Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overlegtopic

Gestart door redeast, 20 augustus 2026, 18:49:02

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

LustigeWolf

Met al die zilver misschien een koopman kopen? Dan kunnen we zilver extra veel waard laten zijn.

Thelight288

Citaat van: LustigeWolf op 26 augustus 2026, 11:29:56Met al die zilver misschien een koopman kopen? Dan kunnen we zilver extra veel waard laten zijn.

Dat kan wel denk ik ja

LustigeWolf

Ik dacht dat we 3 munten te besteden hadden, maar we hadden blijkbaar 7 (nu 5). Wat zullen we kopen? Mijn, Markt? Of alvast voor punten gaan?

EliasTheBest

nee beter als we ook goud en extra kaarten hebben. dus markt doen?

Thelight288

Markt klinkt wel goed, of mijn

EliasTheBest

Eerst markt lijkt me
Dan militie
en kijken welke kaart nieuw is?

Thelight288

Ja dat klinkt wel handiger ja, even wachten tot onze beurt

LustigeWolf

Enkel markt eerst denk ik, na militie hebben we anders geen acties meer

EliasTheBest

Thelight288

Oke en nu moeten ook punten hebben voor 20:45 zie ik nu

Thelight288

Iig militie spelen maar wat kopen?

LustigeWolf

Ja militie spelen, dan hebben we 4 munten, we kunnen er 2 kaarten van kopen. Dus eventueel 2x landgoed voor 2 punten. Maar dat maakt ons deck wel vol met puntenkaarten, we hebben net lekker veel zilver in de hoop dat we straks een hand met 5 munten krijgen. We kunnen ook voor smidse gaan om 3 kaarten te trekken. Ook veel kans om dan zilver bij te trekken

Thelight288

Ja smidse dan denk nu nog ff? En daarna punten?

Thelight288

Citaat van: LustigeWolf op 26 augustus 2026, 14:50:51Ja militie spelen, dan hebben we 4 munten, we kunnen er 2 kaarten van kopen. Dus eventueel 2x landgoed voor 2 punten. Maar dat maakt ons deck wel vol met puntenkaarten, we hebben net lekker veel zilver in de hoop dat we straks een hand met 5 munten krijgen. We kunnen ook voor smidse gaan om 3 kaarten te trekken. Ook veel kans om dan zilver bij te trekken

Hebben we niet maar 3 munten? Oprechte vraag dit xD