Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[Serie] Survive Survivor

Gestart door Skunki, 15 januari 2011, 21:00:02

Vorige topic - Volgende topic

Lan

Ik zou niet weten hoe hij het moeilijk kan krijgen. Iedereen in zijn tribe is gestoord, lui, of zijn schoothondje  XD

the Villain

Switch, merge, Matt komt terug en het kan altijd nog dat de tribe-dynamics (prachtig woord :P) veranderen

Skunki

Citaat van: the Villain op 25 maart 2011, 12:42:26
Switch, merge, Matt komt terug en het kan altijd nog dat de tribe-dynamics (prachtig woord :P) veranderen

En dit lijkt volgende week, behalve switch, allemaal te gebeuren :D Love!

Lan

Wie denken jullie dat RI wint? Sarita of Matt? Het lijkt me heel sterk dat Sarita in een uithoudingsproef kan winnen van Matt  :P

En hoe verwachten jullie dat het zal gaan? Eerste persoon eruit na de merge? 

the Villain

Denk dat Matt wint ondanks blessure.
Ben benieuwd of Matt bij de Ometepe alliance komt. Gek genoeg lijkt iedereen te denken van wel. Voor de rest zie ik David en Philip ook nog wel flippen. Het ligt er dus echt aan hoe de numbers vallen en dan hebben we ook nog de twee HII's in het spel.

Target Zapatera:
1. Rob (heeft uiteraard nog HII zonder dat Zap-65 (of iemand anders) het weet en toch wel aardige kans op gewone immunity)
2. Grant

Target Ometepe:
1. Ralph (weten dat hij HII heeft)
2. Mike

Ik denk iig dat Ralph echt iets heel doms gaat doen met de HII. Ze schilderen hem daar echt zo voor af.

Skunki

Matt wint 'm, de edits van de makers is al weken voor hem, ik verwachtte bij vorige duels ook niet dat hij ging verliezen..
Na de merge denk ik dat er nog steeds mensen naar Redemption Island gaan, ik verwacht dan als er nog 6 spelers over zijn of 7, dat die persoon terug komt.
Zoiets heb ik tijdje terug gelezen, ik weet niet wat ik het liefst heb...

@The Villain, volgens mij is er direct een merge na RI duel, dus Matt joint de hele groep.
En dan is het de vraag wat Matt doet, na het RI duel zijn er nog 11 spelers (+RI persoon er dus bij geteld) in het spel.
Dan is het de vraag wat er gebeurd, want Zapatera is met 6, waarvan 5 elkaar niet lijken te verraden (miss Andrea).
Dus sowieso 4 sterk. Bij Ometepe zijn er ook 5 spelers nog, waarvan 4 sterk.

Phillip gaat met alles en iedereen mee volgens mij, zou zelfs weer beste vriend van Rob kunnen worden.. ::)
David gaat denk naar Andrea, Phillip, of andere mensen, ik hoop in ieder geval dat hij powerposition komt en wat acties mag ondernemen.

Dus 2 kampen van 4 sterk. Andrea, Phillip en David gaat flippen denk ik. Als je dan ook nog Matt erbij hebt ben ik heel benieuwd..
Ben vooral benieuwd naar Andrea of ze Matt wel of niet laat stikken.. ;)!

My hope is still Rob be voted out, maar zoals al eerder gezegd de edit lijkt alsof hij er nog lang inzit..

the Villain

Ik bedoelde niet de Ometepe tribe maar gewoon hun alliantie ;)
Dat over RI heb ik ook gelezen, meen zelfs pas bij final 5.

En er zijn nog 12 spelers en volgens mij haal je even zapatera en ometepe door de war

Ik blijf hopen dat Rob ver komt :P
Hij heeft de HII maar heeft heel goed gespeeld dat hij hem niet heeft.
En zelfs als hij eruit word gestemd... is er nog RI. En wat mensen vaak schijnen te vergeten is dat Rob behalve een goede strateeg ook zeer sterk is in challenges.

