Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Muziek] Flogging Molly - Swing a little more, on the Devil's Dance Floor

Gestart door Maiken, 25 juni 2008, 23:32:14

Vorige topic - Volgende topic

Maiken

Misschien hebben jullie wel eens iets van deze band gehoord of geluisterd. Misschien zegt de naam je wel helemaal niks. Als het je niks zegt is het jammer, want het is heel erg vrolijke muziek qua ritme.

Flogging Molly is een Amerikaanse band, die muziek produceert die tussen punkrock en Ierse folk inzit. De ideale combinatie dus voor mensen die van Ierse muziek houden, maar ook van iets ruigers.
Het komt er in feitte op neer dat of je vindt het leuk of je vindt het niks. Uitproberen kan zeker geen kwaad, dus als je vrolijk wil beginnen probeer bij YouTube eens: “Flogging Molly – Devil’s Dance Floor”.

Om eerlijk te zijn ken ik deze band ook nog niet zo lang. Een vriend van mij had onlangs hun laatste album gekocht en eiste dat ik hem op mijn mp3-speler zou zetten. Zo eigenwijs als ik ben, zette ik hem op mijn iPod, maar luisterde er niet naar. Toen vergat mijn vriend zijn iPod bij mij en het stond toevallig ook op zijn iPod waar ik naar zat te luisteren. Sindsdien is Flogging Molly niet uit mijn lijst weg te slaan.

Wat vinden jullie van deze band?

Maiken

Well swing a little more, little more o'er the merry-o
Swing a little more, a little more next to me
Swing a little more, little more o'er the merry-o
Swing a little more, on the Devil's Dance Floor

Meister

Euh nou we hadden eerst zo'n klassenbbq en toen waren er een aantal mensen die Flogging Molly helemaal geweldig vonden. Plz zet het nooit meer op in mijn buurt dodelijk irritante muziek.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Beertyah

Citaat van: Meister op 26 juni 2008, 09:21:34
Euh nou we hadden eerst zo'n klassenbbq en toen waren er een aantal mensen die Flogging Molly helemaal geweldig vonden. Plz zet het nooit meer op in mijn buurt dodelijk irritante muziek.

Euh nou we zijn zo eens op youtube gaan luisteren. Plz zet het nooit meer op in mijn buurt dodelijk irritante muziek.

Hephaistion

ik heb echt een ontzettende hekel aan punkrock en ierse volksmuziek maar heb het toch maar ff geluisterd. wie weet
Het is niet echt iets wat ik mooi vindt maar voor mensen die bovenstaande stijlen interesseren is het denk ik wel wat

Suzanne

Ik ken iemand die helemaal gek is van Flogging Molly, maar ik vind het niet zo heel veel aan. Het is opzich wel grappig om af en toe te horen, als je niet zo heel nuchter meer bent, maar ik zou het niet op mijn mp3-speler zetten. Ze waren trouwens ook op Pinkpop.

Merel.

Jaa :) Ken ze, en vind het best leuk. Goeie combinatie tussen Ierse muziek en rock. Ierse muziek is mooi, maar als ik het wil luisteren alleen net niet zo'n zin heb in alleen maar tin whistles, violen en gitaar, ga ik voor Flogging molly of iets wat erop lijkt.
Een tijdje geleden stuitte ik er per toeval op... maar toen niet echt veel naar geluisterd. Volgens mij pas weer sinds ik terug ben uit Ierland, hoewel het toch niet kan tippen aan live traditional music.

Amilmarith

Ik vind ze best geniaal op zijn tijd. Voor "Deadly Seven Sins" (ofzo..)
Naja luister alleen maar als ik te blij ben en er zin in heb.