Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[Serie] Survive Survivor

Gestart door Skunki, 15 januari 2011, 21:00:02

Vorige topic - Volgende topic

the Villain

Zijn hier ook survivor fans?
Jeej!!!

http://208.116.50.174/forum/index.php?board=147.0
Een forum met alle info die je wilt hebben-> ik ben daar overigens catshee

Oeh en de mysterie guests uit afgelopen seizoenen zijn bekend: Boston Rob en Russell Hantz (beiden zijn wel erg spectaculair in het outwit gedeelte(niet iedereen is het erover eens dat ze er ook daadwerkelijk goed in zijn))

Lan

Rob heeft in drie keer één keer de finale weten te bereiken en heeft van alle derde keer spelers zo ongeveer het slechtste gepresteerd. Dat doet een Amanda, Sandra of Parvati dan toch een stuk beter  :P

En Russell is gewoon een mafkees die niet 3 keer in vier seizoenen tijd mee moet doen  XD

the Villain

Ik heb het over spectaculair en Rob was in seizoen 8 spectaculair ;)
Maar goed, ik vind ook dat ze te veel krediet krijgen
De winnaar is uiteindelijk toch degene die het spel het beste heeft gespeeld en dat hebben beiden niet gedaan.
Nu ga ik ook niet zeggen dat ik sandra de allerbeste vind, maar misschien is ze het wel. Haar strategie is in ieder geval nogal saai maar ik heb zelf net in een spel gemerkt dat under the radar heel erg goed kan uitpakken XD

Voor mij de beste?
Vrouwen: Parvati en Sandra
Mannen: Richard, Brian, Chris, Yul en Todd

Lan

Rob was idd in seizoen 8 spectaculair. Maar 4 en 20 was hij toch wel een behoorlijke non-factor als je het hele seizoen bekijkt. En er zijn een hoop meer mensen die in een seizoen spectaculair zijn  :P Dat Russell in elk van zijn spellen een grote rol heeft gespeeld kan niet betwist worden, tenslotte bepaald hij wie uiteindelijk het seizoen wint (als in, hij bepaald wie er naast hem in de finale mag zitten en gegarandeerd meer stemmen krijgt  :P)

Ik vind dat bij de beste vrouwen Cirie en Jenna M. ook wel genoemd mogen worden, en bij beste mannen Yul (en tot mijn spijt) Richard wel eruit mogen.

the Villain

Citaat van: Lan op 18 januari 2011, 19:28:10
Ik vind dat bij de beste vrouwen Cirie en Jenna M. ook wel genoemd mogen worden, en bij beste mannen Yul (en tot mijn spijt) Richard wel eruit mogen.
Snap je probleem met Yul ;)
Het hidden immunity idol probleem
Maar hij was wel een zeer sterke strateeg en hij speelde de HII gewoon heel erg slim

En Hatch hoort er zeker op
Hij is de uitvinder van het wiel, de bedenker van de alliantie, hij is niet alleen in Survivor belangrijk maar ook in Big Brother
Hij is eigenlijk het prototype van de perfecte kandidaat
Zonder hem zouden ze misschien de zelfde zwakke versie als in nederland hebben

Overigens waren de originele plannen voor dit seizoen Richard vs. Russell, wat ik zelf liever had gehad
Ook waren er plannen om 40 ex-survivors terug te vragen en dan door een schoolyard-pick door Russell en Rob 20 survivors terug te laten in het spel
Dat had ik ook liever gehad

Oh en Jenna staat wel in mijn top 3 vrouwelijk winnaars
En ik noemde alleen winnaars op dus vandaar Cirie niet, ze is een sterke strateeg en sociaal ook erg sterk maar denk dat ze daar zo overduidelijk een bedreiging in vormt dat ze nooit word meegenomen naar de finale en in het begin is ze dan weer een zwakte in de challenges
Ik denk wel dat ze seizoen 16 had gewonnen met een final 3, wat een grote fout was van Parv en Amanda maar waar ze door wat geluk toch geen last van hebben gehad

Lan

Ik zeg ook niet dat ik Yul slecht vind, ik vind alleen dat hij door die HII zo weinig zelf heeft hoeven doen dat je hem niet goed kan beoordelen.

