Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Pinkpop!

Gestart door Bastian, 13 januari 2011, 10:09:18

Vorige topic - Volgende topic

Ravenny

Ik ben toch wel blij dat ik besloten heb niet te gaan, het programma is echt helemaal niet waar ik naar opzoek ben. Alleen Avenged Sevenfold en de Foo Fighters zou ik graag eens live zien, maar dat kan ook nog een andere keer.

Devyathe

Ik ga wel en ik ben er heel blij mee. Na de eerste grote namen is er niet heel veel geweldigs bijgekomen, maar het feit blijft dat het een vet mooie line-up is die ik niet wil missen, agz ik ook niet naar andere grote festivals kan dit jaar

Zabulus

Ik ga misschien ook, maar ik denk niet dat jullie me op dat moment winnen meeten  XD

Skunki

Jij in bezit van bier bent op dat moment? (Zo ja, dan wil ik je best meeten hoor  (A) (6))

Zabulus

Citaat van: Skunki op 22 maart 2011, 16:25:36
Jij in bezit van bier bent op dat moment? (Zo ja, dan wil ik je best meeten hoor  (A) (6))
Don't say I did not warn you  (A)

Skunki

Piraat

Ik ga al naar Rock Werchter in België en Sziget in Hongarije dus hoef hier niet per se naar toe, alleen voor Avenged Sevenfold eigenlijk. Maar dan ga ik liever naar Graspop ;)

Bastian

Baww, het wordt alleen zaterdag, maar is ook wel best :D

Amandelbrood

rock werchter to the bone!

komen ongeveer dezelfde grote namen alleen ik vind de iets minder grote namen op rockwechter vetter:)

alhoewel avenged sevenhold wel echt vette nummers heeft

Geebster

Ik heb net mijn kaartje besteld :D
Mijn papa is echt de liefste van de hele wereld :D

Ik wil daar zeker Wvw'ers gaan meeten :P

Rob

Ik vind de line-up crap, bands die ik wel eens wil zien zijn; Foo Fighters, Volbeat, Simple Plan en Band of Horses. Om daar nou zo veel geld aan uit te geven, nee bedankt. :P

Devyathe

Volgens mij ben je met 150 euro waarschijnlijk nog steeds ongeveer even duur uit als wanneer je voor die 4 bands los een kaartje zou kopen.

Hebben jullie de kaarten al binnen? Ik word een beetje ongeduldig ;)

Skunki

Ik heb kaarten binnen, maar ik had ze dan ook 10 á 15 minuten nadat verkoop begon gekocht.. Dus weet niet of dat uitmaakt..
:) Ik ben in ieder geval definitief daar te vinden.. :D

Devyathe

Ik had om 10:03u de bevestiging in mijn mailbox. Alleen nog steeds geen kaarten ontvangen :(

Skunki

vreemd, ik had ze vrijdag middag binnen, mis krijg jij ze vandaag of morgen :) en anders als je daarna nog niet hebt zou ik navraag doen.. ;)