Reactietopic wedstrijd #7 + POLL

Gestart door Ravenwing, 11 februari 2008, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal is het beste?

Mara's "Spiegelkind"
6 (85.7%)
Shaddow's "Drythsibb"
1 (14.3%)
Tijgerke's "De Wachters"
0 (0%)
Wschoolf1's "Paesiano"
0 (0%)
Erwipro's "Snow Town"
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 21 maart 2010, 15:32:20

Erwipro

Waar moet ik nou inspiratie zoeken :D

Shaddow

*sigh*

Waar niet?

Ok, ok.

Eerst bedenk je. Wat voor cultuur wil je?

aliens? Indianen?

Wat gebeurt er? Is het gewoon een normaal verhaal? worden ze bedreigd met uitsterven?

Houd het over de maya's ofzo anders :P

Genoeg inspiraite te vinden daarvoor.

Het voordeel bij mij is dat ik relatief veel inspiratie heb en als ik inspiratie nodig heb, kan ik een brugje leggen naar een ander universum (dat van Steel de Bunker Story mode) en dan heb ik HUGE inspiratie. (al ga ik dat denk ik niet doen :P))

Mara

Je mag ook zelf een cultuur bedenken toch? Gewoon een heel andere leefwereld en een andere geloofsovertuiging.. :P

Maedhros

mijn cultuur is zelfs fantasy
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Shaddow

Citaat van: Maedhros op  7 februari 2010, 15:09:12
mijn cultuur is zelfs fantasy
Die van mij ook, maar dat was dan ook wel te verwachten van mij :P

Erwipro

Ik mag zeker niet een oud verhaal gebruiken ;D

Shaddow

Ik weet niet. Ik denk wel dat je het in dezelfde trant kan doen. Houd er dan wel rekening mee dat niet iedereen jouw oude verhaal kent.

Jnusch

Citaat van: Erwipro op  7 februari 2010, 15:21:36
Ik mag zeker niet een oud verhaal gebruiken ;D
Nee, inderdaad niet :P

Erwipro

En als ik em nou heel cool herschrijf? 8)

Jnusch

Nouja, als je 'm herschrijft mag het, maar hij moet wel echt wezenlijk anders zijn :P Er moet wel duidelijk verschil zijn

Erwipro

Weetjewat. Ik weet toch niet waar het is, dus ik begin wel gewoon met schrijven ofzo, binnenkort. Ik had er toen ook geen plot ofzo bij, waardoor dingen niet klopten en niet cool waren XD
Het is dus sowieso anders omdat ik het oude verhaal er niet bij heb XD

Jowelle

ik ben ook al begonnen, maar ik ben er nog niet echt tevreden mee om het te posten

Shaddow

Ik ga mijn begin desnoods 20 keer herschrijven, maar het moet echt goed worden :p

maar, jullie hebben nog 2 weekjes. Ik waarschuw jullie wel: Week na de vakantie alleen engelse woordjestoets, dus ik kan gaan schrijven; en hoe.

Dus neem maar gebruik van die voorsprong :D *hoopt dat hij het verhaal gaat afkrijgen*

wschoolf1

Zo, Mara is al lekker bezig! Maedhros ook trouwens! Heb zelf net mijn eerste stukje gepost... Zal binnenkort de stukjes die al geschreven zijn lezen, dan laat ik wat horen...

Maar als er van anderen al reacties zijn?

Lianne

ik ben nog aan het bedenken wat ik zal gaan schrijven xD