De 3 avonturiers

Gestart door serhat, 19 november 2011, 16:18:19

Vorige topic - Volgende topic

serhat

DEEL 1:

Het is 1212 op een donderdag avond toen er 3 avonturiers op weg zijn naar brabantse bossen.
1e van hun heet Jelle Dooghe hij is 17 jaar en hij komt uit Amstelveen.
2e van hun heet Mariecke Oscher zij is pas 15 jaar de jongste van de 3 en zei komt uit Keulen.
3e van hun heet Arslan Tepe hij is 20 jaar oud en hij is de oudste van hun 3e dus daarom ook de leider en broer van hun en hij komt uit de Byzaanse rijk.
Deze 3 zijn op weg naar Brabant omdat ze op weg zijn naar het vrije land Jeruzalem,Want Mariecke hoorde dat er een kruistocht is in Rome dus vanuit brabantse bossen willen ze naar Rome maar omdat er in de bossen 1 van haar broer campeert gaan ze met zijn 3e naar brabantse bossen om hem op te halen.
na 3 dagen en 3 nachten zijn ze dr al ze hebben haar broers hut gevonden alleen haar broer is er niet, Arslan kijkt naar de as waar 3 nachten en 3 dagen geleden een vuur brande.
En hij zei tegen de andere dat hun broer al een tijdje niet hier is dus daarom blijven we hier totdat hij komt.
2 dagen zijn ze bij de hut en hij is er nog steeds niet dus daarom stelde Jelle zich voor om Mariecke haar broer te zoeken en dat vonden de andere goed.
Arslan zei laten we verspreiden en als het donker wordt dat we terug komen.
Mariecke ging het bos in en geen eens een kwatier lopen vond ze haar broers ketting met de foto van haar erop,Mariecke dacht dat ze dichtbij was tot dat ze geluiden hoorde van water.
Mariecke loopte op de geluid af en zag tot zijn verbazing dat ze bij een meer was en daar vederop lag haar broer en ze rende naar hem toe.
Mariecke voelde zijn hartslag maar hij is dood en zag tot zijn verschrikking dat die zijn linkerbeen niet aan de rest of hem lichaam vast zat.
dus mariecke begon te gillen en te huilen.
Jelle die haar hoorde versnelde naar de schreeuwende Mariecke toe en wanneer Jelle bij dr was zag die wat er aan de hand was dus hij pakte Mariecke zijn arm en omhelsde haar.
Arslan die de richting naar een brug ging op weg naar de bergen zag tot zijn verbazing een ezel staan naast de brug en loopte naar de ezel en precies wanneer hij de ezel aanraakte hoorde hij geschreeuw van een onbekende stem,Wanneer Jelle en Mariecke terug gingen naar de hut met de lijk van Mariecke de broer hadden ze afgesproken om hem te begraven naast de hut.
terug naar Arslan die achteruit keek waar die gil kwam zag die tot zijn schrik dat er een jonge dame is die met zijn zwaard op Arslan afkomt en van schrik rent Arslan op de brug en stopte effe om te kijken als de jonge dame achter dr rent maar tot zijn schrikt hakt ze de brug af met zijn zwaard en daarom versnelde Arslan zijn pas naar de overkant. Wanneer Arslan aan de overkant was zag die dat de jonge dame de brug kapot heeft gemaakt dat er geen brug meer is en hoorde de jonge dame zeggen.
Jij hoort hier niet,jij zult smeken om dood te gaan.
en ze liep weg met een eenzame Arslan.
Terug naar de anderen Jelle en Mariecke waren klaar met begraven van de dode broer en gingen opzoek naar spullen om te vertrekken terwijl ze op Arslan wachten tot dat Mariecke een brief vind onder de kussen van zijn broer.

Lieve Mariecke,
Als je dit brief lees ga dan zo snel mogelijk weg uit de bossen en ga zo snel mogelijk weg uit de bergen want er is een gevecht tussen vampieren en weerwolven.
De jonge dame die is eigenlijk een heks die mij en zichzelf beschermt maar ik ben bang dat ze aan de kant van de weerwolven is dus ren voor je leven.

Liefs je broer.

nadat Mariecke klaar was gaf ze de brief aan Jelle en wanneer hij klaar was gingen ze snel weg want ze hebben te lang gewacht op Arslan.

