Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[Serie] Survive Survivor

Gestart door Skunki, 15 januari 2011, 21:00:02

Vorige topic - Volgende topic

Skunki

Vorig seizoen zagen de vrouwen er veel belovend uit, dit seizoen vind ik dat van de mannen..
Al lijken er een aantal interessante vrouwen in te zitten, maar de niet interessante zijn bij mij dan ook écht NIET interessant..

Ik ben iig niet ontevreden op 't moment, al ben ik laatste tijd al genoeg teleurgesteld.
Zowel bij Survivor als Big Brother, dus ik ben totaal niet te optimistisch.. XD!

Lan

Wat me opvalt is dat de tendens van steeds meer knappe leeghoofden casten deze keer minder is. Ik weet niet of ze nu geen leeghoofden meer zijn, maar ze zijn in elk geval lelijk  :P

En ik heb besloten dat ik fan ben van die roodharige nerd van Harvard, als hij er niet als eerste uitligt  XD

Skunki

harvard seems like only booksmart.. :$

Lan

Dat denk ik ook ja  :P Ik hoop dat het een beetje een Rob C achtig figuur wordt, maar dat zal wel niet  XD

Maar goed, meestal blijken de spelers toch heel anders te zijn dan hoe ze in het begin overkomen, dus ik vind het altijd moeilijk om nu al te zeggen wie ik interessant vind.

Lan

Dat neefje van Russell wil schijnbaar geheim houden dat hij een Hantz is. Het lijkt me echt grappig als hij tot de family visit komt en dan ineens Russell langskomt  XD

the Villain

Citaat van: Lan op 25 augustus 2011, 12:43:06
Dat neefje van Russell wil schijnbaar geheim houden dat hij een Hantz is. Het lijkt me echt grappig als hij tot de family visit komt en dan ineens Russell langskomt  XD
Kandidaten kiezen zelf hun family-visit. Kwam ik ook pas hierdoor achter. Eerst wilde hij Russell laten langs komen maar dat heeft hij uiteindelijk toch niet gedaan.

Oh en gaan Ozzy en Coach naar dezelfde kapper? XD

the Villain

Ik ben benieuwd of survivor straks nog wel via youtube te volgen is :-\

Lan

the Villain

Ik ben mijn kanalen aan het checken en die zijn allemaal verwijderd XD

Skunki

Na bovenstaande heb ik geen commentaar, behalve te zeggen dat ik uit kijk (voor het eerst in tijden) naar een seizoen van Survivor, deze lijkt goed te worden..!

Lan

Wat ik wel grappig vond is dat iemand op een survivorsite zei dat er eigenlijk nooit twee hele slechte seizoenen achter elkaar zitten, en toen ik terug dacht klopte dat op zich best wel goed. En gezien Redemption Island het grootste bagger seizoen ooit was mag je nu verwachten dat deze minstens redelijk wordt.  :P

the Villain

Als je het aan Probst vraagt wel, die rankte seizoen 4 en 5 als de twee slechtste seizoenen ooit :P

Lan

Wat eigenlijk toch bizar is gezien 4 het seizoen is van zijn grootste vriend  XD En bovendien is Probst een van de enige die 4 slecht vindt.  :P

the Villain

Citaat van: Lan op 30 augustus 2011, 16:06:37
Wat eigenlijk toch bizar is gezien 4 het seizoen is van zijn grootste vriend  XD En bovendien is Probst een van de enige die 4 slecht vindt.  :P
Bij zijn beschrijving van vier noemde hij ook als enige Rob XD
Niet eens Kathy :o