Meesterstrijd - Overlegtopic

Gestart door Yara, 7 mei 2014, 16:32:03

Vorige topic - Volgende topic

Als de groepen worden verwijderd of heringedeeld, wat doen we dan met dit verhaal?

Ik wil graag nog steeds verder schrijven!
3 (75%)
Het maakt me niets uit, als de rest nog wil doe ik ook wel mee.
0 (0%)
Ik weet het nog niet.
0 (0%)
Voor mij hoeft het niet zo nodig.
1 (25%)
Ik heb er geen zin meer in, als de groepen stoppen stop ik ook met het verhaal.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 4

Yara

@PiperWyatt @loetjef

Ik heb weer een stuk verhaal gepost. Mochten jullie een stuk hebben wat beter tússen mijn twee stukken past dan erna, kan ik t altijd aanpassen, maar ik hoop dat er zo weer eens iets gebeurt ;)

Oh, ik heb trouwens het Meesterdiefsymbool in mijn stuk omschreven als een sleutel en de hoofdstad Athea genoemd, als jullie betere ideeën hebben hoor ik t wel, anders is het bij deze bepaald XD

PiperWyatt

Ik heb dit nogmaals verzuimd xD ik ga echt mijn best weer doen!

Yara

@PiperWyatt @loetjef

En we zijn weer terug!  :D

(misschien hadden jullie het trouwens nog niet eens gemerkt, maar dit topic was een tijdje weg. Maar de geweldige Ralmuski heeft ervoor gezorgd dat het weer terug staat op zijn plek. Applaus! ;D )