Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[site] Tiques

Gestart door adriaan, 19 september 2009, 13:20:49

Vorige topic - Volgende topic

Simile

waah! kom nog steeds niet uit 5. Ben ik nou zo dom of zie ik het gewoon niet. Heb al heel wat geprobeerd, zoals de woorden in getallen omzetten enzo, maar het werkt gewoon niet  :'(

EDIT: en nu ligt de site er ook nog eens uit, men is gewoon aan het samenspannen tegen mij  >:(

Mus

Wat was 5 ook alweer?

Oh, hint: typ gewoon wat in op google.
Er zijn meer mensen die aan het puzzelen zijn/waren.
Zo heb ik ze kunnen oplossen :P anders bleef ik ook uren hangen op dezelfde vraagstuk. Ik zie het gewoon niet.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Remus457

opdracht 5 van tiques 2 8)

Citaat van: Simile op 20 september 2009, 17:26:01
waah! kom nog steeds niet uit 5. Ben ik nou zo dom of zie ik het gewoon niet. Heb al heel wat geprobeerd, zoals de woorden in getallen omzetten enzo, maar het werkt gewoon niet  :'(

EDIT: en nu ligt de site er ook nog eens uit, men is gewoon aan het samenspannen tegen mij  >:(
Citaat van: Remus457 op 20 september 2009, 15:09:08
Denk na, als je over een week nadenkt kom je er vanzelf uit ;) (vat dit niet, maar ook weer wel letterlijk op ;))
ok, even over die week.
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag.

zoek een verband en dan kom je er vanzelf.

Simile

ooow, nou vat ik m! ;D

EDIT maar de site ligt er nog steeds uit ::)

Remus457

Simile

Ik nog steeds niet, gistermorgen wel, maar daarna ben ik er niet meer opgekomen :'(

forecaster

ik weet dat rekenen niet mijn beste vak is...
maar kan iemand mij helpen met vraag 29?

(het helpt mij ook niet echt dat ik geen muis kan gebruiken...
en dat de leestekens van mijn toetsen bord weer raar doen.......)

Remus457

bij een strike tel je de 2 worpen die erna komen bij elkaar op
bij een spare tel je de punten van alleen de volgende worp op.

Erwipro

adriaan

Simile

goed, bij 7 moet je dus een lettercombinatie vinden. Ik heb er een soort van 1 gevonden , maar het is geen woord ofzo, google helpt me ook nog niet uit de brand... De eerste en de vijfde en de vierde en de laatste zijn hetzelfde toch? Das het enige dat ik ff wil weten

Heb 6 trouwens helemaal zelf gedaan 8) Net zoals 1-4 8) ik ben hier niet zo slecht in blijkbaar.

Remus457

gewoon 1 op 1 zetten. en dan 2 op 2, en 3 op 3 en zo verder

Simile

Heb ik allang gedaan ;). Dat zag ik wel gelijk, maar nu moet ik nog van een aantal de letters zien in die tekens ;)

Remus457

dat zijn doodnormale letters hoor

Jowelle

ik kom niet uit vraag tien, met de lucifer-vergelijking. het is niet gelijk aan teken lijkt een uitkomst, is dat de goede richting?