Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Serie] Survive Survivor

Gestart door Skunki, 15 januari 2011, 21:00:02

Vorige topic - Volgende topic

Skunki

;) Zie intro stukje van epi 1, XD Zie je Brandon zwemmen met zijn tattoo openlijk..? XD ???

Lan

Aflevering twee was leuk, vond ik. Ik hoop dat de rest van het seizoen een beetje zo blijft als de eerste twee afleveringen, dan is het vele malen beter dan RI  XD

Skunki

+1, maar ik haat aantal personages, dus begin 't alweer zat te worden..
ozzy, brandon met die meid waar hij verliefd op is, etc. etc.

Lan

Ik vind het juist grappig om te zien dat Russell niet de enige geestelijke beperkte telg van de familie is  XD

Spoiler voor als iemand de aflevering nog niet heeft gezien:
Ik vond het wel neigend naar productiegedrag dat Ozzy op dag 5 een idol vindt terwijl ze nu moeilijker te vinden zouden moeten zijn. Zonder een clue überhaupt gevonden te hebben. En waar was de idol? Prettig in een boom, want wie klimt er graag in bomen?  XD Ik denk niet dat die Dawn of Papa Bear die idol ooit hadden kunnen vinden, bijvoorbeeld  :P

Skunki

Ik heb weer een spoiler gezien, ik vind sommige dingen leuk die ik lees, andere minder (A) XD!

Lan

Ik hoop dit seizoen spoilervrij te blijven. Het lijkt me tot nu toe iig een redelijk seizoen en als ik de spoilers ken vind ik de spanning toch wel een beetje er vanaf  :P

the Villain

Het is begonnen 8)

Jammer van de uiteindelijke afvaller... Ik vond het wel een aardige eerste aflevering.

Skunki

uiteindelijke afvaller voegde denk niets toe.. leek me niet een tactische speler of iemand die goed in challenges kon zijn, dus weinig interessants verloren, maar je hebt gelijk leuke aflevering met al wat gebeurtenissen die 't kijken waard waren :D

the Villain

Citaat van: Skunki op 16 februari 2012, 19:02:04
uiteindelijke afvaller voegde denk niets toe.. leek me niet een tactische speler of iemand die goed in challenges kon zijn, dus weinig interessants verloren, maar je hebt gelijk leuke aflevering met al wat gebeurtenissen die 't kijken waard waren :D
Ze leek me opzich wel een leuk karakter en een goede underdog... Had dan liever Nina van de vrouwen weg gehad.

Troyzan en Tarzan XD
Michael steelt van vrouwen en vrouwen stelen terug XD
Ben btw ook wel blij dat het op het strand toch nog steeds gescheiden en niet één kamp.

Skunki

Leuk seizoen tot nu toe? :) Hoop dat 't zo blijft!

the Villain

Idd, lekker onvoorspelbaar :D

Lan

Ja, wie had er na de eerste aflevering kunnen denken dat Christina de merge zou halen  :P

Ik hoop dat Tarzan zich ontpopt tot een groot leider en ze allemaal inpakt als de ster die hij is  ^-^

the Villain

Citaat van: Lan op 28 maart 2012, 15:48:56
Ik hoop dat Tarzan zich ontpopt tot een groot leider en ze allemaal inpakt als de ster die hij is  ^-^

Ja en er dan uiteindelijk uitliggen omdat hij op de verkeerde stemde (we stemmen op Leif, Tarzan, op Leif Tarzan: en Leif is?) XD

Hij iig hilarisch.

Ik denk op het moment dat of Kimberly of Jonas gaat winnen maar dat is puur gevoel.

Lan

Ik denk dat Kim idd gaat winnen. Ik zie het zelf met Jonas nog niet gebeuren  :P