Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[Serie] Survive Survivor

Gestart door Skunki, 15 januari 2011, 21:00:02

Vorige topic - Volgende topic

Larissa

Skunki

the Villain

Lan

Lol @ Brandon's baan. Na Philip's vraagteken achter zijn Federal Agent hebben ze maar besloten dat ze alles kunnen maken  :P

Skunki

Wat staat er bij hem dan? XD?

En ik ben hoopvol over het seizoen na de eerste aflevering ! :)

en jullie?

Lan

Zijn beroep is de neef van Russell zijn  :P Ik vraag me af hoeveel die daar mee verdiend  XD

En ik ben ook wel positief over de eerste aflevering. Van Upolu/Opulu/Coach zijn tribe   :P heb ik eigenlijk nog iets te weinig gezien om het goed te beoordelen, maar het lijkt of er daar best wel wat echte spelers zitten. Bij Savaii zitten sowieso echte spelers, hoewel ik bang ben dat Keith Ozzy's Grant gaat worden en dat die twee dames ook achter hem aan gaan lopen. Gelukkig dat Ozzy niet zo slim is als Rob  XD

Maar volgens mij wordt het wel een leuk seizoen. Aan de ander kant, de eerste aflevering van RI vond ik ook leuk, maar dat was na een aflevering of 3/4 wel over.

the Villain

Iemand een linkje?
Moet ook nog BB finale kijken XD

the Villain

die is toch verwijderd? of vind ik hem gewoon niet? XD
Ze zijn gewoon al verwijderd op zijn kanaal.

Skunki

Citaat van: the Villain op 15 september 2011, 15:46:17
die is toch verwijderd? of vind ik hem gewoon niet? XD
Ze zijn gewoon al verwijderd op zijn kanaal.
XD O dan heb je probleem, ik heb ze iig gezien vanmorgen :D!

Lan

Ik kijk Survivor tegenwoordig vanaf Sidereel. En dan het liefst de links naar Megavideo of Videobb, die zijn vaak het best  :P Geen idee hoe het zit met BB maar dat zou je kunnen uitzoeken.

the Villain

Die staan op youtube. videobb links, gebruik ik normaal, zijn uitgeschakeld probeer nu een link te vinden die het wel doet.

Edit: Ik heb er een!!! :D en nu de rest van de dag verklooten aan survivor en BB XD

the Villain

Russell Hantz (die echt veel te vaak genoemd werd deze eerste aflevering) is de Hitler van survivor, Ozzy de Bob Marley XD
Zaten echt een paar grappige quotes tussen.