Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Donkey, two things, OK? Shut… up.

Gestart door adriaan, 17 maart 2023, 19:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Lord Farquaad[666]

Ik trek mijn toestemming op versnelde stemming (tijdelijk) in, omdat deze info op een voor mij ongelukkig tijdstip komt.
Een aangezien Puss heel duidelijk heeft gemaakt dat ik de volgende ben als het spel niet is afgelopen na Repelsteeltje, terwijl hij daar van zelf de oorzaak zou kùnnen zijn, heb ik iets meer tijd nodig.
Puss, ik nodig je uit om jouw info ook bij mij neer te leggen. Mijn rol is al vanaf dag 2/3 oid bekend, ik ben niet slecht.

Puss in Boots[666]

En ik ben niet gek ;)

Iedereen van wie ik wil dat zij informatie hebben, heeft alle informatie ook ter beschikking.
Aan jou en Rumpelstiltskin de taak om met een nog mooier, spectaculairder en kleurrijker verhaal te komen. Want iedere buitenstaander ziet dat jij volledig onder een hoedje speelt met Rumpelstiltskin. En vanuit die positie ga ik echt geen informatie met je delen.

Lord Farquaad[666]

Kijk dit is dus precies wat ik bedoel met moeten afgaan op de info uit dit topic.
Nu ben jij degene die voor mij dus slecht over komt.
Ik werk helemaal niet samen, ik krijg geen info.

Rumpelstiltskin[666]

Ja tuurlijk dus wat ik net typ heb ik allemaal uit mijn duim gezogen? Ik heb mezelf nog nooit zo creatief geacht en dat ben ik ook niet kan ik je vertellen. Dit ontkennen os inderdaad wel makkelijk Puss. Over de quotes gesproken: je mag niet direct quotes uit bijvoorbeeld een weerwolven board kopiëren en plakken, dus dat zal helaas voor jou niet gaan. Ik heb echter al in eigen woorden verteld wat er is gezegd in mijn vorige post. Je hebt mij inderdaad het hele spel al op de korrel en ik jou eerst ook en nu weer. Voor nacht 4 kenden wij elkaar nog niet en na de wateractie op Shrek had ik het idee dat er een g/s koppel was, alleen wist ik nog niet dat jij dti was.

En ik weet wel zeker dat er adel inzit en je moet nu niet doen alsof jij daar niet vanaf weet, want je hebt dit zelf laten doorschemeren. Bovendien heeft de stemming op Pinokkio bewezen dat er een adel inzit. Jullie kunnen zelf terugzien dat er 4 stemmen op Pinokkio (door SB, Dragon, Queen Lillian en Merlin) en 4 stemmen op Dragon (door Puss!, Fairy Godmother, Pinokkio en ikzelf). Omdat Puss de BM op Dragon heeft gestemd moest Dragon deze lynch doodgaan. Maar pinokkio ging dood wat betekent dat er een adel inzit.

Over de vraag waarom ik dan niet Cinderella of Puss heb geluncht. Cinderella en ik waren niet zeker wat Merlin zijn rol was en waren nog bang voor een eventuele beschermengel, omdat deze nog niet is gesignaleerd. Omdat ik zelf had gezegd dat Puss waarschijnlijk de bron van donkey was, zou een BE wss eerst Puss beschermen, maar omdat Cinderella ook bevestigd was als priester, wilden we het risico ook niet lopen dat zij werd beschermt. Uiteraard was Donkey ook bevestigd, maar hij kon nog geconverteerd zijn, dus we verwachtte niet dat hij beschermt zou worden.

Citaat van: Puss in Boots[666] op  5 april 2023, 12:54:11
En ik ben niet gek ;)

Iedereen van wie ik wil dat zij informatie hebben, heeft alle informatie ook ter beschikking.
Aan jou en Rumpelstiltskin de taak om met een nog mooier, spectaculairder en kleurrijker verhaal te komen. Want iedere buitenstaander ziet dat jij volledig onder een hoedje speelt met Rumpelstiltskin. En vanuit die positie ga ik echt geen informatie met je delen.

Dit is dus ook onzin, want ik kan hierbij besvestigen dat Lord helemaal geen wolf is. Nu is het voor Lord en mij wel duidelijk dat je echt bullshit aan het verkopen bent en hoop daarom dat Queen en Merlin dit ook inzien.