3 Maanden later kwamen ze terug om Arslan te vinden.
Ze zagen een hut aan de kant van de kapote brug en ze gingen in die hut en ze zaggen de jonge dame slapen.
Jelle trok zijn zwaard en Mariecke trok haar pijl en boog.
De jonge dame wordt wakker en zegt jullie kunnen mij niet doden want jullie weten weerwolven gaan niet dood vooral als ik een heks ben.
jelle zei waar is Arslan?
Jonge dame zegt Arslan je bedoeld die vampier prooi. en Mariecke werdt boos en sloeg haar en zei waar is Arslan en de jonge dame zei in de bergen ik kan jullie helpen om hem te redden.
Maar we kunnen niet alleen we hebben meer mensen nodig om hem te redden want ik ben de eerste weerwolf hier.

Wordt vervolgd.

Met dank aan Moonzzz

serhat

Deel 2:

3 maanden geleden Nadat Jelle samen met Mariecke het hut achter zich lieten zei Jelle dat hij terug gaat naar Amstelveen want hij wil onderzoeken wat Weerwolf is.
Mariecke zei ik ga dan terug naar Keulen want ik ga daar uitzoeken wat vampier is.
Nadat ze afgesproken hebben dat ze uit elkaar gaan wanneer ze uit de brabandse bossen zijn gingen ze beide allebei de ander kant op.

