;)

Dixie

Cool verhaal Scrupules :)

Erwipro

Help @ veel bekende namen :o

Christa = mijn zusje
Bakkeveen = eigenlijk veel te klein plaatsje om te kennen XD

*gaat nu lezen*

Scrupules

Hephaistion

eindelijk tijd om met verhaaltje verder te gaan.
ik heb een titel en een extra hoofdstuk :D

Erwipro

Yay@Heph :D Nu moet je even doorgaan enzo :P