Verhalenwedstrijd nr. 9 - Ongeluk

Gestart door EMIBH, 9 november 2010, 23:28:17

Vorige topic - Volgende topic

Welk verhaal vind je het beste?

Verhaal 1
Verhaal 2
Verhaal 3
Verhaal 4

EMIBH

Ik dacht erover om eens een verhalenwedstrijd hier te openen en zag dat er al vaker wedstrijden geweest zijn. Ik probeer zoveel mogelijk de regels aan te houden die anders ook zijn gebruikt, maar ik probeer er ook een beetje een eigen draai aan te geven.

Enkele algemene regels:
Stuur het verhaaltje optijd in! De precieze datum staat onderaan vermeld.

Als je een stukje schrijft, zorg er dan voor dat het de moeite waard is. Ga het liefst uit van ongeveer 1,5 A4'tje in Word, meer mag altijd!

Houdt het eerlijk, vriendjespolitiek is niet leuk voor de anderen. Houdt dan ook geheim wel verhaal van jou is!

Je mag natuurlijk niet op jezelf stemmen.

Ten slotte, hou het een beetje leuk en gezellig voor iedereen. Dat wil dus zeggen: houdt er rekening mee dat je hier niet de enige bent, niet iedereen heeft zin om over seks e.d. te lezen

Hoe gaat het in zijn werk?
Dit keer worden de verhalen alleen geschreven. Ook zit er aan deze wedstrijd een thema/onderwerp vast, dat thema is: Ongeluk.
De bedoeling is dus dat je een verhaal schrijft waarin dit onderwerp als een soort rode draad verweven zit. Anders dan andere wedstrijden is dat het dit keer anoniem is! Dat betekend dat je een verhaal schrijft en dat voor, laten we zeggen, 19 januari 12:00 in een PM met als onderwerp "Schrijfwedstrijd" naar mij toestuurd.

Rond die tijd zullen de verhalen gepost worden en dan wordt er via een poll gestemd op de winnaar.

Dat was het wel zo'n beetje. Nog vragen? Gewoon stellen!

Insturen van verhalen kan tot 19 januari 12:00.
Stemmen kan dan van 19 januari tot 30 januari 12:00

Erwipro

Ja, vraagje.
November = NaNoWriMo dus de echte schrijvers zijn al erg druk met schrijven. Kan het niet gewoon in december beginnen? ::)

EMIBH

Citaat van: Erwipro op 10 november 2010, 10:55:50
Ja, vraagje.
November = NaNoWriMo dus de echte schrijvers zijn al erg druk met schrijven. Kan het niet gewoon in december beginnen? ::)
Oja, natuurlijk... Niet aan gedacht, ik zal de instuurdatum een maand opschuiven ;)

Domo-Kun

Is het erg als ik een Engels stuk inlever? Ik had een poosje terug het thema gelezen en met dat in mijn achterhoofd ging ik vandaag voor Engels een verhaal schrijven...

EMIBH

Citaat van: Domo-Kun op 30 november 2010, 22:28:54
Is het erg als ik een Engels stuk inlever? Ik had een poosje terug het thema gelezen en met dat in mijn achterhoofd ging ik vandaag voor Engels een verhaal schrijven...
Super! Houd er wel rekening mee dat niet iedereen op het forum even goed Engels kan ;)

stieviex

kan ik ook nog meedoen ?

ik bedoel is de datum nu een maand opgeschoven of niet ?

EMIBH

Citaat van: stieviex op 27 december 2010, 16:14:45
kan ik ook nog meedoen ?

ik bedoel is de datum nu een maand opgeschoven of niet ?
Ja, het is nu in januari ;)

stieviex

okee dan ga ik je ook nog eenverhaaltje schrijven als ik mijn inspiratie vind

Vakonov

EMIBH

stieviex

ik heb eigenlijk nog een vraagje :S

het thema ongeluk
over wat voor soort ongeluk gaat het dan
over pech of kan het ook een auto ongeluk zijn

Vakonov

Over ongeluk x)
Verzin iets over ongeluk, 5 miljoen op rood zetten en het balletje op zwart zien landen bijvoorbeeld...

stieviex

okee dan heb ik nu al een verhaaltje van 700 woorden ongeveer maar het is nog niet af
anderhalf A4tje dat is zo ongeveer 1000 woorden als ik me niet vergis

Vakonov

Dan maak je het toch af? Zit je vast wel aan die 1000.

yago

Is iemand hier nog aan bezig? heb anders wel leuk idee voor een verhaal :)