Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Mijn dochter

Gestart door Diva Licious, 14 januari 2011, 21:03:27

Vorige topic - Volgende topic

Diva Licious

Ik wist niet waar ik het moest plaatsen, dus dan maar hier.

maar ik kwam thuis en me dochter zei: "Mam, ik heb filmpje op youtube gezet".

Dus ik kijken en ik was verrast. Nu weet ik dat mijn dochter wel beetje kan zingen, maar dat ze dit durfde had ik echt niet gedacht. Ze is best wel verlegen.
Ok techniek kan nog bijgeschaafd worden en ze hoort nog zang les te krijgen, maar helaas hebben wij daar geen geld voor, maar dat ze dit durft vind ik al een pluim waard.
PLaats gerust een berichtje bij haar filmpje op youtube, dat zal ze erg leuk vinden.

Groetjes Diva.

Jnusch

Klinkt best wel goed, (jammer van de kwaliteit alleen) :) O0
Ze moet alleen nog wel wat aan haar uitspraak werken, en wat veel erger is, Hallelujah is van Leonard Cohen en niet van Lisa :P

Rowena Inara

Zonder zangles :o. Ik vind het echt al kei gaaf!

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Kyabelle

Zij kan echt goed zingen :o
*jaloers*
En @ Jnusch, dit is de versie van Lisa :P

Diva Licious

Citaat van: Jnusch op 14 januari 2011, 21:08:09
Klinkt best wel goed, (jammer van de kwaliteit alleen) :) O0
Ze moet alleen nog wel wat aan haar uitspraak werken, en wat veel erger is, Hallelujah is van Leonard Cohen en niet van Lisa :P

Deze versie is van Lisa Lois en ze is nog maar 13 jaar oud he niet zo kritisch  :P

Zabulus

Ze zingt gewoon goed. Je mag een trotse moeder zijn Diva  O0

En zeker omdat ze het durft  :)

Kyabelle

En ik dacht dat ik een beetje kon zingen :-X

Jnusch

Dat was een grapje ;) En uitspraak maakt wel veel verschil, dat was verder alleen bedoeld als opbouwende kritiek hoor, doet niets af aan dat ze een goede stem heeft :)

Jonasz

Ze doet het vrij netjes voor iemand zonder zangles.
Het geen wat echt  jammer is is dat de microfoon satureert zodat je de noten waar ze voller zingt helaas niet zo vol hoort.
IK zou zeggen ga zo door :) O0 ze is goed op weg, en met nog meer oefenen kan ze heel ver komen :D.

Erwipro

Ze zingt mooi :D Ze heeft alleen een betere microfoon nodig ;)

Diva Licious

hahaha ja inderdaad, dit is voor de webcam gezongen, dus dat klinkt meestal wel beroerd. Dit is zo een webcam en microfoon wat in haar laptop zit.
Maar tnxxx voor de complimenten.

@Jnusch Ik snap dat het als opbouwend kritiek was bedoeld, maar het kwam wel beetje beroerd over. Een smiley in dit geval doet ook wonderen  ;)

Ralmuski

Klinkt goed! :D

Alleen jammer van de mic idd. Want die kraakt elke keer als het net niet moet. :P

Prophet

Goed gezongen en nog een mooi nummer uitgekozen ook O0
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Dixie

Wauw!! Zo jong en zonder zangles, echt heel goed gezongen! :)

LoveRalph

Wajoo, echt goed! :o
Ik heb zo'n stronthekel aan dat lied (A)
Maar dat doet er niet toe, weet xD