Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Reactietopic wedstrijd #7 + POLL

Gestart door Ravenwing, 11 februari 2008, 19:04:22

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal is het beste?

Mara's "Spiegelkind"
6 (85.7%)
Shaddow's "Drythsibb"
1 (14.3%)
Tijgerke's "De Wachters"
0 (0%)
Wschoolf1's "Paesiano"
0 (0%)
Erwipro's "Snow Town"
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 7

Stemmen gesloten: 21 maart 2010, 15:32:20

Meister

Ja maar sommige vragen kun je zelf ook wel het antwoord op verzinnen hoor. Dan is het meer vragen om te vragen niet omdat je nou echt iets wil weten. Gewoon beginnen en als het niet goed is hoor je het vanzelf wel toch?

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Shaddow

ik wil altijd liever van tevoren weten of iets goed is, zonder te laten zien wat ik dan heb wat niet goed zou zijn :P

(i knowz, ik heb soms ook wel een kutkarakter)

Meister

Mjah als je dan al alles wil weten denk dan eerst 3 sec na voor je het post bedoel meeste vragen zijn niet echt van het hoogste niveau :P

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Shaddow

hmm.

Ik vraag meestal dingen liever dan dat ik er zelf over na ga denken, tot een antwoord komt wat dan later fout blijkt te zijn :(

Lianne

janusch, kan jij in de beginpost van mij en lola die puntjes vervangen door 'haar' :)

Shaddow

het moest een naam zijn dacht ik.

Arende

toch vind ik dat jullie een beetje hard voor shaddow zijn want ik ben zelf ook altijd van de vragen waar ik niet over nadenk die best logisch zijn, maargoed laten we beginnen :D

Lianne

Jnusch

Citaat van: Arende op 25 augustus 2009, 19:30:44
toch vind ik dat jullie een beetje hard voor shaddow zijn want ik ben zelf ook altijd van de vragen waar ik niet over nadenk die best logisch zijn, maargoed laten we beginnen :D

Ten eerste is het helemaal niet alleen tegen Shaddow, en ten tweede, zoals ik al meerdere keren heb gezegd, er worden héél veel vragen gesteld waar ik of al antwoord op heb gegeven, of waarop ik het antwoord al geschreven had in de uitleg/etc.

Citaat van: Lianne op 25 augustus 2009, 19:28:02
janusch, kan jij in de beginpost van mij en lola die puntjes vervangen door 'haar' :)

Is goed ;) Zolang maar wel duidelijk wordt wie haar dan is :)

LolaxLita

Even een melding: Eerste week dus deze week kan ik wss niet zo actief zijn, in het weekend snippen toernooi en morgen zwemmen en dan misschien donderdag en vrijdag zal ik dan tijd hebben.. nou ja vrijdag eigenlijk niet want dan moet ik al het huiswerk voor na het weekend maken wil ik nog in het weekend gezellig bij mijn team blijven slapen  :P

Soms haat ik mijn drukke leven XD

Jnusch

@Lianne, aub even het aantal woorden erbij zetten ;)

Edje: ik heb bij de opdracht ook even het aantal woorden gezet :)

Lianne

ja sorry, dat bedacht ik me later ook (A) maar ik verander het wel een keer

Kaasje

We vallen je nog 1 keer lastig Jnush (A):
Naam in opdracht is 'Ryu'.
En dan zouden we het fijn vinden als je de opdracht ook even italic wil maken.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Jnusch