Bordspel dag 6 - Coffee Rush

Gestart door adriaan, 29 augustus 2026, 21:01:13

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Citaat van: adriaan op  1 september 2026, 11:21:02

Slecht heeft 4 kaartjes afgerond, jullie zijn weer. In 1 kopje zit ijs.

Ik heb nu pas tijd om echt even goed te kijken. Hoe kan dit eigenlijk, je kan toch niet meer dan 3 kopjes max doen per beurt als ik de regels goed begrijp?

adriaan

Kopjes voltooien en vullen kan tegelijk

Thelight288

Nee volgens de video en de spelregels heb nog even bekeken is er duidelijk eerst de ingrediƫnten verzamelen fase en dan de verwerk orde fase je kan hier niet heen en weer. Weet ik vrij zeker

Thelight288

Thelight288

Wesp in Glas

Thelight288

Ja niet bewust denk ik. Maar dit kan gewoon niet ik heb nog gezocht naar verheldering

adriaan

Altijd tegelijk gespeeld en beide teams hebben dat mogen doen, daar gaat niks meer aan wijzigen

Thelight288

Citaat van: adriaan op  1 september 2026, 19:52:14Altijd tegelijk gespeeld en beide teams hebben dat mogen doen, daar gaat niks meer aan wijzigen

Zo hebben wij niet gespeeld iig. Dan had dit duidelijk aangegeven moeten worden dat we met huisregels speelde

loetjef

Maar wij hebben dat niet gedaan, omdat wij niet wisten dat we dit mogen doen, omdat de regels dat juist tegenspreken. Dus eigenlijk hebben wij met een manke poot gespeeld.
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Thelight288

We kopen laatste upgrade, gaan met  pion van b1 naar c1 dan c2, d3, c4, b4, a4, a3

Dan hebben we 2 thee 2 water 1 schuim, 2 chocola, 1 koffie, 1 ijs

Tikken de thee onder door thee en water bij ijs te doen, dan toen we schuim, water en thee in een kopje voor die in rij 3, dan doen we chocola en ijs bij welk voor rij vier en nog chocola en koffie in overige beker

adriaan

Deze (laatste) zet kan niet, want je eindigt op een vakje waar al een pion staat

Thelight288

Citaat van: adriaan op  1 september 2026, 20:52:25Deze (laatste) zet kan niet, want je eindigt op een vakje waar al een pion staat

Laatste moest naar b3 zijn excuus

Thelight288

Sorry  We kopen laatste upgrade, gaan met  pion van b1 naar c1 dan c2, d3, c4, b4, a3, b3

Dan hebben we 2 thee 2 water 1 schuim, 2 chocola, 1 koffie, 1 ijs

Tikken de thee onder door thee en water bij ijs te doen, dan toen we schuim, water en thee in een kopje voor die in rij 3, dan doen we chocola en ijs bij welk voor rij vier en nog chocola en koffie in overige beker

Thelight288

Sorry doen coordinaten
Van b1 naar c1 naar c2 naar d3 naar c4 naar b4 b3 zo