Je bent nu zo erg Lord aan het framen, dat de lynch op Lord na mij ook al zo goed als zeker is en daarna hebben jullie 2 de overhand, omdat jij BM hebt, waardoor je wint van Queen en Merlin.

Rumpelstiltskin[666]

Citaat van: Rumpelstiltskin[666] op  5 april 2023, 13:38:52
Over de vraag waarom ik dan niet Cinderella of Puss heb geluncht. Cinderella en ik waren niet zeker wat Merlin zijn rol was en waren nog bang voor een eventuele beschermengel, omdat deze nog niet is gesignaleerd. Omdat ik zelf had gezegd dat Puss waarschijnlijk de bron van donkey was, zou een BE wss eerst Puss beschermen, maar omdat Cinderella ook bevestigd was als priester, wilden we het risico ook niet lopen dat zij werd beschermt. Uiteraard was Donkey ook bevestigd, maar hij kon nog geconverteerd zijn, dus we verwachtte niet dat hij beschermt zou worden.

Ik heb nogal moeite net typen blijkbaar. Dit moet Rapunzel zijn

Puss in Boots[666]

Citaat van: Rumpelstiltskin[666] op  5 april 2023, 13:38:52
En ik weet wel zeker dat er adel inzit en je moet nu niet doen alsof jij daar niet vanaf weet, want je hebt dit zelf laten doorschemeren. Bovendien heeft de stemming op Pinokkio bewezen dat er een adel inzit. Jullie kunnen zelf terugzien dat er 4 stemmen op Pinokkio (door SB, Dragon, Queen Lillian en Merlin) en 4 stemmen op Dragon (door Puss!, Fairy Godmother, Pinokkio en ikzelf). Omdat Puss de BM op Dragon heeft gestemd moest Dragon deze lynch doodgaan. Maar pinokkio ging dood wat betekent dat er een adel inzit.

Ah je hebt gelijk. Dit had ik niet eens gezien toen. Dit is het enige punt waar ik je deze speldag gelijk op ga geven :)

Lord Farquaad[666]

Citaat van: Lord Farquaad[666] op  2 april 2023, 22:05:00
Ja ik vind het ook heel erg onprettig zoals het nu gaar, maar ik blijf toch ook wel hangen op het volgende:

Citaat van: Queen Lillian[666] op 31 maart 2023, 22:23:42
Pinocchio
Lord Farquaad

::)

Ik ben bezig met dingen op een rijtje te zetten verder. Nog even geduld dus.

Cinderella[666]

Een paar comments:

1) dit adel verhaal vind ik vrij raar want een van de regels die bij de bijrol adelijke horen zijn niemand vertellen over je adelijkheid. Tenzij koppel of medewolven. Weet niet perse hoe dit zit bij wat die dan zelf verder zouden mogen zeggen, maar mij lijkt de kans dan wel reeel dat er gewoon een wolf bij die eventuele adel zit

2) zelfs als dit ganse verhaal klopt dan nog is het in ieders interesse om eerst die laatste wolf uit te schakelen, een eventueel g/s koppel  krijgt meer kracht met minder mensen dus die nachtdode hebben we echt niet nodig.

3) mijn bron was Donkey (zoals reeds eerder aangegeven) en we dachten dat Shrek slechte heks was, totaal niet dat ie wolf was.

Rumpelstiltskin[666]

Citaat van: Cinderella[666] op  5 april 2023, 15:06:03
Een paar comments:

1) dit adel verhaal vind ik vrij raar want een van de regels die bij de bijrol adelijke horen zijn niemand vertellen over je adelijkheid. Tenzij koppel of medewolven. Weet niet perse hoe dit zit bij wat die dan zelf verder zouden mogen zeggen, maar mij lijkt de kans dan wel reeel dat er gewoon een wolf bij die eventuele adel zit

2) zelfs als dit ganse verhaal klopt dan nog is het in ieders interesse om eerst die laatste wolf uit te schakelen, een eventueel g/s koppel  krijgt meer kracht met minder mensen dus die nachtdode hebben we echt niet nodig.

3) mijn bron was Donkey (zoals reeds eerder aangegeven) en we dachten dat Shrek slechte heks was, totaal niet dat ie wolf was.

1. Ik zeg dat Puss dit van zijn geliefde, jij dus, gehoord heeft. En aangezien Puss zelf geen adel is, mag hij dit wel delen. Al vraag ik me wel af of dit zijn bedoeling was.

