Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

The Pain Game

Gestart door Morana, 1 juni 2011, 09:09:52

Vorige topic - Volgende topic

Lan

Daar ben ik het niet mee eens. Ik kijk ook liever niet naar zoiets, maar zolang die mensen vrijwillig aan die opdrachten meedoen zie ik er geen probleem in. Hoogstens blabla schokkend voor kinderen, maar dat vind ik niet de verantwoordelijkheid van de uitzender maar van bijv. de ouders  :P

Roandraak

Sommige dingen zijn zeker wel over mijn grens, daarom doe ik ook niet mee. Ik ga dus écht niet 3 dagen met smurfenverf op mijn bakkes lopen.
Het kan pijnlijk zijn, maar té is niet leuk. 5 gloeilampjes uitdraaien terwijl ze branden, dan heb je zeker letsel.
Ik kijk het wel, doe het niet.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Zabulus

Ik ken het niet, maar denk dat het voor mij de grens van goede smaak overschrijd

Morana

Ach die smurfenverf kan ik de lol wel van inzien. Als je dan even een paar dagen voor gek loopt maar daarna heb je duizend euro ofzo, boeiend :P
Maar inderdaad, die 5 gloeilampjes uitdraaien was ook gewoon een opdracht die zelfs onmogelijk was, veel te weinig tijd daarvoor en wel je vingers branden..

Citaat van: Lan op  1 juni 2011, 12:31:34
Daar ben ik het niet mee eens. Ik kijk ook liever niet naar zoiets, maar zolang die mensen vrijwillig aan die opdrachten meedoen zie ik er geen probleem in.
Hmja, dat is het probleem denk ik. Als je daar in die studio zit ga je al snel over die grens heen die je eigenlijk hebt. Je moet sterk in je schoenen staan om niet op te staan en te zeggen 'nee sorry dat gaat me te ver, ik bedank ervoor'. Dus ja, het is wel een 'vrijwillige deelname' maar door de groepsdruk en alle druk die de camera's op je leggen en het idee dat je je groepsleden teleur gaat stellen als je iets niet doet krijg je dat mensen het dus tòch gaan doen.. en dan later er toch spijt van krijgen.

Ralmuski

Je gaat er toch vrijwillig naartoe?

Morana

Citaat van: Ralmuski op  1 juni 2011, 16:26:27
Je gaat er toch vrijwillig naartoe?
Dat is waar. Maar je weet niet wàt je kan verwachten. Zeker niet als je tot de eerste lading kandidaten hoort.

Devyathe

Citaat van: Ralmuski op  1 juni 2011, 12:11:03
Ik heb er toen gezien waar Ernesto Hoost oa aan meedeed. En dat is een K1 kampioen, die kan wel wat hebben. Maar echt wat ze uitvraten met elkaar. :o En maar lachen als iemand anders de lul was, haha.

Edit: eigenlijk was deze nog best grappig. Die wasabi roll is killing! :o
....

En uiteindelijk maakt de rest nog het meeste kabaal door het lachen

Rowena Inara

Ghehe die wasabi rol, die is zo populair als opdracht XD. En takeshi's Castle is gewoon briljant. daar heb ik echt uren aan besteed om naar te kijken :D.

Maar The Pain Game vind ik gewoon verkeerd in elkaar gezet, ik ben het met Morana eens dat je hoogstwaarschijnlijk over je grenzen heen gaat door de druk van de anderen. Dat het in Japan zo'n succes is komt doordat ze daar nou eenmaal een iets pijnlijkere humor hebben, maar hier is dat niet en ik vind die opdrachten die ik gezien heb dus ook een beetje overdreven.

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Skunki

** Kijkt dit nu ook.. **

XD Best grappig programma (A)!