Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Alice: Madness Returns

Gestart door LoveRalph, 28 juni 2011, 18:35:20

Vorige topic - Volgende topic

LoveRalph

Is er iemand die deze game al in huis heeft gehaald, of dat van plan is?
Ik heb namelijk geen idee of deze game me aanspreekt. Aan de ene kant ben ik zeker geïnteresseerd, aan de andere kant is het echt niks voor mij :P
Weet iemand wat ik een beetje kan verwachten hiervan?

Drakinnetje

Roandraak

Hebbe hebbe :)

Alleen trekt mijn laptop dat niet. Ohw :(

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Golovior

Het eerste spel heb ik, de voorloper hiervan. Als je fan bent van Alice in Wonderland, het algemene verhaal, dan krijg je toch wel iets heel anders voor je neus. Zoals ik deze trailer zie, sluit het wel erg op elkaar aan, maar zal het spel niet kopen. Is niet echt meer iets wat ik nog zou kopen. Alice is een oud spel (toch zeker wel een jaar of 5) en toen leek het me wel leuk, omdat het juist zo tegen het sprookje in gaat.
Vind het vreemd dat ze dit nu, zoveel jaar later, uitgebracht hebben.

Drakinnetje

Is het alleen voor PC of ook voor andere dingesen?

Jonasz

Recent review op ign er van gezien.
Nadelen.
- Grafische glitches
- Veel onzichtbare muren.

Verder moet je maar even de ign review googlen het spel kreeg iets van een 7.5 ofzo

LoveRalph

Citaat van: Drakinnetje op 28 juni 2011, 22:05:04
Is het alleen voor PC of ook voor andere dingesen?
PC, PS3 en xBox 360 geloof ik ;)

En tjaah, ik ken het hele Alice in Wonderland niet zo goed.. Dus ik zal zeker niet snel verband ergens tussen zien :P

Ooh en Jonasz, ja goed idee ;D Wat the fack zijn grafische glitches? xD

Drakinnetje

allemaal niet in huis, jammer.

Roggie

Joe.

Drakinnetje

Behalve PC. Ik doelde dus op andere dingesen want PC spellen wil ik gewoon niet. PC is geen spelcomputer dus die dingen komen er ook absoluut niet op.

Ravenny

Citaat van: Jonasz op 28 juni 2011, 22:55:49
Recent review op ign er van gezien.
Nadelen.
- Grafische glitches
- Veel onzichtbare muren.

Verder moet je maar even de ign review googlen het spel kreeg iets van een 7.5 ofzo

Ik hou persoonlijk niet zo van de reviews IGN. Ik heb liever gametrailers :P. Hier hun review:
http://www.gametrailers.com/video/review-alice-madness/716440

Rob

Citaat van: Drakinnetje op 30 juni 2011, 01:02:00
Behalve PC. Ik doelde dus op andere dingesen want PC spellen wil ik gewoon niet. PC is geen spelcomputer dus die dingen komen er ook absoluut niet op.

Een PC is wel een spelcomputer, aangezien je er spellen op kan spelen. ::)
Daarbij is de PC echt niet zo slecht als mensen denken hoor. Ik speel liever een spel op de PC dan op een game console, maar dat is dan weer mijn mening. :P

Jonasz

@rob
Ik snap drakin heel goed, als in dat je een werk pc wilt hebben waar niet te veel troep op staat vooral als kinderen er niet al te zorgvuldig mee zijn met wat ze installeren.
Wat niet wegneemt dat het goed is om kinderen ook jong te laten spelen en leren met de computer, maar daarvoor moeten ze gewoon hun eigen systeem hebben wat ze kunnen verkloten. En als ze het verkloten moeten ze het zelf oplossen of financieel, of softwarematig een goede les lijkt mij.
Alleen is het wel handig dat als ze compleet vastlopen ze een klein beetje tips kunnen krijgen van iemand die er wat van af weet. Als je die niet hebt is het ietsjes lastiger.

Drakinnetje

Rob, misschien jouw PC maar die van mij kan dat spel echt niet aan hoor.
Mijn zoon doet veel spellen op zijn laptop, maar ja die van hem is gewoon ook veel beter dan mijn PC, deze is gewoon alweer 3 jaar oud en voor een PC is dat ernstig verouderd.

Rob

Oh zo, nouja, inderdaad. Mijn laptop kan inderdaad het wel aan ja. Maar goed, daarom zeg ik ook "dat het mijn mening is", en daar voeg ik nu bij dat iedereen zijn eigen smaak heeft wat dat betreft. Ik kan veel beter richten en lopen met "W" "A" "S" "D" en de muis dan één of ander stom knuppeltje op een controller.