Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

Roandraak

Rosered heeft nu ook een acc.
IvoryRose of EbonyRose, 1 van die 2 :D

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

RoNoS

Citaat van: roandraak op  8 maart 2012, 17:18:25
Rosered heeft nu ook een acc.
IvoryRose of EbonyRose, 1 van die 2 :D

En waarom beloof jij na 1 potje een potje met mij te doen en ga je dan weg? :'(

Ik zit de hele tijd te wachten en dan krijg ik dit...
Dan maar potje met anderen of zo, nog gegadigden? :D
Guess who's back, back again...

Ralmuski

Beertyah

RoNoS

Whut... dat ga ik echt proberen :D

forecaster

als ik dat zou proberen, ben ga ik al dood, bij het eerste rondje :P

Roandraak

Mhah, niets voor mij. Vind het ook een beetje gebruik maken van glitches. Alleen maar omdat AI geen hersenen hebben kan dit. *Is voorstander van steeds slimmer wordende AI*

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Ralmuski

Het is niet echt een tactiek, maar gewoon grappig. Tegen mensen werkt het sowieso niet, dus echt vals spelen kun je er niet mee tenzij je denkt dat bots gaan huilen als ze verliezen.  ::)

RoNoS

De programmeurs van de bots zullen misschien wel huilen als ze dit zien...
Of eigenlijk als hún baas het ziet :P

Roandraak

Noobhaters mogen naar de maan lopen. Vreselijk, ik geef van te voren aan dat we kort de tijd hebben en dat we 2 noobs zijn (Rosered en ik) wij pakken bovenste lane, vragen om hulp en geen hond komt opdagen. Dan gaan wij hun helpen, gaan we dood. Omdat we inmiddels 4 levels achter liepen wegens ego gedrag van te tegenstander.
En dan noemen ze je noob. Lekker dan. Kan het van veel mensen hebben, maar niet van egoisten die denken dat ze heel wat zijn. [/tirademodus]

Ralmuski

Die hou je toch. Zijn gewoon boos omdat ze niet zo goed zijn dat ze toch nog kunnen winnen. :P Was het tegen mensen of tegen bots?

Beertyah

Soms is support toch lastig te spelen...
Ik was support bot met ashe, de andere lanes waren echt slecht bezig, ze werden geowned zeg maar, maar ik en Ashe waren goed bezig.
Uiteindelijk was Ashe zelfs zo gefeed dat we het spel met gemak wonnen, en de tegenstanders allemaal ashe feliciteren, 'only won because of ashe' etc...

Dan denk ik: ja, ik zat er helemaal voor niets tussen he, ze is niet zo gefeed met behulp van haar support ofzo? Ik heb ook meegedragen hoor XD

Ralmuski

Support wordt pas op hoger niveau gewaardeerd ja. Of van bekenden. Al had die Ashe wel even jou mogen bedanken dan.

Ik vind support meer lastig te spelen als je alsnog weggeharressed wordt en je carry niet kan farmen. (of gewoon faalt) Want dan ben jij ook gelijk waardeloos de rest van het spel. Als support kun je niet alsnog gaan meevechten ofzo.

forecaster

en ik begin het steeds beter te leren (A)
kan nu redelijk overweg met Warwick (jungle) en Kayle (support)

nu nog Kog'maw en ik kan me helemaal geweldig voelen (A)
ik kwam er trouwens net achter dat ik nog een tweede noob account heb onder de naam dracen666
en mocht je het afvragen; nee, dat lvl 30, forecaster account dat daar rondloopt, is jammer genoeg niet van mij...

Beertyah

Citaat van: Ralmuski op  9 maart 2012, 19:53:01
Support wordt pas op hoger niveau gewaardeerd ja. Of van bekenden. Al had die Ashe wel even jou mogen bedanken dan.

Ik vind support meer lastig te spelen als je alsnog weggeharressed wordt en je carry niet kan farmen. (of gewoon faalt) Want dan ben jij ook gelijk waardeloos de rest van het spel. Als support kun je niet alsnog gaan meevechten ofzo.

Ja support is echt lastig als je carry faalt. XD
Maar het is gewoon supercool als je iemand op het laatste nippertje kan redden, zoals:
Karthus doet ultimate: haha no escape!
jij gebruikt snel je shield: nope!