Reactietopic wedstrijd #7 + POLL

Gestart door Ravenwing, 11 februari 2008, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal is het beste?

Mara's "Spiegelkind"
6 (85.7%)
Shaddow's "Drythsibb"
1 (14.3%)
Tijgerke's "De Wachters"
0 (0%)
Wschoolf1's "Paesiano"
0 (0%)
Erwipro's "Snow Town"
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 21 maart 2010, 15:32:20

wschoolf1

Heb zojuist gestemd,
weet niet of je de stem hier mag toelichten
(omdat dit wellicht anderen in hun stemmen kan beinvloeden)

Mara

*moet nogsteeds alles gaan lezen*  :)

tijgerke87

ik heb ook gestemd, meerdere waren erg mooi maar 1 sprong er ook qua schrijfstijl voor mij uit
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato

Jnusch

Stem toelichten is zeker leuk ;) Gaan mensen misschien ook op een andere manier naar een verhaal kijken ofzo :)

En ik heb even lol :P

Erwipro

wschoolf1

Citaat van: jnusch op 14 maart 2010, 20:57:48
Stem toelichten is zeker leuk ;) Gaan mensen misschien ook op een andere manier naar een verhaal kijken ofzo :)

En ik heb even lol :P

Oke, ik heb gestemd voor Mara. Hoewel de andere verhalen ook zeer zeker de moeite van het lezen waard waren, vond ik het zeer sterk van Mara dat je aan het einde van elk hoofdstuk bijna gedwongen werd verder te lezen...

Shaddow

Gefeliciteerd Mara :D

een stem. wie heeft er op mij gestemd?

(ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet iedereens verhaal gelezen heb, alleen die van erwipro (heb daarom ook niet gestemd). Sorry  :-[ )

Mara

:o
Wauw, alle stemmen op 1tje na!  :D

Erwipro

Ik heb nog niet gestemd XD Maar :o ik kan al niet meer. Maargoed XD

Jnusch

Als mensen nog willen lezen + stemmen, wil ik de poll wel nog open houden? :P

Maar hoe dan ook, gefeliciteerd Mara, je hebt het verdiend :D

Erwipro

Jaaaa, gefeliciteerd Mara! Goed gedaan! :D *gaat ooit lezen*

tijgerke87

ik heb wel door dat ik technisch met schrijven veel mis :p maar het was erg leuk om te doen  ^-^

wschoolf1

Heel goed Mara!

Het was duidelijk een boeiend verhaal dat lekker weglas en elk hoofdstuk spannend afsloot!

Misschien zijn er mensen die mijn (deel van het) verhaal gelezen hebben en hier kritieken op zouden willen geven? Ik zou graag weten wat ik een volgende keer beter zou kunnen doen!

Mochten er mensen behoefte hebben aan feedback van mij, dan hoor ik dat graag...

wschoolf1

@ Jnusch,

mogen de slotjes er weer af, dan kan ik verder schrijven?!?

Thnx

tijgerke87

Citaat van: wschoolf1 op 22 maart 2010, 17:51:03
Heel goed Mara!

Het was duidelijk een boeiend verhaal dat lekker weglas en elk hoofdstuk spannend afsloot!

Misschien zijn er mensen die mijn (deel van het) verhaal gelezen hebben en hier kritieken op zouden willen geven? Ik zou graag weten wat ik een volgende keer beter zou kunnen doen!

Mochten er mensen behoefte hebben aan feedback van mij, dan hoor ik dat graag...

Nou .... als jij me tips kan geven een verhaal boeiend etc. te maken en te houden en misschien ook andere tips