2. Meid je zegt nu letterlijk zelf dat een g/s meer macht krijgt als er minder mensen zijn. Er wordt nu gewoon geprobeerd de ogen van jou en Puss af te houden en mij (en daarna Lord) op de lynch te gooien.

3. En waarom denk je dan dat Shrek slechte heks was?? Shrek zei dst hij zichzelf kon bewijzen, maar als hij echt heks was had hij al echt wel een dode gemaakt. Hij stond immers al in de spotlights.

Lord Farquaad[666]

Citaat van: Rumpelstiltskin[666] op  5 april 2023, 13:38:52
En ik weet wel zeker dat er adel inzit en je moet nu niet doen alsof jij daar niet vanaf weet, want je hebt dit zelf laten doorschemeren. Bovendien heeft de stemming op Pinokkio bewezen dat er een adel inzit. Jullie kunnen zelf terugzien dat er 4 stemmen op Pinokkio (door SB, Dragon, Queen Lillian en Merlin) en 4 stemmen op Dragon (door Puss!, Fairy Godmother, Pinokkio en ikzelf). Omdat Puss de BM op Dragon heeft gestemd moest Dragon deze lynch doodgaan. Maar pinokkio ging dood wat betekent dat er een adel inzit.

Dit is niet helemaal correct, wat ik eerder ook al aangaf. Lillian is vlak voor de DL gewisseld van Pinocchio naar mij.

Citaat van: Queen Lillian[666] op 31 maart 2023, 22:23:42
Pinocchio
Lord Farquaad

De stemming was als volgt:
Puss: Dragon (1,5)
De Lord: Sleeping beauty King Harold (1)
Donkey: Queen Lilian (1)
Rumpel: Merlin Dragon (2,5)
Sleeping beauty: Pinocchio (1)
Pinocchio: King Harold Queen Lilian Dragon (3,5)
Fairy Godmother: Dragon (4,5)
Queen Lilian: Pinnochio De Lord (1)
Rapunzel: Merlin (1)
King Harold: Sleeping Beauty (1)
Dragon: Pinocchio (2)
Merlin: De Lord Pinocchio (3)

Dus Dragon 4,5 tegen Pinocchio 3
Dat Pinocchio toch is gedood lijkt inderdaad Adel of leugenstemmen, maar zelfs met 1 leugenstem was Pinocchio niet gered, dus er moet wel Adel zijn.

Laat ik even uitschrijven wat de scenario's nu zijn.

De Lord en Rumpel zijn samen slecht.
Dat zou betekenen dat wij gisteren met zijn allen kleur bekend zouden hebben terwijl we nog niet konden winnen, wat we zelf konden bedenken, helemaal als er Adel in het spel is. Is gewoon niet logisch.

Lillian en Rumpel zijn samen slecht & Pus en Cinderella zijn G/S
Dat zou verklaren waarom Lilian zo stil blijft en haar stem vanaf Pinocchio last minute wijzigde. Immers, Adel was nog geen zekerheid op dat moment.
Dat zou ook verklaren waarom Rump nu Puss op de tafel gooit, want Rump (met Cinderella) kwijt en een lunch, betekent 3 spelers uit het spel. Ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik geen info krijg omdat niemand met mij wil samenwerken, dus ik ben geen Adel.  Ik zal dus ws geen lunch worden, want die Adelpunten moeten er eerst uit. Dus ws zal dat dan Merlin zijn.
Dan blijven over: Rump, Lilian en ik. Dan winnen Lilian en Rump.

Lilian & Rump zijn samen slecht, er is geen koppel.
Ook dat zou verklaren waarom Lilian zo stil blijft en haar stem vanaf Pinocchio last minute wijzigde. Immers, Adel was nog geen zekerheid op dat moment.
Nu die er wel lijkt te zijn, moeten de Adelstemmen verwijderd worden. Puss lynch, Cinderella lunch. (Zijn ze wel koppel dan Merlin lunch)
Over Merlin, Lord, Rump en Lilian. Ik ga dan uit van Random BM, tenzij Puss nu al vastlegt en degene die dan BM wordt ook alvast een PMMetje stuurt... In geval van randomizer kan de BM bij slecht komen en winnen ze namelijk. Dus zorg dat de BM niet bij die 2 terecht komt. Hoe dan ook kunnen ze alleen winnen als Puss vandaag dood gaat en zijn zaakjes niet op orde heeft. Maar die kans is beter dan niets.

