Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke webbrowser(s) gebruik jij?

Gestart door Ravenny, 2 maart 2011, 18:39:12

Vorige topic - Volgende topic

Welke webbrowser(s) gebruik jij?

Mozilla Firefox
Google Chrome
Internet Explorer
Opera
Safari
Flock
SeaMonkey
Anders, namelijk...

Ravenny

Hallo WvW'ers!

Ik was erg benieuwd hiernaar, omdat ik zelf een groot aantal webbrowsers op mijn computer heb staan en ze ook regelmatig door elkaar gebruik. Ik vind het altijd leuk om te weten welke andere mensen gebruiken. Ik weet niet of dit al eens is gevraagd hier, maar ik kon het niet direct vinden dus ik dacht dat ik wel een poll kon maken ;).

Ik gebruik zelf (het meeste):
Google Chrome
Opera
SeaMonkey

Ben benieuwd naar jullie antwoorden!

EMIBH

Kakie

Google Chrome. Sowieso. De anderen zijn allemaal hetzelfde saaie thema wat niet snel en handig werkt. Het gaat supersnel en zelfs met 20 tabbladen werkt het nog prima. Het heeft EasterEggs wat het leuk maakt en de meldingen(voor zover die er zijn) zijn ook makkelijk voor mensen die niet weten wat een proxy error of http foutmelding is. :D

blastdragon

Ik gebruik ook Chrome. Ben er zeer tevreden over, en zoals Kakie al zei. Ik kan 20 tabbladen openen en het gaat nog steeds goed. En zelfs crashed er 1 tabblad, de rest bewaard Chrome dan gewoon. Verder zitten er nuttige extensie's/add-ons in. In plaats van de 1000den zinloze in Firefox...
Sense, what's the fun in making sense!

Kakie

Ik weet niet welke dat nog meer heeft, maar het automatisch openen van alle tabbladen die je open had toen je Chrome af sloot bij het openen.  8)

Maedhros

ik gebruik FF en op zich: ik zou waarschijnlijk niet veel problemen hebben met Chrome, maar ik ben FF gewend en die werkt ook goed genoeg met 20 tabs open (niet dat ik er vaak 20 heb openstaan)

De enige browser waar ik echt tegen ben is Internet Explorer, gewoon omdat die irritant is, slecht werkt, sites lelijk weergeeft etc. Bovendien is die onhandig
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Ivolod

Ik gebruik altijd FF, en IE en GC vind ik vervelend werken :P
De rest heb ik nog nooit gebruikt (A)

Maedhros

de keer dat ik Chrome heb gebruikt ergens vond ik hem stiekem ook irritant, maar goed; IE is veel erger
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Linqy

Germelia

Google Chrome is mijn 'main' browser. Verder gebruik ik Firefox voor mn dragoncave dingetjes want dan hoef ik niet steeds java uit te zetten enzo <.< En IE als noodgeval.

ELGrandeBanana

Ik gebruik google Choome. En IE eigenlijk alleen omdat ik er nog niet achter ben gekomen hoe ik het bij msn uit kan zetten. Dus als msn iets met internet wilt gaan doen opent hij IE, like gespreksgeschiedenis. Maar dat gebruik ik niet vaak, dus het is niet storend.

En op de Mac beneden, waar ik eigenlijk bijna nooit meer op zit, gebruik ik altijd gewoon Safari, wat redelijk vervelend is. Maar ik gebruik het niet vaak, die mac, dus het is niet storend.

Erwipro

Chrome. En heel af en toe IE, voor als ik internet in de trein wil want dan werkt dat ns-scherm niet. Maar als ik dan eenmaal verbinding heb, ga ik weer Chrome doen. :P

Insanity

Op Mac gebruik ik FF, omdat Chrome daar niet helemaal lekker op werkt. Op Windows altijd Chrome.

Ravenny

Meestal gebruik ik zelf ook Chrome, maar die wil nog wel eens problemen geven met Shockwave Flash en dan kan ik dus geen filmpjes afspelen enzo. Dat gebeurt de laatste tijd steeds vaker, dus nu ben ik wat meer Opera gaan gebruiken, wat echt een hele fijne webbrowser is en ik vind de layout er ook nog erg goed uitzien eigenlijk :P! Ohja, als ik zin heb om SeaMonkey te gebruiken, gebruik ik SeaMonkey, maar daar is niet echt een reden voor XD!

Floris

Je hebt K-Meleon er niet bij staan :o

Maar ik gebruik ook Chrome :)