Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Anti-films

Gestart door Geebster, 16 maart 2010, 00:26:11

Vorige topic - Volgende topic

Drakinnetje

Daar is dit topic ook voor bedoeld, noem ze maar allemaal hier ;)

Maedhros

Legion is 1 van de slechtste films ooit
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Caracala

Ralmuski

Dungeons & Dragons is de slechtste by far. Er zijn meer net zo beroerde films gemaakt, maar die konden niet beter. D&D heeft miljoenen spelers/masters/schrijvers over de hele wereld en boekenkasten vol met bestsellers. Als ze dan nog het meest goedkope verhaal uitzoeken en een van de Wayans de komische noot laten verzorgen verdien je een hele tros rotte tomaten.

Het enige lichtpuntje waren de Draken, maar daar zal wel het volledige budget ingegaan zijn. Een storyboard was te duur daarna...

Mus

Fire in the amazon met Sandra Bullock

You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Ralmuski

Maar dat kan nooit aan Sandra Bullock liggen, want die is altijd leuk om naar te kijken.  (A) ^-^

Mus

Nou.. de reden dat ik die film huurde was Sandra Bullock maar geloof me, na een half uur zet je 'm uit.
Wat is ze irritant in die film. "Save the world"
Verhaal gaat nergens over en haar haar zit stom xD

Ralmuski

Lol, ok. Geen aanrader dus. :P Niet erg, ze heeft genoeg andere films.  ;)

Mus

Drakinnetje

Kijkt niet graag naar Sandra Bullock dus kan me hel goed voorstellen dat je een film met haar afzet.

*duikt weg voor de 2 mussen*

Ralmuski

Hoef je niet voor te duiken. Meer voor ons.  ^-^

Insanity

Drakinnetje

Genieten jullie er dan maar van(als er maar niet een Sandrafilm wordt vertoond in het vliegtuig naar China, moet ik jullie gezwijmel de hele weg aanhoren)

Ralmuski

Wij kunnen best stilletjes dat doen.  ::)

En tegenwoordig heeft elke stoel in het vliegtuig zijn eigen tv, dus kijk je maar lekker wat anders. xD

En we dwalen af. Back on topic plz. ;)

Drakinnetje

Over vliegtuigen gesproken, snakes on a plane is echt een anti film