Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

The Pain Game

Gestart door Morana, 1 juni 2011, 09:09:52

Vorige topic - Volgende topic

Morana

Wie heeft het gezien / volgt het en wat vinden jullie ervan?

Ik heb af en toe wel eens gekeken en ik moet toegeven dat ik om heel veel dingen smakelijk heb zitten lachen, maar toen ik gisteren langs zapte kon ik nog net meemaken hoe iemands billen met een schuurmachine werden opengeschuurd. Dat gaat me toch net te ver hoor, heb er met gruwelogen naar zitten kijken  :o

Maargoed, wat is jullie mening? :P

yago

Ken het niet, maar klinkt goed  :P

Rowena Inara

Dat was voor mij ook het enige stukje wat ik ervan had gezien samen met dat een blonde dame met een tandloze man voor 15 seconden moest tongzoenen. Maar vooral dat schuurmachine stuk ging echt wel te ver :-\.

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Prophet

Ik heb vorige week ook een stukje gezien, maar ik vind het echt een slecht concept. Onder het mom van: 'Leedvermaak is het beste vermaak' mensen trekken vind ik zowieso slecht.
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Dixie

Ik vind het ook echt vreselijk :S Ik vind het idee echt lachen, alleen dan zouden ze in plaats van al die pijnlijke games gewoon domme straffen moeten verzinnen, dingen die genant zijn of grappig. Bijvoorbeeld dat ze de rest van de voorstelling in een krokodillenkostuum moeten zitten of dat ze een stemvervormer opkrijgen waardoor hun stem darth vader style wordt ofzo. Niet dingen als de oksel van een oude opa likken, een schuurmachine tegen je billen krijgen of de WC-bril van een gebruikte Dixi (ja echt ja) schoonlikken. Ik snap ook niet waarom mensen daar naar willen kijken.
Het concept is leuk maar ik vind de straffen gewoon echt ziek :S

Morana

Citaat van: Prophet op  1 juni 2011, 09:43:02
Ik heb vorige week ook een stukje gezien, maar ik vind het echt een slecht concept. Onder het mom van: 'Leedvermaak is het beste vermaak' mensen trekken vind ik zowieso slecht.
Je houdt ook niet van Japanse tv? :P

Dingen die ik dan weer wel grappig vond waren:
* gezicht blauw laten spuiten met verf die 3 dagen blijft zitten (ok, kleding werd er ook beetje blauw van, maar dat moet je er dan maar voor over hebben)
* hete peper eten
* haar afknippen
* wenkbrauw harsen
* met stroom aan je vingers aardbeien eten
* insecten eten

Dat soort dingen zou ik denk ik ook nog wel doen, maar het programma wil graag 'op het randje' zitten en daarbij krijg je dat je er ook vaak eigenlijk net overheen gaat. ::)

Maarem, wie doet er mee? XD

Ralmuski

Haha, dat heb ik lang geleden al eens op de Japanse TV gezien ja. Die gasten zijn echt ziek. En ze mogen ook niet praten toch?

Ik zou er niet aan meedoen iig. Doe je dat wel moet je ook niet zeiken als je iets heel vervelends moet doen. Eigen keus, eigen schuld. ;)

Dixie

Ooooh ja dat is uhm *hoeheethetookalweer*

Dat komt op MTV, met zo'n oude Chinese man met een lange baard!
Dan moeten ze met teams op stille locaties gaan staan (bejaardenhuizen, bibliotheken, etc), en dan zo'n bal uit zo'n bak trekken, degene die de rode bal heeft moet een pijnlijke opdracht ondergaan zonder geluid te maken :D
Dat vind ik dan wel weer leuk, want dat zijn ook niet van die stomme opdrachten.

Hoe HEET dat ook alweer XD

Bjoernie

Volgens mij bedoel je Fist of Zen ;)

Maar de Japanse versie schijnt nog vele malen erger te zijn.

Meister

Fist of Zen is echt uber XD

Ik vind leedvermaak sws funny zeker als die Japanners weer wat mafs bedacht hebben. Echter vind ik de dingen bij The Pain Game dan weer wat minder funny klinken...

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Bjoernie

Leedvermaak is wel leuk, maar tot een bepaald niveau. Kijk je naar Takeshi's Castle, the Viking of Hole in the Wall (wel de Japanse versie, want de Nederlandse was ruk), dat vind ik leuk. Fist of Zen was op zich ook nog wel grappig, omdat de straffen niet zo extreem waren. Maar je kan te ver gaan en als ik het zo hoor over schuurmachines en konten, dan ligt mijn grens toch even een stukje terug :P

Ralmuski

Ik heb er toen gezien waar Ernesto Hoost oa aan meedeed. En dat is een K1 kampioen, die kan wel wat hebben. Maar echt wat ze uitvraten met elkaar. :o En maar lachen als iemand anders de lul was, haha.

Edit: eigenlijk was deze nog best grappig. Die wasabi roll is killing! :o

Dixie

Citaat van: Bjoernie op  1 juni 2011, 11:54:21
Volgens mij bedoel je Fist of Zen ;)

Jaaa!! Die bedoel ik. Die vind ik nog wel leuk, want die straffen zijn eerder grappig dan echt pijnlijk. Maar met die schuurmachine kon je gewoon zien hoe laagjes vel van die kont af gesleten werden, bloeden dat het deed. Dat is toch gewoon niet leuk om naar te kijken :S

Prophet

Citaat van: Morana op  1 juni 2011, 11:27:12
Je houdt ook niet van Japanse tv? :P

Geen idee, kijk nooit Japanse tv, dus ik weet het niet, maar waarschijnlijk niet als je het zo zegt ;)
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Morana

Citaat van: Dixie op  1 juni 2011, 12:12:41
Jaaa!! Die bedoel ik. Die vind ik nog wel leuk, want die straffen zijn eerder grappig dan echt pijnlijk. Maar met die schuurmachine kon je gewoon zien hoe laagjes vel van die kont af gesleten werden, bloeden dat het deed. Dat is toch gewoon niet leuk om naar te kijken :S
Nee inderdaad. Hoe zeer ik ook voor de vrijheid van mensen ben om programma's te maken die ze zelf willen, ik neig bij dit programma toch naar het verbieden van dàt soort straffen.