Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

(pop)sterren

Gestart door Nina, 25 september 2006, 07:42:15

Vorige topic - Volgende topic

MelOdii

- Enrique Iglesias!
- Audrey Tatou
- Vanessa Hudgens
- Zac Efron!
- Michael Bublé
- Fergie
- Jake Gyllenhaal!
- Ruben Nicolai
- DISNEY! - figuren
- Christina Aguilera

Dat was eht wel zo'n beetje.

Selinde

Waah ik was ooit helemaal fan van Orlando Bloom (heb nog steeds allemaal posters van die gast), en heb zelfs de calcium kid gezien.

Tegenwoordig niet meer zo, ben nu helemaal weg van de hoofdrol van Lois&Clark: Dean Cain! *kwijl*

EDIT: dit topic weer naar boven gebracht zo te zien, herinnert me eraan dat ik nog steeds een keer al die orlando bloom posters weg moet halen :P Geez al jaren niets meer aan mn kamer veranderd wordt eens tijd zeg.. :o

Xindar

Ik ben echt fan van Muse, maar mijn smaak ligt breed uiteen.
Ik vind Nightwish leuk, ik vind de oude Britney Spears leuk maar ook Riverdance.
Within Temptation is wel gaaf, ik vind hun beste nummers 'Dark Wings' en 'Jillian'.

*angel*

Ik ben dus heel erg fan van Tokio Hotel!! Ja, ja die duitse band die echt geweldige muziek maakt!!!  ;D ;D O0 O0
Ik mag ook lekker naar het concert op 4 maart en daar heb ik zo een zin in  :D :D

Xindar

Citaat van: Xindar op  6 september 2007, 08:29:23
Ik ben echt fan van Muse, maar mijn smaak ligt breed uiteen.
Ik vind Nightwish leuk, ik vind de oude Britney Spears leuk maar ook Riverdance.
Within Temptation is wel gaaf, ik vind hun beste nummers 'Dark Wings' en 'Jillian'.

Verander dit maar naar:
Mijn muzieklerares. :D

Kirsten

Ik vind Muse ook heel leuk !!  8)
Maar ik ben niet echt fan van iets.. Vroeger wel van een aantal dingen,
maar dat vertel ik maar niet  (A)
Waar je op dit moment van zou kunnen zeggen dat ik er fan van ben is van OK Go!

Dat vind ik echt toffe muziek  ;D

Ilsepiet

Muse is idd erg leuk ;D
Ik ben fan van Arctic Monkeys :D:D:D
En van Johnny Depp ^-^

TheCharmedOne

Beetje nieuw leven in dit topic :P
Ik ben fan van Orlando Bloom, vooral in POTC en LOTR (Legolas 8))
En Johnny Depp vind ik in POTC ook erg goed!!
En voor de rest uiteraard fan van Charmed!!!

Ravenwing

Ik vind Bloom zo slecht in PotC. Echt, neit te geloven zo slecht. Hij staat daar maar een beetje te fronsen, hangend over de reling. Hij is echt een slap jongetje dat veel wil, maar geen zin heeft iets te doen. Sorry, maar ik vind het echt geen goeie rol. Misschien was het wel helemaal niet de bedoeling van die rol, dan vind ik dat hij hem slecht speelt. Ik vind de rol van Will juist zo leuk. Hij is charmant, galant, hij kan een leuk meisje krijgen, avonturen op zijn pad. Maar Orlando Bloom.....  :o die verpest het naar mijn idee een beetje. (Ik vond hem in LotR al niet zo fantastisch, maar Legolas wel...)

Selinde

Wieh OrlandoBloomFanGenoot! (Oke da's ook alweer twee jaar terug voor mij maar whatever. Stiekem vier ik nog steeds zn verjaardag:P)

Gaan jullie me uitlachen als ik toegeef dat ik ouwemannenmuziek luister? (A)

Germelia

Alleen als die muziek iets met Frans Bauer te maken heeft, Selinde.

TheCharmedOne

Citaat van: Selinde op 16 december 2007, 21:21:10
Wieh OrlandoBloomFanGenoot! (Oke da's ook alweer twee jaar terug voor mij maar whatever. Stiekem vier ik nog steeds zn verjaardag:P)

Gaan jullie me uitlachen als ik toegeef dat ik ouwemannenmuziek luister? (A)
Nee, helemaal niet! Ik luister soms zelf ook ... euhm .... 'rare' muziek :P

Xindar

Orlando Bloom's beste rol was in Black Hawk Down: Eventjes in beeld, en uit een helikopter vallen en dood gaan. Verder niets! :D

Merel.

:D Orli! Ik vind hem juist wel goed, Johnny is natuurlijk briljant in PotC, maar Will is ook leuk  :) En Legolas speelt hij ook goed vind ik... dat elfige past wel bij hem.

@Selinde: wat voor muziek is het dan? Ik luister ook vaak ouwemannenmuziek, komt door m'n vader :P

Selinde

Haha eigenlijk ben ik het heel erg met je eens, Xindar ;)

En nee, Germelia, geen Frans Bauer! Alsjeblieft niet! :P Meer in de richting van Queen / Lynyrd Skynyrd / Bad Company etc. Mijn pa luistert naar dat spul dus valt het onder ouwe mannen muziek ;)

@Merel: ah, je antwoordde precies toen k al bezig was! :P Maar indd, jij ook al zo'n gare pa? :) Dad rocks! 8)