Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Serie] Survive Survivor

Gestart door Skunki, 15 januari 2011, 21:00:02

Vorige topic - Volgende topic

the Villain

Citaat van: Skunki op  9 februari 2011, 15:23:26
Over 7 dagen is het zover!  :D
Waarschijnlijk kun je het toch pas over 8 dagen zien :P
Als je geluk hebt

Overigens, dit seizoen zullen er geen spoilers zijn O0

Skunki

the Villain

Citaat van: Skunki op  9 februari 2011, 16:22:37
Ik heb ze al gezien..  :-X :'(
Ook bootlists etc.?
In ieder geval hebben ze die misssyae gepakt: http://www.examiner.com/survivor-in-national/survivor-spoiler-revealed-mysterious-missyae-is-outed-claims-familiar-source

En hij claimt een bron te hebben waarvan de meeste mensen al dachten dat diegene de bron was

Skunki

the Villain

LOL
Russell krijgt misschien een boete van 5.000.000 dollar. Ik denk dat die een zware reunionshow gaat krijgen.
*denkt aan Jerri die in de all-stars rëunie werd uitgejouwd zonder echt wat verkeerd gedaan te hebben*

Lan

Maar Jerri werd dankzij Australië gezien als de grootste bitch ooit, terwijl Russell als de meest geweldige persoon ooit wordt gezien.  ::)

the Villain

Citaat van: Lan op  9 februari 2011, 18:27:41
Maar Jerri werd dankzij Australië gezien als de grootste bitch ooit, terwijl Russell als de meest geweldige persoon ooit wordt gezien.  ::)
Nadat hij aan contractbreuk heeft gedaan en mogelijk een grote teleurstelling word dit seizoen?

Ik zal eerlijk zijn ik heb nooit een probleem gehad met Russell. Ik vond het geweldig om iedere week na die vent te kijken XD
Maar na dit? Dat is hetzelfde als de Mol uit deze serie spoilers gaat posten over Wie is... de Mol? en ook onthuld wie hij/zij is.

Lan

Pfft, hij is elk seizoen een grote teleurstelling (qua kans op winnen), dus zelfs als hij er nu het eerste uit is zullen zijn fans wel recht praten dat hij nog steeds de meest geweldige persoon ooit is.  :P

En ik gok dat ze er niet al te groot nieuws van zullen proberen te maken. Russell is inmiddels het lievelingetje van Probst en het programma, die willen hun eigen ramen niet ingooien denk ik.

the Villain

Woensdag

The fight of the century :P

Ik heb afgelopen dagen HvsV nog eens bekeken. Ik moet toch toegeven dat die eerste zeven afleveringen gewoon super episch waren.

the Villain

Morgen?

JA MORGEN!!!

Ik kwam dit filmpje tegen waar Rob en Russell worden geïnterviewd. Wen er maar al vast aan want waarschijnlijk zijn dat de enige twee koppen die je deze eerste aflevering te zien krijgt.
In ieder geval worden er wat interessante dingen gezegd. (Laatst deel van het interview komt vandaag online):
http://insidetv.ew.com/2011/02/14/survivor-redemption-island-boston-rob-russell-part-3/

Nou het eerste dat opvalt: Ze zeggen dat ze een alliance met elkaar willen sluiten. (Wat de interviewer niet snapt)
Voor de rest doen ze wat voorspellingen.

Dan schokkende dingen. Russell geeft toe dat er iets aan zijn gameplay zuigt :o
Rob die verteld dat ze hij in HvsV wel door had dat Russell mogelijk een bedreiging was.

In ieder geval zei de interviewer dit: The fun of watching Boston Rob Mariano and Russell Hantz interact in our joint interview the day before Survivor: Redemption Island began filming is that they're a lot like James Bond and an arch-enemy just before a shoot-out. They both know they're gunning for each other, but act as polite as can be hoping they can fool the other into thinking otherwise. Just check out part 3 of the exclusive on-location chat and see for yourself as the two returning players try to convince each other that they're both down with forming an alliance. Surrrrrrrrrrre you are. Whatever you say, buddy!

Skunki

Je hebt niets aan 't interview als je ze niet kent @ alle forummers.. (A)

Dus miss enkel dingen gerelateerd @ nieuwe seizoen @ wat handig is voor nieuwe kijkers te posten vanaf nu?  (A)

Lan

Skunki, volgens mij kijkt er toch niemand in dit topic behalve wij drie, het maakt niet zo veel uit  :P

Skunki

xD Maar ik wil wel dat anderen dit gaan volgen.. xD!  (A)

the Villain

Donderdag eerste aflevering posten en fingers crossed dat anderen het ook leuk vinden XD

the Villain