Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Serie] Survive Survivor

Gestart door Skunki, 15 januari 2011, 21:00:02

Vorige topic - Volgende topic

Skunki

Survivor

Survivor is de Amerikaanse versie van het Zweedse format Expedition Robinson. Meestal vindt het overleven plaats op een strand, maar Survivor blijft niet alle reeksen op dezelfde locatie, zoals bij Expeditie Robinson vaak wel het geval is. Het werd al opgenomen in landen als Australië, Afrika, China en Brazilië.

Door de aanhoudend hoge kijkcijfers wordt Survivor aanzien als de moeder van de Amerikaanse reality tv. Vanwege die hoge kijkcijfers blijft de reeks voortbestaan. Al meer dan 17 reeksen passeerden het beeldscherm en door vernieuwende toevoegingen in het spel blijft elke reeks aangenaam om te kijken. Presentator Jeff Probst heeft in ieder geval een contract getekend tot en met 20 reeksen.

De winnaar van de eerste reeks, die vooral naar het woord 'Outwit' ( = te slim af zijn) keek in het logo van Survivor, zette de toon voor bijna alle andere reality reeksen in Amerika. Door allianties aan te gaan, maar ze later te verraden, won de persoon de reeks. Sindsdien wil iedereen het op dezelfde manier aanpakken, wat voor veel spannende en dramatische momenten zorgt.

En 16 februari is het zover, dan start het tweeëntwintigste seizoen al van Survivor!

Voor iedereen die het niet helemaal begrijpt, dit kun je zien als de Amerikaanse Survivor Expeditie Robinson.
Ik dacht, misschien zijn er meer mensen die dit volgen of die dit willen gaan volgen!

Ik weet dat Lan het ook kijkt, dus leek me wel leuk om er een topic over te maken!  O0

:D

:P Editje, zie doorstreept!

Insanity

Sinds wanneer is Afrika een land? :P

*Gaat filmpje kijken*

Lan

Eigenlijk kloppen er een aantal dingen aan het verhaaltje niet, maar gezien je het volgens mij hebt geknipt en geplakt zal ik het door de vingers zien  :P

Skunki

Citaat van: Lan op 15 januari 2011, 21:11:10
Eigenlijk kloppen er een aantal dingen aan het verhaaltje niet, maar gezien je het volgens mij hebt geknipt en geplakt zal ik het door de vingers zien  :P
Eerste verhaal is geknipt en geplakt en is idd volgens mij een oud verhaal,
Aangezien het spel al 21 reeksen heeft en geen 17, zoals er staat.. xD

Maar ik hou van luiheid ..  (A)

Skunki

En nu de deelnemers. De laatste persoon is mijn favoriet.  (A)

Ik heb dit filmpje bewust er niet ingezet, anders lijkt het meteen een WOOOOW post.. (A)!

Ravenny

Andrea en Ralph lijken mij het leukste :P.

Insanity

Brokie

Mss dat dit meer (serieuze) aandacht krijgt in het multimediaboard?

Drakinnetje

Julie en Ralph zijn wel leuk, maar misschien de mysterie mensjes ook wel?

Ik vind verder de meeste deelnemers zo, zo..plastic achtig, zo gemaakt(ik weet niet hoe je dat uitdrukt) voorals die barbie en die gemaakte glimlach van die ene jongen aan het begin, geen idee hoe die heet.

Maar whatever, denk niet dat ik het ga volgen.

Lan

Citaat van: Brokie op 16 januari 2011, 00:41:53
Mss dat dit meer (serieuze) aandacht krijgt in het multimediaboard?

Denk het wel  :P

En die mysterie-mensen zijn inmiddels bekend, en ze zijn niet leuk  XD

Drakinnetje

ook plasticken barbie popjes met voorgestudeerde glimlachjes?

Dixie

*gaat verplaatsen*

Maar dan wel geen spam hè, dan maak er maar een ander spamtopic van.

Kakie

Waar kan je de afleveringen zien? Waar op TV :P

Skunki

Het is te zien op de Amerikaanse zender CBS, die niet te zien is op de meeste Nederlandse televisie´s
Denk dat je er internationale televisie of hoe dat werkt voor nodig hebt.

De afleveringen zulke elke keer een dag nadat het op televisie was ook op youtube verschijnen.
Ik zal dan wel elke keer de links posten en dan hopen/ proberen het levendig te krijgen op het forum!  O0

Kakie

Ik kijk meer tv op youtube dan op TV, dus dan ga ik het wel kijken denk ik...;)