Lan

Vinden jullie trouwens ook dat Probst eens een keer zijn kop moet houden over Russell? Ik bedoel, hij is al vier afleveringen weg en hij vind Zapatera nog steeds eikels  XD

Je kan veel van Russell zeggen, maar dat hij erg gunstig is voor je tribe (Foa Foa én de Villains toen Russell eindelijk zijn zin) is gewoon niet waar  :P

Over de merge: Ik denk wel dat we weer een saaie, weinig belichte winnaar krijgen. De mensen die af en toe mogen praten en die een soort van storyline hebben: Ralph en David voor Zapatera, en Rob en Phillip voor Ometepe. En Matt natuurlijk. David kan gewoon niet winnen omdat hij nooit het einde kan halen en dan ook nog stemmen krijg, Ralph wordt teveel afgeschilderd als idioot, het zelfde geld voor Phillip, en dat Rob wint kan ik me ook niet voorstellen. Van Matt is het wel heel logisch dat als hij de F3 zou halen zou winnen, maar ik denk dat iedereen wel door heeft dat het geen goed idee is om hem lang bij je te houden.

Dus ik gok dat een van de mensen van Ometepe (waarschijnlijk niet Grant omdat die teveel een target wordt vanwege dat hij alles in zijn eentje wint) gaat winnen.

Skunki

:P Hun alliantie, ik ben bang dat hij terug gaat bij die alliantie, hoop 't iig niet.
@ Final 5, dat dacht ik ook, al vond ik dat zelf beetje vaag/ hoop 't niet XD!

Ik haal idd wat door de war, NU zijn er nog 12 spelers, nadat Sarita en Matt tegen elkaar gedueleerd hebben zijn er nog 11 over (wat ik bedoelde :$)

Rob is gewoon arrogant ofzo bezig, en dat irriteert me mateloos.. :$ :P

Lan

Huh? Na het duel zijn er toch 12 mensen?

Steve, Mike, Ralph, Julie en David + Grant, Rob, Phillip, Andrea, Ashley (heet ze zo?  XD) en Natalie, en dan de RI winnaar, waarschijnlijk Matt  :P

the Villain

Citaat van: Lan op 31 maart 2011, 14:27:39
Vinden jullie trouwens ook dat Probst eens een keer zijn kop moet houden over Russell? Ik bedoel, hij is al vier afleveringen weg en hij vind Zapatera nog steeds eikels  XD
Ik denk dat het probleem meer ligt bij het throwen (is daar een woord voor in het Nederlands behalve expres verliezen?) van de challenge. Ik heb geen moeite met zo'n move maar dan moet het wel op het juiste moment zijn en dat was deze niet. Daarnaast was Russell wel een van de sterkere. Ik denk dus dat hij gewoon daar problemen mee heeft.

Citaat van: Skunki op 31 maart 2011, 14:30:16
Rob is gewoon arrogant ofzo bezig, en dat irriteert me mateloos.. :$ :P

Ik kan dat meestal wel hebben :P
En hij mag wel arrogant doen want vergeleken met hem lijken mensen in zijn tribe gewoon vaak dom

Skunki

Citaat van: Lan op 31 maart 2011, 14:27:39
+1, verwacht ergens aan het einde nog dat Probst in introbegint met "Dit is het spel waarin Russell is geboot door die, die, die en die omdat ze een challenge kijken, omdat ik zo'n fan ben van Russell hou ik nu op met praten en gaan de spelers strijden wie de soul survivor is, ik vind nog steeds Russell 't beste"

Sorry voor slechte variant, las er ergens één in engels, maar kon 'm niet voor jullie terugvinden :$!

Lan

Of er is nog een reserve redemption island speciaal voor Rob en Russell, en dan komt ie rond de F5 weer terug  XD

En ik ben het wel eens dat het niet slim was om die challenge te throwen, maar goed, het is niet de domste move ooit en dat lijkt het nu wel te worden gemaakt door Probst zijn obsessie met Russell  :P

Skunki

Citaat van: Lan op 31 maart 2011, 14:44:53
Of er is nog een reserve redemption island speciaal voor Rob en Russell, en dan komt ie rond de F5 weer terug  XD

En ik ben het wel eens dat het niet slim was om die challenge te throwen, maar goed, het is niet de domste move ooit en dat lijkt het nu wel te worden gemaakt door Probst zijn obsessie met Russell  :P
+1 in zijn geheel xD!

Lan

SPOILER
Er is een promo waarbij je achter Phillip als ze hun merge-kamp aan het maken zijn de zwembroek van Matt inclusief benen kan zien  :P Niet dat het heel verrassend is, maar toch  XD