Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Wie is de Mol 2010

Gestart door adriaan, 24 september 2009, 17:15:43

Vorige topic - Volgende topic

Xindar

Selinde

Ja maar je moet een windows media player plugin hebben en die mag je alleen downloaden als je windows hebt, ofzo. En slaan en schreeuwen helpt ook al niet ???

Drakinnetje

Ik heb geen windows maar met wat moeite is het me wel gelukt uitzendinggemist te kunnen zien. En zonder slaan en schreeuwen :D
Maar WIDM werd altijd op zondag herhaald, dus als je donderdag niet kan even opletten wanneer de herhaling is.

adriaan

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
--------
Binnenkort is het zover: een nieuwe reeks van WIDM! De serie speelt zich af in Japan en start op 7 januari 2010 met de volgende kandidaten: Frits Sissing, Erik van der Hoff, Arjen Lubach, Kim Pieters, Barbara Barend, Manuel Venderbos, Tim Akkerman, Sanne Vogel, Loretta Schrijver en Hind Laroussi. Pieter Jan Hagens zal de serie presenteren.

js1493

Wow Japan is wel cool :P
Ben ik de enige die nooit die BN'ers kent?

Inuzuki

adriaan

Frits Sissing --> Presentator o.a. Op zoek naar Evita
Erik van der Hoff --> Presentator o.a. Ik ben slimmer dan een kind
Arjen Lubach --> geen idee
Kim Pieters --> geen idee
Barbara Barend --> Presentatrice Z@ppSport
Manuel Venderbos --> Presentator o.a. Jong
Tim Akkerman --> weet ik niet
Sanne Vogel --> weet ik niet
Loretta Schrijver --> ex-presentatrice RTL nieuws, zit nu bij MAX
Hind Laroussi --> Zangeres, bekend van Idols 1

adriaan

(achter, vlnr): Frits Sissing, Erik van der Hoff, Arjen Lubach, Kim Pieters.
Voor (vlnr): Barbara Barend, Manuel Venderbos, Tim Akkerman, Sanne Vogel, Loretta Schrijver en Hind Laroussi.

adriaan

Het lijkt me echt vet grappig als ze alle tien onafhankelijk van elkaar te horen hebben gekregen dat ze de mol zijn  :P

Xindar

Hahahahaha. xD Frits Sissing. xD Die kan dit echt niet geloof ik.

Ik ben voorem.. Manuel. Omdat hij de knapste van de groep is. En anders voor Hind.

Selinde

Ik ken wel wat van die gezichten maar meestal de naam er niet bij ofzo :P

Jnusch

TIM IS VAN DI-RECT JOH. Slecht dat jullie die niet kennen :o
Ook al is 'ie nu niet meer van de zanger :P

Ik ken die man achteraan naast die vrouw niet, die blonde vrouw (maar 1 blond persoon :o ZIJ IS VAST DE MOL!) en die donkerharige vrouw naast haar niet. De rest wel van gezicht of gewoon.
Oh, die Sanne Vogel ken ik ook wel soort van. En Arjen Lubach van naam iig. Eigenlijk alleen Loretta dus niet :D

Inuzuki

Ik ken Tim en Hind dan  :P

Jnusch

Ik voel me best goed dat ik al die mensen enigszins ken :D

Jnusch

Ik weet nog niet voor wie ik ga zijn, ik vind er best wel veel leuke mensen bij zitten :P
Iig niet voor Manuel, hij is echt een watje, en Arjen vind ik er te eng uitzien. Sanne en Loretta vallen af, tenzij Loretta opeens heel cool blijkt, want ze is natuurlijk wel blond.
De rest mag wel winnen :D