Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Reactietopic wedstrijd #7 + POLL

Gestart door Ravenwing, 11 februari 2008, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal is het beste?

Mara's "Spiegelkind"
6 (85.7%)
Shaddow's "Drythsibb"
1 (14.3%)
Tijgerke's "De Wachters"
0 (0%)
Wschoolf1's "Paesiano"
0 (0%)
Erwipro's "Snow Town"
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 21 maart 2010, 15:32:20

Shaddow

Laten we hier eens blij gaan zijn over Verhalenwedstrijd 7 :P

No spamming here :)

Mara

Citaat van: Shaddow op 29 januari 2010, 16:29:36
Laten we hier eens gaan spammen over Verhalenwedstrijd 7 :P

Yay! Verhalenwedstrijd 7!! :D

Shaddow

yay :D

Iedereen al supercool plot?

Mara

Citaat van: Shaddow op 29 januari 2010, 16:40:11
yay :D

Iedereen al supercool plot?

Ik had eerst een hele 'vreemde cultuur' uitgedacht, maar toen vond ik m toch niet 'vreemd' genoeg, dus toen moest ik weer iets anders bedenken en dat is nog niet helemaal af.... :P

Shaddow

xD

Ik heb al een plot, ik moet alleen het hoofdpersonage even goed realistisch gaan uitwerken ^^

Germelia

Ik heb nog helemaal niks, behalve wat losse flodders. Ik zie eht wel :D

Jnusch

Ik ook niet, helemaal NIKS, maar het komt wel goed. Misschien :P

Shaddow

ik heb echt al een heel plot zo'n beetje xD

tijgerke87

ik zal eens beschaving op papier zetten :D
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato

Shaddow

:O

Dat is valsspelen :O

(al speel ik ook vals, beetje. Ik heb al een begin :D. Ok, ok, het is ietwat geinspireerd door Fahrenheit/Indigo Prophency. Maar maar een scène ofzo. Mweh. Meep. Nja. Maar, goed. Ik heb trouwens ook al bedacht waar het hoofdpersonage woont :D Echt cowl, ik ga nog eens kijken of ik er iets van kan maken dat ik het kan laten zien (kijken of ik het een beetje goed naar voren kan laten komen in het verhaal). D:)

tijgerke87

Citaat van: Shaddow op 31 januari 2010, 09:58:13
:O

Dat is valsspelen :O

(al speel ik ook vals, beetje. Ik heb al een begin :D. Ok, ok, het is ietwat geinspireerd door Fahrenheit/Indigo Prophency. Maar maar een scène ofzo. Mweh. Meep. Nja. Maar, goed. Ik heb trouwens ook al bedacht waar het hoofdpersonage woont :D Echt cowl, ik ga nog eens kijken of ik er iets van kan maken dat ik het kan laten zien (kijken of ik het een beetje goed naar voren kan laten komen in het verhaal). D:)

dat heet brainstormen ;) heb al aardig in m'n hoofd hoe mijn beschaving word  ^-^
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato

Remus457

En nou stiekem het thema aanpassen zodat alle beginnetjes geen zin meer hebben (A)

Shaddow

Even een opmerking: ik ga volgende week denk ik niet kunnen schrijven...

Wegens irritant uitstelgedrag van mijn school heb ik volgende week 4(!!!) toetsen :|

Oh... en ik moet nog leren |:

(hey, ik heb morgen ook een moeilijke toets =O)

Shaddow

Nou, jongens en meisjes. Succes :)

Jullie hebben officieel 2 weken voorsprong. 2 weken voor ik kan beginnen aan mijn verhaal. Twee weken voor de toetsen over zijn.

Ik heb alleen één vraag. Als mijn verhaal nog niet af is, kan ik hem wel later afmaken, toch?

(oh en Janusch, bedankt dat er geen opdracht bij zit :). Nu kan ik mijn begin erin zetten >: ))

Mara

Yay! Begonnen, en 1e stukje al geplaatst! :D
Idd wel leuk dat je je eigen begin kan verzinnen, anders zou het toch min of meer allemaal over dezelfde cultuur gaan! :P

En heel veel succes allemaal, hopelijk komen er mooie verhalen uit!