Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Serie] Survive Survivor

Gestart door Skunki, 15 januari 2011, 21:00:02

Vorige topic - Volgende topic

the Villain

XD
Hier een geweldig geschreven stukje van Bob Dawg n.a.v. de eilandraad:

Tribal Council:

Jeff: Welcome to the First Tribal Council of Redemption Island. So, I ...
Phillip: Shut up Jeff! I am an ex Federal Agent! I am voting for Franktwisckwa! Kristina has an immunity idol! My bank account number is 4396832610 at Bank of America! Sometimes I masturbate!
Francesca: It's "Francesca."
Phillip: Excuse me! I'm talking here! Jeff...JEFFREY!!! Helloooooo? Jeffrey, will you tell Fwatistoilis to shut up please?!?! I am an ex Federal Agent!
Francesa: It's "Francesca!"
Phillip: Fitwaski?
Francesca: "FRANCESCA!"
Phillip: Flantmestwarian? What kind of name is that? Are you an ex federal agent?
Francesca: No.
Phillip: Well I am, so shut up!
Rob: Phillip, what's your screen name and pin number?
Phillip: It's "ExFederalAgent", and my pin number is 94035! I am an ex Federal Agent!!!
Rob: Kristina, do you really have an immunity idol?
Kristina: Who? Me? Me?!?! Uh...yes! I mean, no! No way Jose! (I think that fooled him).
Rob: Can I see it?
Kristina: (gotta think fast)...Uh...Uhhh....See what? I said I don't have it, Jesus Christ! But maybe I do... What's the right answer? Get out of my head Rob! Dang, I can't decide! I need some advice. Rob, what should I do?!?!?
Rob: You should let me see it.
Kristina: Hmmmm...good idea! Here it is right here.
Erik Reichenbach: Yes! I am free! The monkey is off my back!
Jeff: [shakes head, takes swig from flask]. I wish BobDawg was here...That dude is the best

Lan

Ik vond de eerste aflevering leuker dan verwacht. Ik had verwacht dat Rob en (vooral) Russell alle aandacht zouden opslokken, maar de drie 'outcasts' uit Rob's tribe kregen toch behoorlijk veel aandacht. Ik hoop dat die Francesca op Redemption Island nog even mag blijven, want ik vond haar eigenlijk wel leuk  :P

Skunki

Aflevering 1:

:P Graag spoilers in lettertype 1 of 2, zodat mensen die 't willen kijken gewoon kunnen kijken zonder hier iets verder te lezen @ wie wint etc. :)

(/me gaat nu aanhangers hiervan zoeken :D doet braafheid!)

the Villain

Overigens een geweldige openingsproef na de zeer matige proeven in het vorige seizoen

Skunki

Het beloofd een heel leuk seizoen te worden, tenminste niet zo slecht als vorig seizoen!  (A)
xD Ze hebben tenminste een hele leuke cast dit seizoen!  (A)

the Villain

Blindside was een pareltje :)
Beste die ik tot nu toe in Nicaragua gezien heb XD
En ik benieuwd naar volgende aflevering "Biggest blindside ever!!!" en natuurlijk begint redemption island dan op gang te komen
Overigens gaat het wel echt te makkelijk met HII's: of ze zijn dit seizoen gewoon heel erg slecht verstopt of niemand heeft er ooit aan gedacht om ernaar te zoeken zonder clue tot dat Russell kwam (denk het laatste)

Lan

Er blijft van Russell zo wel erg weinig over. Zijn enige pluspunt was dat hij goed was in HII vinden, maar dat kan schijnbaar iedereen tegenwoordig  XD

Vond iemand anders het trouwens vreemd hoe die Rooster bezig was stenen te verzamelen, zijn handen vol heeft, vervolgens de stenen neerlegt om er nog meer op te pakken, en vervolgens helemaal zomaar stenen uit die holle boom gaat pakken terwijl ook stenen om hem heen lagen? En daarna zo'n hele secundaire reactie. Ik vond het een beetje raar, maar goed, ik heb liever dat hij een idol heeft dan Russell.  :P

the Villain

Het kan dat ze het zo bewerkt hebben om het meer character te laten passen. De camera zijn er niet altijd bij zoals in BB dus dan moeten ze af en toe iets na spelen. Hebben ze in HvsV ook gedaan toen Amanda en Danielle ruzie hadden om de HII en Colby gewoon bleef zitten. In het echt ging het schijnbaar iets anders.

the Villain

Wil je nog reclame maken Skunki? :P

Lan

De blindsides worden met de week leuker. Ik hoop zo dat die nep-Fabio Russell inmaakt  :P

Skunki

+1, leuk/ geweldig seizoen, next epi Rob? * hoopt *

the Villain

Citaat van: Lan op  3 maart 2011, 11:38:55
De blindsides worden met de week leuker. Ik hoop zo dat die nep-Fabio Russell inmaakt  :P
Als het idee van Russell had gewerkt (6) Maar Russell moet winnen. Een seizoen met Rob vs. Russell moet of eindigen in een duel of dat de een de ander eruit stemt. Zo is er niet echt een duidelijke winnaar

Lan

Citaat van: the Villain op  3 maart 2011, 15:53:06
Als het idee van Russell had gewerkt (6) Maar Russell moet winnen. Een seizoen met Rob vs. Russell moet of eindigen in een duel of dat de een de ander eruit stemt. Zo is er niet echt een duidelijke winnaar

Vind ik niet. Als kapitein okselbultjes meteen de eerste Tribal Council waar hij heen gaat weggestemd wordt, dan vind ik Rob de duidelijke winnaar. Natuurlijk zou ik een duel wel leuk vinden, maar hoe sneller Russell weg is, hoe beter  :P

Skunki

Lullig om dit te zeggen, maar:
Gaat Rob eindelijk uit zijn tribe/ uit het seizoen?! :D  :-X

the Villain

Citaat van: Skunki op 23 maart 2011, 19:03:36
Gaat Rob eindelijk uit zijn tribe/ uit het seizoen?! :D  :-X
Nog niet en ik hoop dat hij er nog wat langer in blijft. Je kan het dan misschien irritant vinden maar hij krijgt niet superveel zendtijd ofzo en qua gameplay is hij tot nu toe de enige die het een beetje leuk maakte. (Oké het scrambelen van Russell was ook erg vermakelijk)

Het ziet er dan wel weer slecht voor hem uit volgende week volgens de preview :-\
Maar hij heeft nog de HII