Puss en Cinderella zijn G/S koppel, Rump laatste slechtje:
Rump heeft al opgebiecht ketter te zijn. Dat is ook geen probleem als dit gaat zoals hierboven beschreven.
We lynchen dus Rump de Ketter.  In dat geval, als Lilian goed is, is er geen lunch meer.
Dus blijven over Lilian, Merlin, ik, Cinderella en Puss. De Adelfactor is weg, want er zijn geen wolven meer om op te stemmen. In dat geval hebben Lilian, Merlin en ik de overwicht en zullen alsnog op Puss in Boots stemmen. Het koppel is dan uit het spel en Goed wint.

Puss en Cinderella zijn G/S koppel, Rump & Lillian laatste slechtje
Als Lilian niet goed is, hebben we alsnog een lunch. Wat dan Puss zal zijn als ze echt overtuigd zijn van een koppel en omdat hij ze "genaaid heeft".
Dan blijven Lilian, Merlin en ik (eventueel Cinderella) over. Merlin en ik zijn ook niet gek, dus gaat Lilian eruit.

In G/S variant wint alleen Goed. Het koppel maakt geen kans en ook de wolven zijn uit gespeeld.
Daar komt bij dat ik 2 Sjamanen ook wel wat overdreven vind.

Conclusie:
Slecht kan alleen nog winnen wanneer Lilian en Rumpel samen slecht zijn en Puss (eventueel Cinderella) er vandaag uit gaan.
Mijn stem blijft dus Rump. Lillian kan niet meer winnen dan, dus ik hoop dat het spel gewoon over is en dat mijn redenatie klopt.
Maar echt kudo's aan Rump, als deze theorie klopt. Je hebt mijn ego goed gestreeld en me mooi in je verhaal verwerkt.  :)

Cinderella[666]

Citaat van: Rumpelstiltskin[666] op  5 april 2023, 15:33:26
Citaat van: Cinderella[666] op  5 april 2023, 15:06:03
Een paar comments:

1) dit adel verhaal vind ik vrij raar want een van de regels die bij de bijrol adelijke horen zijn niemand vertellen over je adelijkheid. Tenzij koppel of medewolven. Weet niet perse hoe dit zit bij wat die dan zelf verder zouden mogen zeggen, maar mij lijkt de kans dan wel reeel dat er gewoon een wolf bij die eventuele adel zit

2) zelfs als dit ganse verhaal klopt dan nog is het in ieders interesse om eerst die laatste wolf uit te schakelen, een eventueel g/s koppel  krijgt meer kracht met minder mensen dus die nachtdode hebben we echt niet nodig.

3) mijn bron was Donkey (zoals reeds eerder aangegeven) en we dachten dat Shrek slechte heks was, totaal niet dat ie wolf was.

1. Ik zeg dat Puss dit van zijn geliefde, jij dus, gehoord heeft. En aangezien Puss zelf geen adel is, mag hij dit wel delen. Al vraag ik me wel af of dit zijn bedoeling was.

2. Meid je zegt nu letterlijk zelf dat een g/s meer macht krijgt als er minder mensen zijn. Er wordt nu gewoon geprobeerd de ogen van jou en Puss af te houden en mij (en daarna Lord) op de lynch te gooien.

3. En waarom denk je dan dat Shrek slechte heks was?? Shrek zei dst hij zichzelf kon bewijzen, maar als hij echt heks was had hij al echt wel een dode gemaakt. Hij stond immers al in de spotlights.

1. Reageer ik verder niet op, ik ben al gans dit spel alleen aan het spelen buiten dan dat ik wel wat met donkey in overleg was.

2. Ja dat klopt dat zeg ik inderdaad jij bent slecht en geeft zelf toe als laatste voor nachtdoden te kunnen zorgen, dan ga ik niet mee op een g/s theorie waar de S enkel maar Sjamaan kan zijn. Indien je dan niet juist zit zijn dat minstens 2 extra goedjes dood en geven we jou gewoon nog speelkansen.

3. Slechte heks wisten we niet, hij claimde bij Donkey heks die bewijsbaar was maar het bewijs bleef weg. Donkey vroeg mij dus om Shrek te wateren want kiezen tussen een bewezen priester en slechte of inactieve heks, die keuze is snel gemaakt denk ik dan

Rumpelstiltskin[666]

Nouja dan wens ik jullie in ieder geval al veel succes met de volgende lynch.

En dan sluiten we af met:
'niemand weet, niemand weet hoe dit personage in het echt nou heet'
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

adriaan

De nacht is gevallen en ik ga hem verwerken.