Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Reactietopic wedstrijd #7 + POLL

Gestart door Ravenwing, 11 februari 2008, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal is het beste?

Mara's "Spiegelkind"
6 (85.7%)
Shaddow's "Drythsibb"
1 (14.3%)
Tijgerke's "De Wachters"
0 (0%)
Wschoolf1's "Paesiano"
0 (0%)
Erwipro's "Snow Town"
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 21 maart 2010, 15:32:20

Shaddow

Het is me gelukt :D

*is blij*

Janusch, mag de naam veranderen naar:

"Drythsibb"
als titel,
"Where two worlds collide" als subtitel en
"Gebaseerd op een niet-waar gebeurd verhaal" als onder-onder titel, ofzo?

Tanks :D

Goed, ik ga verder met leven :)

Jnusch

4 weken na de opening zou de wedstrijd sluiten, dat was vannacht om ongeveer 1 uur. Dus nu gaan de topics dicht.

wschoolf1

Dit meen je niet!!!

Ik had net mijn volgende twee hoofdstukken af, zodat ik het nog kon posten voor vannacht!!!
Ik ging er namelijk vanuit dat vannacht om 24.00 uur de deadline zou zijn...

Het verhaal is ook nu nog niet geheel af, maar als jullie het niet erg vinden, post ik ze toch nog even!

---

EDIT: In het vragentopic staat dit:

- Over precies 4 weken, dwz. 28 dagen, oftewel 7 maart 2010, sluit de wedstrijd en stop je met schrijven, of je verhaal af is of niet. (Uiteraard kun je later nog verder schrijven)

Ik hoop dat Jnusch mij de dispensatie wil verlenen om de volgende twee hoofdstukken nog in mijn verhaal te plakken... :'(

Jnusch

Nee dat wil ik niet, sorry.
Precies 24 dagen, de topics gingen 's nachts open, maar dat is natuurlijk een beetje een rottijd, maar dan vind ik 2 uur 's middags helemaal niet raar. En als je het niet zeker weet moet je niet van dingen uitgaan maar vragen.

En nu heb ik geen zin meer om me hier druk om te maken, dicht is dicht, klaar, too bad, ik ga het niet meer veranderen.

Jnusch

Nou sorry, maar dat is dan jammer.
Volgende keer kan iemand anders het doen en die kan het dan doen zoals 'ie het lekker zelf wil, maar nu niet dus.

Morana

Sorry dat ik niet geschreven heb. Geen tijd gevonden helaas.

Jnusch

Ik heb besloten de discussie maar te verwijderen, want die is toch zinloos. Als mensen de volgende keer niet meer mee willen doen is dat hun goed recht, daar kan ik niets aan doen, laten we het nu over de verhalen zelf hebben :)

tijgerke87

ik heb genoeg kritieken op m'n eigen, maar ik ben dan ook meesteres in mezelf afkraken hihi.

Zelf heb ik inmiddels die van shaddow gelezen en ook die van erick ... beide erg leuk
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato

Erwipro

Gelukkig heb ik bijna 2 weken om het te lezen. Ik hoop dat ik er helemaal doorheen kom :P

Shaddow

Nja, mijn verhaal was ook lang niet zo goed als ik gehoopt had, schrijven zonder inspiratie is best moeilijk. Ikzelf persoonlijk vond het einde wel wat beter.

Over die discussie, tsja, het was al vrij duidelijk dat het topic elk moment op slot kon gaan, vond ik. Ik was daarom ook zelf nog heel blij dat ik het nog kon posten, op tijd.

En sowieso, uitstelgedrag is gewoon fout. Ik moet zelf niet praten, ik weet het, ik stelde het zelf ook uit, maar tsja, als je hoofdstukken af hebt, kan je ze beter alvast posten. Ach, goede les voor de volgende keer, niet?

Ik persoonlijk vond dat het wel goed ging, dat Janusch het goed gedaan heeft.

Ik heb de verhalen nog niet gelezen, op die van mij na dan, terwijl ik het schreef (maar nog niet nagelezen).

Jnusch

Dankje, dat is fijn om te horen :)
Ik ga zelf aan het eind van deze week lezen waarschijnlijk, nu moet ik me even op SE's focussen :P

Shaddow

Net klaar met het verhaal van Erwipro, mooi verhaal :)

morgen ga ik wel verder met de rest.

Succes met je SE's, janusch :)

wschoolf1

@ Jnusch, het was niet bepaald bedoeld als een persoonlijke aanval,
ik had het gewoon gelezen als een maand open, dus tot en met de zondag!

en het was voor mij gewoon knap frustrerend dat ik net 2,5 uur geschreven had
om nog twee hoofdstukken te plaatsen en dat dit vervolgens niet meer kon...

by the way, het vragen of de topic open mocht blijven tot 's nachts twaalf uur heb ik ook ergens gedaan,
(zou de deadline versteld kunnen worden of anders iig tot en met zondagavond ofzo heb ik gevraagd)

Doesn't matter anymore, wel jammer dat je mijn laatste 2 verhalenposts verwijderd hebt,
maar verder wel bedankt voor de snelle reacties telkens!

Ik ga maar eens beginnen met het lezen van de andere verhalen!
(Wanneer mag ik overigens de rest van mijn verhaal posten?)

tijgerke87

ik had gevraagd in de sectie vragen of de deadline 6 maart snachts was of 7 uur ergens overdag ... was dus nog blij verrast dat de deadline uiteindelijk ergens 13.00 was. Ben nu minder ontevreden over mijn "einde"
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato

Jnusch

Citaat van: wschoolf1 op  9 maart 2010, 08:40:05
@ Jnusch, het was niet bepaald bedoeld als een persoonlijke aanval,
ik had het gewoon gelezen als een maand open, dus tot en met de zondag!

en het was voor mij gewoon knap frustrerend dat ik net 2,5 uur geschreven had
om nog twee hoofdstukken te plaatsen en dat dit vervolgens niet meer kon...

by the way, het vragen of de topic open mocht blijven tot 's nachts twaalf uur heb ik ook ergens gedaan,
(zou de deadline versteld kunnen worden of anders iig tot en met zondagavond ofzo heb ik gevraagd)

Doesn't matter anymore, wel jammer dat je mijn laatste 2 verhalenposts verwijderd hebt,
maar verder wel bedankt voor de snelle reacties telkens!

Ik ga maar eens beginnen met het lezen van de andere verhalen!
(Wanneer mag ik overigens de rest van mijn verhaal posten?)
En daar heb ik op geantwoord dat de deadline niet verschoven zou worden. Sorry, maar het is gewoon een kwestie van goed lezen.