Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Browsergame Tagoria

Gestart door Roandraak, 20 februari 2011, 10:51:04

Vorige topic - Volgende topic

Roandraak

Hallo, bij deze. Een browsergame. Tagoria:

CiteerO kwetsbaar menselijk wezen! Ben je er zeker van dat je de antwoorden wil horen op de vragen die je me stelt? Dan luister goed:

Jouw dromerige ogen kijken naar het groene, vruchtbare land Tagoria. Lang voordat het onverklaarbare verlangen er voor zorgde dat je me eindelijk opzocht maakte je al deel uit van het grote geheel.
Het was lang geleden, nog voor je het geluk opzocht in verre steden. Je kunt het je niet herinneren, hè? Ooit heb je hier geleefd, gewerkt en gevochten! Ooit vierde je jouw overwinningen in het land Tagoria! Dit was voor je je met bloed besmeurde bijl neersmeet en zwoer het nooit meer ter hand te zullen nemen. Dit is het land waar je eens het hoofd bood aan de monsters uit je ergste nachtmerries, vechtend voor je leven, je thuisland en je toekomst.
En nu kom je terug? Wat is het dat je zoekt na zo een lange tijd? Ben je ingehaald door je verleden? Ben je op zoek naar antwoorden die je in al die steden die je bezocht niet kon vinden? Waarom aarzel je dan nog? Heb je angst om je lot te ontmoeten? Ben je bang voor de waarheid? Wie woont er nu in je oude grot? En je broers en zussen, leven ze nog? Ben je waardig om ze weer te ontmoeten? Zullen ze deze vreemdeling die van verre komt weer verwelkomen?
Of zullen ze je verstoten en de donkere, eenzame nacht in sturen om te slapen met de wilde beesten? Zal je nog van waarde blijken te zijn voor de broederschap van strijders? Ben je nog steeds dezelfde moedige en woeste vechter die je ééns was? Iemand die zijn eigen wetten maakt en beslist over leven en dood met slechts de kracht van zijn arm? Of ben je een nutteloze lafaard geworden die een last is voor de mensen om hem heen? Is een snelle dood het beste lot dat jou kan treffen?
Ben je bang om er achter te komen? Zo niet, haal dan diep adem en betreed het land Tagoria om er achter te komen wie je écht bent!

Dus, als je wilt spelen en hulp nodig hebt, pm mij! Ik speel het al een lange tijd en kan je met gemak helpen.
www.tagoria.net

Je kan mij daar vinden onder de naam: roandraak

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Roggie

Joe.

Roandraak

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

yago

Heb iets van dezelfde soort gespeeld, maar raakte het al snel beu

Ravenny

Is dit een zelfde soort spel als bijvoorbeeld Gladiatus? Want als dat zo is, ga ik er sowieso niet mee beginnen, ben behoorlijk uitgekeken op die wacht en klik spellen.

Roandraak

Het is wel een wacht + klik spel, maar met een knotsgekke chat waar je sowieso de eerste 7 dagen gebruik van kunt maken. Hierna word het een premium functie. Probeer nog steeds die chat gratis te krijgen O0

Roandraak

Sorry voor de bump/dubbelpost.
Vandaag is Wereld 2 van Tagoria geopend, dit betekend gelijke kansen voor iedereen.
Word nu lid en krijg 9 dagen premium.