Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Fleet Foxes

Gestart door Rob, 30 april 2011, 21:17:40

Vorige topic - Volgende topic

Rob

Ik heb net een kwartier geleden een hele goede band ontdekt. ^-^ Ik zwerfde rond op Youtube, en zocht op een nummer van Death Cab for Cutie. Toevallig stond daar bij de comments ook de recommendation van Fleet Foxes, dus zocht ik die op. Na een paar nummers te hebben geluisterd, ben ik helemaal verliefd! Die krijgen zowiezo een plekje op mijn iPod. :)

Het nummer waardoor ik verliefd werd:

Kennen jullie ze? En als jullie ze niet kennen, wat vinden jullie ervan na dit liedje te hebben geluisterd?

Dixie

Dat nummer komt me wel bekend voor, maar erg goed inderdaad :D

Rob

Ik kende ze (eerlijk gezegd) niet voordat ik er ging luisteren door die recommendation... Maar dat maakt ze er niet minder goed op. :)

Jesse

Toen net hun debuutalbum uitkwam werden ze al helemaal opgehemeld. Daardoor heb ik toen de EP Sun Giant geluisterd en vond het op zich niet verkeerd, maar niet helemaal mijn smaak en pakt mij niet echt. Beetje slappe hap (voor mij dan). Hoewel Mykonos toch nog wel een goed nummer blijft.

Mykonos staat op Sun Giant, maar die EP zit volgens mij nu als bonus bij hun debuutalbum. En verder ken ik Fleet Foxes dus niet :)

LoveRalph

Ik vind het niet heel geweldig ofzo, maar ook niet überslecht.. :P

Ivolod

*ontdekt topic nu pas* :o

Ik vind het best goed :D

*wil nog nieuwste cd hebben*

LoveRalph

:P kende je ze al of niet?

Ivolod

Ik kende ze voor het ontdekken van dit topic al ja :P

Drakinnetje

Doet me een beetje denken aan een we are the world of Kelly family een beetje groter achtig liedje, tis net een beetje té lief.

En dat is na luisteren, ik scrolde even terug keek naar het beeld en ja hoor, een heuse kerststal ;D
Dan vind ik de tekst ook niet echt mooi gezongen, wat eentonig en vaak niet verstaanbaar.
Tenminste zo lijkt het, niet dat ik het muzikaal heel erg slecht vind, maar zo komt het in eerste instantie op me over.

Brokie

Die zijn al best oud :D
Volgens mij heb ik ze in 2009 live gezien op werchter, weet ik alleen even niet meer zeker

Erwipro

Citaat van: LoveRalph op 24 mei 2011, 20:48:26
Ik vind het niet heel geweldig ofzo, maar ook niet überslecht.. :P
:)
Wel te luisteren. Ook wel een cd achter elkaar misschien, maar niet dat ik het nou puur genieten vind ofzo :P

LoveRalph

Citaat van: Ivolod op 24 mei 2011, 21:52:18
Ik kende ze voor het ontdekken van dit topic al ja :P
Ooh oke :D