En ik vind echt dat Hatch teveel wordt opgehemeld. Ten eerste was het niet louter zijn idee om met een alliantie te komen (Sue Hawk is eigenlijk ook een deel de 'uitvinder' van de eerste alliantie), en daarnaast denk ik dat het hele spel zoals het nu wordt gespeeld ook zo zou evolueren. In Australië hadden ze (meen ik) Borneo nog niet gezien, maar dat weerhield Tina er ook niet van om een slim spel met allianties te spelen. Het is wat mij betreft gewoon een logische ontwikkeling, en als het niet Richard was geweest dan was het wel iemand anders.

Daarnaast is impact hebben op het spel niet hetzelfde als een goede speler zijn. Zijn enige grote pluspunten zijn dat hij minimaal een redelijke strateeg is (maar ook dat zou moeten worden getest in een omgeving waar andere mensen ook echt het spel spelen), en dat hij enorm bijdraagt aan een kamp. Maar alle twee zouden ze eigenlijk nog eens terug moeten komen om te bewijzen of ze in een meer gelijke setting het ook nog zo goed doen.

En dat plan leek mij eigenlijk wel leuker dan wat we nu hebben, lijkt me erg interessant om te zien hoe ze gekozen zouden hebben  :D

Van Cirie ben ik het niet helemaal met je eens. Aras was bereid om haar mee te nemen, alleen de idol van Terry maakte dat ze wel op Danielle moesten stemmen, en daarmee Danielle tegen zich kregen. Dus in dit seizoen werd ze (vreemd genoeg, want als ze in de finale zou komen had ze idd dik gewonnen) niet echt als een bedreiging gezien. Zoals je zelf al zegt, ook in 16 had ze het einde gehaald als ze niet op het laatste moment de boel hadden aangepast, maar ik weet niet zeker of Cirie gewonnen zou hebben in een F3 (ze is een betere spreker dan Amanda, maar die had Ozzy, Erik en James als vaste stemmen, en Parvati had zeker de stem van Natalie en waarschijnlijk ook Alexis gehad). Alleen in H. vs. V. werd ze eindelijk als bedreiging gezien, terwijl ze nu juist probeerde om minder op die manier te spelen. Ze had dus meer de pech dat Tom's perceptie gebaseerd was op de eerdere spellen.

the Villain

Ben het met je eens dat beiden eens terug zouden moeten komen in een all-stars. Hatch lijkt me wel waarschijnlijk, ik denk dat zodra hij geen problemen meer heeft met de belastingen dat Mark Brunnet een speciaal all-star seizoen voor hem zal maken. Ik bedoel het was de bedoeling geweest dat hij in 20 zat en daarna in 22 XD En dan moeten ze Brian en Chris ook meteen vragen (lijkt me onwaarschijnlijk want ze worden te weinig gerespecteerd en zijn bijna vergeten)

Oh en ben erg blij dat je Tom niet noemt als beste speler O0

Even de aandacht terug op dit seizoen: Wat is jullie meninig over Redemption Island (de twist welteverstaan)?

Lan

Het zou ook wel leuk zijn als ze een all stars met de winnaars zouden doen, maar volgens mij zijn een aantal van de winnaars niet echt meer te porren om mee te doen.  :P

En ik ben een beetje sceptisch t.o.v. de twist. Het voelt een beetje aan alsof er een relatie bestaat tussen Russell en Rob die terug zijn en het ineens implementeren van een reddingssysteem. Maar misschien is het wel een leuke toevoeging aan het spel.

the Villain

Citaat van: Lan op 18 januari 2011, 21:05:30
Het zou ook wel leuk zijn als ze een all stars met de winnaars zouden doen, maar volgens mij zijn een aantal van de winnaars niet echt meer te porren om mee te doen.  :P

