Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Reactietopic wedstrijd #7 + POLL

Gestart door Ravenwing, 11 februari 2008, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal is het beste?

Mara's "Spiegelkind"
6 (85.7%)
Shaddow's "Drythsibb"
1 (14.3%)
Tijgerke's "De Wachters"
0 (0%)
Wschoolf1's "Paesiano"
0 (0%)
Erwipro's "Snow Town"
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 21 maart 2010, 15:32:20

Dixie

Sorry sorry sorry, Maedhros heeft al een stukje klaar maar ik moet nog schrijven... Gaat wel gebeuren hoor :o

Shaddow

Zabulus

Ehm, Shaddow. Doe je nu niet meer mee met de wedstrijd? Aangezien je het in een ander board hebt gezet. Anders kun je het beter even in je eigen wedstrijd-topic zetten ;)

Shaddow

we doen wel mee met de wedstrijd...

Just watch ;)

(nee, we maken een nieuw verhaal, die meer met de opdracht doet)

Zabulus

Kaasje

Even ter duidelijkheid, we hadden Jnusch al een maand geleden gePMt of we deze post mochten weghalen omdat hij niet goed aansloot op de opdracht. :)
Citaat van: Zabulus op 29 september 2009, 15:59:55
Ok, Succes  :)
Bedankt :D
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Shaddow

Jnusch

Citaat van: Kaasje op 29 september 2009, 16:00:35
Even ter duidelijkheid, we hadden Jnusch al een maand geleden gePMt of we deze post mochten weghalen omdat hij niet goed aansloot op de opdracht. :)Bedankt :D

Nou, daar heb ik anders niks van gelezen, of verkeerd begrepen, maar dan had je even opnieuw kunnen pm'en.

Kaasje

Oei, mijn excuses dan.  :-[
*Gaat even PM-box bekijken*
Bij mij staat hij verzonden op 26 augustus, het antwoord nog dezelfde dag. Ik dacht dat het wel goed zou zijn...
Nogmaals sorry en we kunnen die post misschien terug zetten en er alsnog wat van proberen te maken?
DIES IRAE DIES ILLA

Jnusch

Ik kan het zelf niet meer vinden, dus ik weet niet wat er met dat bericht is gebeurd, maar als je even zegt wat er moet gebeuren kan ik het in orde maken ;)

Kaasje

Ik zal de PM's dan wel even posten:
Citaat van: KaasjeHey,

Ja, hier ben ik nog een keer :P (Ik blijf je ook maar lastig vallen hè).
Ik wilde vragen of Shaddow zijn post mag verwijderen, aangezien we wat moeite hebben met de opdracht. We willen een ander begin gaan gebruiken, zodat de opdracht meer een... Tja... opdracht wordt.
Mag dit?

Groeten,
Kaasje
Citaat van: Antwoord JnuschIs helemaal niet erg hoor, zolang het maar zinvolle vragen zijn die ook daadwerkelijk ergens op slaan ;)

Ehm, ik snap het niet helemaal. Jullie willen gewoon een andere post ipv die van Shaddow? Dat mag hoor, prima wat mij betreft!

Het ging er dus over of we die post die Shaddow had gemaakt (deze post) verwijdert mocht worden en dat we dus opnieuw begonnen met ons verhaal, omdat dit begin niet bij de opdracht paste. Shaddow heeft nu de post zelf verwijdert en gekopieerd naar dat andere board. Nu is ons topic dus leeg, waardoor we opnieuw kunnen beginnen. :)
Is dit geen probleem zo?
DIES IRAE DIES ILLA

Jnusch

Nee :P
Ik had mijn reactie alweer gevonden. Maar ik dacht dus, jullie verwijderen 'm wel gewoon zelf. Vandaar dat ik niks heb gedaan

Shaddow

Om de discussie hier maar voort  te zetten, ik denk dat ik en kaasje het nog kan lukken...

jullie vergeten één belangrijk evenement.

En dat is...

Herfst.
Vakantie.

PAM PAM PAM PAAAAAAAAAM.

:)

Jnusch

Nou, dat valt wel mee hoor :P Floor en ik hebben daarna SE-week, en dus moet ik iig heel hard gaan stampen in de vakantie.

Ralmuski

Het moge inmiddels duidelijk zijn dat Floor en ik 'forfeit the game?'  (A)