Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Ogame

Gestart door Bassie_ui, 12 februari 2011, 12:08:15

Vorige topic - Volgende topic

Kakie

Beter je best doen :D
Als je er eenmaal voorbij bent kan het zijn dat je zelf ook zo gaat spelen :P

Vakonov

Ik heb nog nooit iemand gefarmed. Vind het zo'n slecht iets. Laat mensen rustig hun account uitbouwen.

Kakie

Caracala

Citaat van: Vakonov op 14 februari 2011, 18:48:35
Ik heb nog nooit iemand gefarmed. Vind het zo'n slecht iets. Laat mensen rustig hun account uitbouwen.
Inderdaad, rustig laten opbouwen...
en dan crashen.  (6)

Een tip voor beginnende spelers; bouw zo snel mogelijk kv's zodat je inactiefjes kan gaan raiden.
En ook je mines zijn ongelooflijk belangrijk.  ;)

Bassie_ui

Ik farm ook alleen de inactievelingen, al voelde t wel pretty bad ass toen ik een nieuweling bombardeerde en ik weigerde te stoppen toen hij t netjes vroeg 8) koste me helaas de kop, want hij bleek een vriendje te hebben die 10 keer zo sterk was....

GBMN

Citaat van: Bassie_ui op 14 februari 2011, 19:56:24
Ik farm ook alleen de inactievelingen, al voelde t wel pretty bad ass toen ik een nieuweling bombardeerde en ik weigerde te stoppen toen hij t netjes vroeg 8) koste me helaas de kop, want hij bleek een vriendje te hebben die 10 keer zo sterk was....
haha dat komt mij ergens bekend voor :P

vroeger hadk een goede ally waarvan een zwakkere 6x werd aangevallen, en 2 dagen later, en 5 dagen later... door hetzelfde persoon: toen gingen we met zijn alle het het leven moeilijk maken :P alleen hij kende dus de nr1 van het universum, dat was de downside :P

maarja... als je iemand 3*6 keer aanvalt binnen 5 dagen, terwijl dat persoon niets terug kan doen (afgezien van redden wat er te redden valt), dan vraag je erom ;)
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

GBMN

fijn... hadk net een brilliant (al zegk t zelf) stuk geschreven over de leegloop, crashte het forum... gone :P
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

himan

Ben in april weer mee begonnen, best wel een kansloos spel, maar ja :P Toch al 12000 punten XD

Caracala

himan

Kakie

Ben weer begonnen (A)

Kakie

Mocht je weer willens spelen, gelieve het via deze link te doen: http://ogame.nl?refId=107+106361

Caracala

Ik speel het nog steeds.  ;)
In de unies Andromeda, Capella en Draco

Kakie

Nog steeds met je accounts van jaren terug?
Dan moet je wel een pro zijn nu...

Caracala

Pro zou ik me nu niet echt noemen. 
Andro, plaats 55
Capella plaats 15
Draco plaats 10 (=primair account)

Ingame-naam: Appelsapkartonnetje  (A)

In welke uni ben je weer begonnen Kakie?