Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[Game] - Portal 2

Gestart door blastdragon, 19 april 2011, 09:50:15

Vorige topic - Volgende topic

Rietjew

Ik wil hem!!! maar hij is veel te duur :o

blastdragon

Oké, mijn broertje heeft vandaag voor het eerst Portal 2 gespeeld en ik heb hem gelijk gedwonen om de multi-player te doen. En we hebben zoveel plezier gehad. Soms wou ik ook naar de kamer naast de mijne rennen om die ene portal op de goede plaats te schieten (en tegelijkertijd mijn broertje te vermoorden) maar we hebben ook samen veel plezier gehad. En ik ben er zeker van dat hij hetzelfde over mij dacht zo nu en dan. Net co-op gebied 3 gedaan. Keken we op de klok, bleek het al 12 uur te zijn geweest. Hadden de tijd helemaal vergeten (al was de finale-kamer van gebied 3 wel heel erg gemeen).
Sense, what's the fun in making sense!

Rob

"Time flies when you are having fun" :)

Geebster

Citaat van: blastdragon op 24 april 2011, 00:15:00
Oké, mijn broertje heeft vandaag voor het eerst Portal 2 gespeeld en ik heb hem gelijk gedwonen om de multi-player te doen. En we hebben zoveel plezier gehad. Soms wou ik ook naar de kamer naast de mijne rennen om die ene portal op de goede plaats te schieten (en tegelijkertijd mijn broertje te vermoorden) maar we hebben ook samen veel plezier gehad. En ik ben er zeker van dat hij hetzelfde over mij dacht zo nu en dan. Net co-op gebied 3 gedaan. Keken we op de klok, bleek het al 12 uur te zijn geweest. Hadden de tijd helemaal vergeten (al was de finale-kamer van gebied 3 wel heel erg gemeen).

Dat is zooooooo handig dat mijn vriend en ik gewoon naast elkaar zitten met de pc XD
Dan kan ik hem af en toe gewoon een mep verkopen als ie het niet goed doet  ;D

Kakie

Ik heb portal 2.  :D

Portal heb ik net uitgespeeld, echt geweldig hoe het eindigt.  :P
En de creditsong:

forecaster

beide ending-thems zijn waardig om altijd bij je te dragen :P het is dat ik het te druk heb met school (en een aantal spellen hier (A) anders zou ik het spel nog een paar keer doen, tot ik alle achievments heb verzameld :D (btw glados blijft tof, maar mr Johnson is ook geniaal met zijn droge opmerkingen :D )

Nobody

404 Error - body not found

forecaster

and still it's there  ^-^

en ik kom net weer even terug van wat youtube sentiment
(zie: ending songs)

heerlijk om het sarcasme daarin terug te zien :D

btw:
space, space, I wanna go to space
space space. hmhm space
wanna go to space wanna go to space wanna go to space
:D :D

let op: spoiler video!!

maar GLaDos vindt vogels ook heel lief (A)

Roggie

Hij stond voor een redelijk prijsje op Steam (redelijk voor een game die nog geen jaar oud is dan :P) dus heb ik hem gekocht. Addicted XD
Joe.