Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Games] Angry Birds

Gestart door LoveRalph, 16 mei 2011, 17:04:39

Vorige topic - Volgende topic

LoveRalph

Ik ben zwaar verslaafd aan Angry Birds :D

Vooral Rio! :o Die ben ik nu eerst aan het 'uitspelen' (voor zover dat kan, want er komen nog 3 nieuwe thema's! :D Iemand enig idee wanneer dat is trouwens?) Ik heb voor Smugglers' Den en Jungle Escape een ster, maar voor Beach Volley nog niet, want 5-11 lukt me gewoon niet >:( helemaal gestresst gewoon xD Ik heb van Smugglers' Den en Beach Volley het fruit, maar van Jungle Escape mis ik nog één banaan, ook zo dodelijk irritant! Ik heb al 1000 walkthroughs gedaan en zelf alle levels gekeken enzo, maar ik mis er gewoon nog één, maar het moet gewoon xD Verder wil ik natuurlijk nog alle badges (geen idee hoe ze heten, dus ik noem ze maar zo :) bij de beker in het begin ;)), ik heb er 35 van de 43.

Of terwijl: Deel in dit topic hoe ver je bent, geef tips, vraag hulp, of wat dan ook :D En vertel wat je favo versie van Angry Birds is ^-^ Of je favo vogel :D Of wat dan ook :D

Ps. Ik heb toestemming van Brokie voor dit topic 8)
Pps. Iemand tips voor 5-11 van Rio? :( En wat ik moet doen met die stomme bananen? xD

Kakie

Op 1 vraag kan ik je antwoord geven: er staat in die hokjes die nog die klikbaar zijn wanneer ze uitkomen ;)
:D

LoveRalph

Nee er staat alleen 'Coming Soon' :P

marcoo

In de volgende versie stonden de maanden. Volgens mij waren het mei, juni, juli en augustus, maar dat weet ik niet zeker.

Insanity

Mei, Juli, Oktober en November  :)

LoveRalph

Kakie

Je kan Angry Birds ook op de computer doen, das gaaf 8)

LoveRalph

Mjah maar ik neem m'n laptop niet overal mee naartoe, en m'n iPod wel, en ik ben te verslaafd om geen Angry Birds te doen op ieder moment waarop dat kan (A)

Kakie

Seizoenen al uitgespeeld?

LoveRalph

Nee, ik vond de Free versie niet zo leuk, dus geeneens gekocht. Als ik Rio en de gewone heb uitgespeelt ;D

LoveRalph

5-11 is me EINDELIJK gelukt :D Heb de clue gevonden: Het gaat erom dat je alle zanddingetjes enzo kapot maakt, en niet om hoeveel vogels je overhoudt aan het einde :) zal het filmpje morgen posten :D en de banaan heb ik eindelijk gevonden, er zat geen gouden stikkerdingetje op de doos :o maar hij zat blijkbaar in 4-14.