En ik ben een beetje sceptisch t.o.v. de twist. Het voelt een beetje aan alsof er een relatie bestaat tussen Russell en Rob die terug zijn en het ineens implementeren van een reddingssysteem. Maar misschien is het wel een leuke toevoeging aan het spel.
Het is in wat buitenlandse versies gedaan (bijv. de israelische die ook erg strategisch word gespeeld) en daar pakte het wel goed uit. Ik denk dat het er allemaal aan ligt wanneer de kandidaten terugkomen, hoeveel er terugkomen en wat voor een challenges het zijn op RI en of dat steeds een andere challenge is of steeds dezelfde

Skunki

Ik heb dit nu bij gelezen, nog een "kijker"/ verslaafde.. (A)!

Hatch was belangrijk voor het spel, maar in all-stars kon hij zichzelf bewijzen tegen mensen van zijn kaliber, dat deed hij niet..
Ik vind dus niet dat hij het verdiend om in jouw lijstje te staan.

Cirie twijfel ik over of die (zoals Lan zegt) had gewonnen bij Fans. vs. Favourites, verder vind ik Cirie een leuke speler.. ;)
Zolang je geen ruzie met d´r krijgt.

Ik vind Yul ook niet echt één van de betere spelers, maar dat is mijn mening.. ;)!

Terugkomend op de twist, het heeft deels iets weg van hoe mensen er bij Expeditie Robinson uit worden gestemd, ze krijgen een tweede kans.
Deze twist kan goed uitvallen, doordat ze sterke spelers wegstemmen in het begin, die tegen elkaar moeten in dat duel.
Of juist niet, want het seizoen staat in het tegen R&B.. :P Russel&BostonRob, maar ik vind dat een beetje jammer..

Ik hoop vooral dat of Russell ons weer gaat vermaken op zijn manier,
ook al ga ik dan alsnog me elke keer aan hem ergeren en hopen dat hij er wordt uit gestemd.
Of ik hoop dat hij er snel uitgesteld word.

Voor Boston geldt dat hij sowieso het einde niet haalt, mensen mogen hem te snel, hij is slim,
heeft meer ervaring in het spel. Als ze hem naar F3 of F2 meenemen zijn ze beetje stom! (A)

Ach, ik ben benieuwd en denk eigenlijk dat Boston er snel word uit gestemd en dat Russell weer ver gaat komen.. :(!

:P Dit is veel te veel tekst allemaal voor alle forummers die dit niet kennen, dus die haken allang af.. :(!

the Villain

Citaat van: Skunki op 19 januari 2011, 11:03:10
Hatch was belangrijk voor het spel, maar in all-stars kon hij zichzelf bewijzen tegen mensen van zijn kaliber, dat deed hij niet..
Ik vind dus niet dat hij het verdiend om in jouw lijstje te staan.
Ja maar in all-stars werden alle winnaars er meteen uit gekegeld omdat ze bedreigingen vormden en we hebben gezien wat er gebeurd als daar niet zo zeer naar word gekeken. 2 winnaars in een F3 (HvV).

Ik denk overigens juist dat Russell er meteen word uitgestemd. Veel mensen lijken hem gewoon echt te haten in zijn tribe.
En ik denk dat als de andere tribe slim is ze Rob wegstemmen net voor de merge of net na 

Skunki

Of ze houden ze bij zich, tot de speler terugkomt van Redemption, dat ze dan hun eruit stemmen!  ;D

the Villain

Citaat van: Skunki op 19 januari 2011, 13:00:58
Of ze houden ze bij zich, tot de speler terugkomt van Redemption, dat ze dan hun eruit stemmen!  ;D
Kan ook maar stel die speler komt pas bij de laatste 6 of 5 terug, wat volgens de spoilers kan, dan zou dat moeilijk worden XD

Skunki

Dan is het idd lastiger.. (Ben nu uit verveling $20 weer kijken.. (A))

the Villain

Je bedoelt seizoen 20 (HvV) of een andere serie?
Want als je seizoen 20 met $20 bedoelt kijken we via hetzelfde channel :P

Overigens is de amerikaanse versie van Big Brother ook wel leuk als je alle survivors al hebt gezien