Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Deine Lakaien

Gestart door Rowena Inara, 23 december 2010, 12:51:02

Vorige topic - Volgende topic

Rowena Inara

Oke, misschien een ietwat vreemde vraag, omdat ze buiten Duitsland nog niet echt bekent zijn, maar: Zijn hier mede forummers die Deine Lakaien kennen ;D?

Ik vind ze echt briljant, ze zijn erg experimenteel en totaal niet mainstream (nouja dat vind ik :D). De cd-versies zijn al erg gaaf, maar als ze dan live gaan optreden weten ze zo'n gave nieuwe dingen met hun nummers te doen. Zo doen ze live bijvoorbeeld akoestisch; wat inhoud alleen met piano en zang, met een band erbij; twee violistes, een cellist en een gitarist, en ze hebben bij hun 20-jarig bestaan een special gedaan samen met de Philharmonisch Orkest van Frankfurt. En van de laatste ga ik nog eens de dvd bestellen

Nou welk genre omvat het: Darkwave en Gothic. Al moet ik zeggen dat ik het niet echt zo duister vind. Gewoon heel misterieus 8). Ze zijn de grootste in hun genre, in Duitsland toch redelijk bekent, maar daar buiten nog niet echt.

Voorbeeldje:

Nou ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en vooral of ik hier de enige ben die ze kent :P.

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Erwipro

Hm, ik heb 'em wel afgeluisterd, hij was niet vervelend om te luisteren ofzo, maar echt leuk vind ik het ook weer niet :P

Shaddow

Ken het nog niet...

*gaat luisteren*

Hmm. Is dit darkwave?

Mweh. Ik vind het niet zo extreem spectaculair. Misschien een gothic-nummer van hun dan xD

*zelfde als erick dus*

Nee, sorry.

http://www.last.fm/music/Deine+Lakaien <- voor als mensen er nog in geïnteresseerd zijn, last.fm ftw

Jesse

Probeer ook Einstürzende Neubauten (Duits en experimenteler) eens O0

Geebster

Je hoort aan hun engels echt dat het duitsers zijn XD