Jelle dacht na wat het allemaal betekende over de dood van de broer van Mariecke en waar zou Arslan nu zijn?
er klopt iets niet dacht Jelle want Mario (de broer van Mariecke) wist dat we zouden komen dus dan moet er iets gebeurt zijn zodat hij niet mee kon komen met ons naar de kruistocht.
jelle liep op een stijle weg naar het rivier.
nadat Jelle bij het rivier is ging hij zitten.effe uit rusten want het is wel pittig om naar Amstelveen te gaan.Jelle liet zich languit vallen en keek naar de blauwe lucht terwijl hij de water strooming hoorde.
Hij dacht aan Mariecke en toen aan Arslan en Toen begon het hem door te dringen dat er een jonge dame erbij was bij het complot en daarom ging hij rechtop zitten en zei jonge dame wie is die jonge dame en wat heeft hij met Mario te maken?
jelle stond op en begon heen en weer te lopen en zei tegen zich zelf.
er klopt iets niet in die brief want Mario leefde alleen dus die jonge dame heeft wat te maken met die bos.
En wat is een weerwolf?
Jelle lag weer op de grond en begon te slapen.
Er was op eens een geschreeuw en Jelle schrok wakker,hij keek omzich heen het is midden in de nacht en hij hoorde weer een gil en daarom stond Jelle snel op en pakte een stok en ging achter de gil.
Nadat Jelle bij het gegil was zag die 3 mannen en 1 jonge meisje in nood.
Bandieten zei Jelle en zag dat 1 van de bandieten de meisje begon aan te raaken.
Jelle werd boos en begon te rennen en sloeg de eerste bandiet en de andere 2 bandieten merkte dat er een jongen knul was die 1 van hem neersloeg dus ze begonnen schreeuwend te rennen op Jelle af met hun zwaarden.
De meisje rende achter een boom om te verstoppen en Jelle keekt naar de bandiet die op de grond lag en pakte de zwaard die naast hem lag.
Hmm aan die stok heb ik toch niks dan maar met een echte zwaard.
jelle begon op de 2 bandieten te rennen en zwaaide ermee en hij was verbaasd want hij heeft er 1 geraakt dus hij lachte en zei in de roos.
De laaste bandiet werd boos en zei geef me die meid knul en je mag leven.
Jelle zei echt niet die meid komt met mij mee ik ga niet aan laffaards geven zoals jullie en Jelle begon te rennen en zwaaide ermee maar het was mis.
De bandiet kwam aan rennen met zijn zwaard en sloeg Jelle in zijn arm en Jelle schreeuwde terwijl hij ontwijkte en begon te schelden.
Jij sukkel hoe durf je mij aan te raaken weetje wie ik ben ik ben de zoon van de schipper dooghe en hij zwaaide de zwaard en hakte de hoofd van de bandiet af en Jelle hoorde de meisje gillen want de eerste bandiet stond op en begon naar de meisje te lopen en Jelle die zag werd boos en rent achter de bandiet aan en onthoofd de bandiet.
Jelle die na een tijdje besefte dat hij 3 mensen heeft vermoord werd boos op zichzelf en bang dat hij een moordenaar was maar hij moest het wel want ze zouden een onschuldige meisje misbruiken.
Dus Jelle tilde de meisje op en bracht haar naar de rivier.
Jelle legde haar op de grond en gaf haar water en wanneer de meisje bij kwam vroeg ze Jelle als ze hem mocht helpen met het wond in de arm van Jelle.
Jelle vondt dat goed en vroeg aan haar hoe ze heette en de meisje zei ik heet Rosa en ik ben 17 jaar oud en ik kom uit Amstelveen.
Jelle stond op en zei ik kom ook uit Amstelveen en ik ben op weg naar Amstelveen.
Rosa stond op en zei NEE JE KAN NIET NAAR AMSTELVEEN WANT ZE ZOEKEN MIJ IK BEN DE DOCHTER VAN DE BOUWMAN IK KOM UIT DE FAMILA GELIKA!
Jelle schrok en pakte zijn zwaard jij komt uit de familie Gelika!
Rosa stapte achteruit en zei ja waarom dan?
Jelle zei de familie Gelika heeft mijn broer Nigel vermoord!!
Rosa ja oke daarom ben ik weg gerend want ze hebben me moeder vermoord en ze zitten achter me voor het goud die ik geerfd hebt.
Jelle legde zijn zwaard weer terug en zei vanaf nu draag je mijn naam Dooghe en ik wil geen disscusie erover want je moeder was mijn Tante.
rosa maar ik snap je niet hoe kan dat?
jelle zei kijk mijn moeder is jouw moeders zus ze zijn familie en sinds die tijd is er oorlog tussen die 2 families en vermoorden ze elkaar voor goud.
Rosa zei Jelle laat me niet alleen want ik heb niemand meer.
Jelle zei nee kom heer en omhelsde haar en zei we moeten naar Amstelveen om uit te zoeken wat een weerwolf betekent.
Rosa keek Jelle aan en zegt zei je nou weerwolf?
Jelle zei ja.
rosa zegt een weerwolf is een persoon die door een wolf gebeten wordt en dat die dan bij elk volle maan in een weerwolf veranderd dus in een wolf maar groter en gruwelijker.
Jelle vroeg hoe weet je dat?
Rosa zei me vader had er laast over toen ik me ging verstoppen in de kelder.
Jelle zei oke dan gaan we terug naar Mariecke,Rosa vroeg wie Mariecke is en Jelle zei dat het een vriendin is.
laten we nu slapen morgen hebben we een lange dag.
Nadat ze wakker zijn liepen ze langs te rivier naar de bossen en wanneer ze daarvoor de grens zijn zei Rosa dat ze wilt uitrusten,jelle vondt dat goed en zei ik ga wat voedsel zoeken en nadat hij dat zei en Rosa alleen achter liet hoorde hij mannen stemmen en paarden hoeven die op de verse grond stampten.
Jelle verstopte zich en luisterde naar wat ze zeiden.
We moeten Rosa zo snel mogelijk vinden voordat ze ons missie veraad over de jacht van haar broer die in de bergen is van Keulen de andere man zei ja maar waar is die meid toch?
de eerste man zei ja weet ik veel als we haar vinden dan gaan we haar onmiddelijk onthoofden.
Jelle die dat hoorde rende snel terug naar Rosa die daar slaapte.
Rosa werd wakker en vroeg wat Jelle gevangen had.
Jelle zei dat we onmiddelijk weg moeten je vader heeft een groep jagers op je afgestuurd om je te vermoorden.
Rosa schrok en ze renden door naar de Brabandse bossen waar het hut van Mario ligt en Jelle die zei we gaan naar Keulen op weg naar je broer.
rosa die stopte met rennen en schreeuwde ben je gek geworden me broer zal me vermoorden!!
jelle die haar stil probeert te houden was te laat want de mannen zijn dr al en omsingelde die 2 jongeren.

WORDT VERVOLGD.

Met dank aan Moonzzz